Twórcy Final Fantasy VII Rebirth chcą, abyś otrząsnął się ze stresu


Jest chwila Odrodzenie Final Fantasy VII – taki, którego nie zdradzę, ale powiem to nie jest ten moment – gdzie ledwo mogłem oddychać. Historia nieco odbiegła od wydarzeń z oryginału, ale nie na tyle, aby była całkowicie inna. Postacie znajdowały się w tych samych miejscach i miały takie same nastawienie jak wcześniej, ale zostały zremiksowane właśnie tak. Nie miałem pojęcia, jak wszystko się potoczy, co mnie stresowało, ponieważ do tego momentu byłem głęboko zaangażowany w przewidywanie, jak to się stanie. Odrodzenie odejdzie od swojego poprzednika.

Ten niepokój jest dokładnie tym, co Naoki Hamaguchi, reżyser Odrodzenie Final Fantasy VIIchce, aby gracze odczuwali — wraz z kilkoma innymi emocjami.

„Wdrażając te zmiany” – mówi Hamaguchi – „wprowadzamy w życie nowe poczucie zachwytu, podekscytowania i niepokoju w pozytywnym sensie, które moim zdaniem jest kluczem do dzieła rozrywkowego”.

W wywiadzie z KrawędźHamaguchi i weteran Final Fantasy producent Yoshinori Kitase, który pracował nad oryginałem FF7 I Przerobić / Odrodzeniemówią o balansie pomiędzy uhonorowaniem oryginału z 1997 roku a stworzeniem czegoś nowego.

„Wprowadzamy w życie to nowe poczucie zachwytu, podekscytowania i niepokoju w pozytywnym sensie, które moim zdaniem jest kluczem do dzieła rozrywkowego”.

Współczesne reinterpretacje „klasycznych” gier nie są nowym trendem, ale Odrodzenie jest wyjątkowy, ponieważ mieści się pomiędzy prostym odświeżeniem obecnej generacji, takim jak Resident Evil przeróbki i wykonaj pełne ponowne uruchomienie, takie jak Tomb Raider trylogia z 2010 roku.

Reklama

Na tym środkowym obszarze jest wiele możliwości, o czym mówi Hamaguchi Odrodzenieon i jego zespół mieli na uwadze dwie kluczowe kwestie, aby zachować równowagę między aktualizacją starego a stworzeniem czegoś zupełnie nowego. Pierwszą była ekspresja.

„W wielu z tych scen jesteśmy w stanie przedstawić i wyrazić o wiele więcej szczegółów” – mówi Hamaguchi za pośrednictwem tłumacza. „Teraz jesteśmy w stanie pokazać pewne rzeczy [moments] co być może planowali pierwotni twórcy, ale nie mogli tego zrobić przy ówczesnej technologii.

Dozwolone wykorzystanie technologii w służbie ekspresji Odrodzeniedeweloperzy do pogłębienia istniejących wydarzeń kanonicznych w taki sposób, aby sprawiały wrażenie nowych, nie będąc nowymi.

„Umożliwienie graczom tego rodzaju nowych odkryć w doświadczaniu tych szczegółów było pierwszym punktem, którym się zajęliśmy”.

Drugą kwestią było uznanie tego FF7trzeba było jakoś zmienić historię i zastanowić się, gdzie skutecznie wdrożyć te zmiany. Hamaguchi i Kitase pracowali nad stworzeniem czegoś w rodzaju gry w zgadywanie Odrodzenie, zaprojektowany, aby utrzymać graczy w napięciu.

„Jeśli historia, dla której podążamy Odrodzenie jest dokładnie taki sam, ogólne podekscytowanie graczy spadłoby” – wyjaśnia Hamaguchi. „Na przykład Zack był postacią, która zginęła w oryginalnej grze. Ale sprowadzając go z powrotem do Przerobić serii, stworzyliśmy poczucie zadziwienia i podekscytowania u graczy, którzy wierzą, że być może jest to coś innego.

Obecność Zacka w Odrodzenie rzeczywiście było coś, co mnie zastanawiało. Jest dość popularną postacią, występującą w serialu Źródło kryzysujeden z FF7prequeli gier i pomyślałem, że być może jego włączenie było w pewnym sensie usługą dla fanów – zwłaszcza biorąc pod uwagę, że rzekomo nie żyje.

Jednak Kitase twierdzi, że wskrzeszenie Zacka nie nastąpiło w odpowiedzi na jego popularność, ale dlatego, że sprowadzenie postaci z całego świata FF7 wszechświat, popularny czy mało znany, zawsze był planem.

Zack i inne postacie, takie jak Cissnei, również z Źródło kryzysudodaj „przyprawę” – mówi Kitase.

W ciągu moich lat lojalnej służby dla Final Fantasy serii, z większością jestem na bieżąco FF7historia rozprzestrzeniła się na wiele gier typu spinoff albo ta gwiazda Lub zawiera muzykę z jeden z moi ulubieni artyści j-rockowi. Cechą charakterystyczną linii przelotowej jest to, że może ona być dość myląca.

Nie