Później, w 2022 roku, Gearbox przejął prawa do własności intelektualnej Risk of Rain od studia deweloperskiego Morse’a i Drummonda, Hopoo Games, i mówiąc wprost, od tego czasu odbiór jego najnowszego rozszerzenia nie był najlepszy.
Wygląda na to, że podróż studia Hopoo dobiega końca, ponieważ „zarówno twórcy studia”, jak i „wielu innych utalentowanych członków zespołu rozpocznie pracę nad tworzeniem gier bezpośrednio w Valve”, jak ogłoszono na stronie internetowej studia Hopoo. Świergot strona.
Wątek ciąg dalszy przeczytać: „Jesteśmy niesamowicie wdzięczni Valve za ich partnerstwa w ciągu ostatniej dekady i z radością kontynuujemy pracę nad ich niesamowitymi tytułami”. Bez bólu nie ma zysku, i tak jest zdecydowanie w tej sytuacji, ponieważ ostatecznie poświęcili produkcję w studiu Hopoo, „to oznacza, że wstrzymujemy produkcję naszej niezapowiedzianej gry, ‘Snail’”. W poście napisano.
Wszystko kończy się słodko-gorzkim pożegnaniem: „Uwielbiamy tworzyć gry — i będziemy to robić przez kolejne lata. Cieszymy się, że możemy pracować ramię w ramię z utalentowanymi ludźmi z Valve. Ale na razie — śpijcie spokojnie, Hopoo Games”.
Nie wszyscy fani Hopoo popierają ten pomysł, ale biorąc pod uwagę fakt, że Valve ma w fazie rozwoju grę Deadlock, jest to w pewnym sensie wygrana dla wszystkich. Nie ma też powodu do żałoby po niezapowiedzianej grze Hopoo, Snail, ostatecznie nigdy nie została ona zapowiedziana, w przeciwieństwie do Deadlock.
Podczas gdy gracze gier Hopoo mogą mieć mieszane uczucia z powodu tej wiadomości, wiemy, że Valve jest gigantem gier wideo, który wydaje gry AAA najwyższej klasy, a Hopoo nie pozostaje w tyle pod względem jakości swoich gier. A po połączeniu tych dwóch, nie ma wątpliwości, że Deadlock, który ukaże się za cztery lata, będzie bardzo imponujący i będzie ogromnym hitem.
Zachęcamy do dzielenia się swoimi przemyśleniami w komentarzach.