Twórcy Hellboy Web of Wyrd o początkach gry roguelike


Z pewnością nie codziennie deweloper ogłasza, że ​​tworzy nową grę osadzoną w uniwersum Hellboy, długoletniej serii komiksów o zjawiskach nadprzyrodzonych autorstwa Mike’a Mignoli. Dla Patricka Martina i Adama Langridge’a, współzałożycieli brytyjskiego studia gier Upstream Arcade, było to spełnienie marzeń.

„Pamiętam, że w połowie lat dziewięćdziesiątych, kiedy byłem w Lionhead, zawsze marzyłem o stworzeniu gry w stylu Piekielny chłopak” – powiedział Langridge firmie Polygon. „Przenikało to w tle przez długi czas i wyskoczyło więcej niż raz, szczególnie w naszej poprzedniej grze, więc to prawdziwy zaszczyt i przywilej, że w końcu udało nam się to osiągnąć”.

Ta poprzednia gra była Na zachód od Martwych, dwudrzwiowa strzelanka typu roguelike, w której gracze wcielają się w nieumarłego rewolwerowca, który podróżuje przez głębiny czyśćca, polując na wendigo, czarownice i wszelkiego rodzaju inne nikczemne nadprzyrodzone dziwactwa. Ta gra ma wiele wspólnego z charakterystycznym stylem graficznym Mignoli, szczególnie w nacisku na ostre oświetlenie, postrzępione cienie, przesadne sylwetki i stonowane palety kolorów; do tego stopnia, że ​​kiedy Martin i Langridge na początku rozmawiali z różnymi wydawcami Na zachód od Martwychrozwoju gry, zaoferowano im możliwość pracy nad właściwą grą Hellboy.

Reklama

Zdjęcie: Upstream Arcade/Rozrywka Good Shepherd

„Podczas pracy nad tą grą rozmawialiśmy z Good Shepherd Entertainment” – Martin powiedział Polygon. „Przyjrzeli się wizualizacjom Na zachód od Martwych i powiedział: „Hmmm, czy kiedykolwiek myślałeś o zrobieniu prawdziwej gry Hellboy?” w tym momencie oczywiście całkowicie roztopiliśmy się na tę perspektywę i zajęliśmy się pracą z nimi na boisku.

W trakcie wykańczania Na zachód od MartwychFirma Upstream Arcade przedstawiła swój pomysł na bijatykę typu roguelike Hellboy firmie Dark Horse Comics, która udzieliła zespołowi pozwolenia na rozpoczęcie produkcji. „Byliśmy pod wielkim wrażeniem tej możliwości i naprawdę wdzięczni firmie Good Shepherd za załatwienie sprawy”.

Hellboy uderzający w opancerzonego wroga trzymającego tarczę i miecz w grze Hellboy Web of Wyrd.

Zdjęcie: Upstream Arcade/Rozrywka Good Shepherd

Po pracy Na zachód od Martwych została ukończona, zespół natychmiast ruszył dalej Hellboy Web of Wyrd. Tworzenie gry w ustalonym kanonie Piekielny chłopak komiksy, z rozległym i zawiłym harmonogramem wydarzeń sięgającym tysiące lat przed początkiem przygód Hellboya na Ziemi, byłoby dla każdego zniechęcającym zadaniem. Na szczęście Martin i Langridge wiedzieli dokładnie, gdzie chcą ustawić grę. „W ramach naszej oferty dla Hellboy Web of Wyrdzidentyfikowaliśmy obszar na osi czasu komiksów [where we] wydawało mi się, że jest o nim trochę mniej wiadomo” – mówi Martin. „Nie chcieliśmy powielać historii, która została już opowiedziana, nie chcieliśmy też ingerować w oś czasu ani psuć niczego nikomu, kto nie czytał komiksów”.

Ta decyzja skłoniła zespół do ustawienia wyniku Hellboy Web of Wyrd pod koniec lat 80., kiedy Hellboy został wysłany przez BPRD do opuszczonej okultystycznej rezydencji w Argentynie, znanej jako Dom Motyli, aby odzyskać zaginionego agenta i zbadać źródło zaburzeń psychicznych. Odnajduje Wyrda (wymawiane „słowo”), alternatywny wymiar rozciągający się przez całą przestrzeń i czas, pełen mnóstwa nadprzyrodzonych zagrożeń.

„Redaktorzy Dark Horse bardzo dobrze poinstruowali nas, co jest dostępne, a co nie” – mówi Martin. “Mikrofon [Mignola] sam był bardzo zachęcający. Z radością przyznaje, że jeśli chodzi o Hellboya, komiksy są dla niego, filmy dla ludzi filmu, a gry dla ludzi gier. Powiedział: „Hellboy jest jak moje dziecko, które dorosło i poszło do college’u” i nie może już im powiedzieć, co chcą robić, kiedy on wyjeżdża, żeby robić takie rzeczy. Z tego powodu pozwoliło nam to ukształtować historię pasującą do gry, którą próbowaliśmy stworzyć”.

Hellboy uderza w stworzenie przypominające nietoperza w grze Hellboy Web of Wyrd.

Zdjęcie: Upstream Arcade/Rozrywka Good Shepherd

Część tej wolności w kształtowaniu historii Hellboy Web of Wyrd obsadzał kogoś, kto miałby zagrać jego konkretną wersję tej postaci. Kiedy zapadła decyzja o obsadzeniu tej roli Lance’a Reddicka, Martin i Langridge przyznali, że wydawca nawiązał tę współpracę. „Są już pewne głosy, które publiczność łatwo identyfikuje jako Hellboy” – mówi Martin. „Good Shepherd naprawdę zdało sobie sprawę z możliwości, jaką daje ta gra, aby uczynić Hellboya z tej gry naszą wersją Hellboya i już na początku zdecydowali się na Lance’a Reddicka. Nie mogę się wypowiadać na temat tego procesu, ponieważ nie byliśmy w niego zbytnio zaangażowani, ale byliśmy po prostu pod wrażeniem. Mike również miał okazję spotkać go na sesjach nagraniowych; Myślę, że trafili bardzo dobrze.”

Dla Martina i Langridge’a występ Lance’a Reddicka w roli Hellboya był istotnym elementem odróżniającym ich podejście do tej postaci od poprzednich wcieleń. „Opis Hellboya, który zawsze przychodzi mi na myśl, jest taki, że postrzega on kontakt z wilkołakami i naprawdę przerażające rzeczy, podobnie jak hydraulik patrzący na zatkany zlew czy coś” – mówi Langridge. „Zawsze jest uziemiony, trochę zmęczony i lekko skrzywiony. Podejście Lance’a było po prostu trafne. Jesteśmy naprawdę szczęśliwi, że mamy go jako naszego Hellboya. Myślę, że przyniósł swój własny smak [to] wiele kluczowych elementów tej postaci.”

Śmierć Reddicka w marcu ubiegłego roku na chorobę serca był szokiem zarówno dla fanów, jak i współpracowników, w tym zespołu Upstream Arcade. „Bardzo trudno jest mówić o nim w czasie przeszłym, ponieważ tak długo słyszeliśmy jego głos podczas produkcji” – mówi Martin. „Mam wrażenie, że część niego żyje dzięki jego występom. Praca z nim była zaszczytem.”



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Na zdjęciu dysk SSD Corsair MP600 Micro M.2-2242

Corsair zaprezentował MP600 Micro, dysk SSD M.2 NVMe w formacie M.2-2242 (o długości 42 mm), który jest nieco większy od dysku MP600 Mini...

Recenzja EcoFlow Glacier: lodówka, zamrażarka i kostkarka do lodu zasilana energią słoneczną

Nie wiem, komu potrzebna jest zasilana bateryjnie lodówka, zamrażarka i kostkarka do lodu na kółkach, które można ładować za pomocą panelu słonecznego, ale...

Sztuczna inteligencja Edge Copilot firmy Microsoft nie jest w stanie podsumować każdego filmu na YouTube

Dodano jedną funkcję do AI Copilot firmy Microsoft w przeglądarce Edge w tym tygodniu jest możliwość generowania streszczeń tekstowych filmów. Jednak funkcja...
Advertisment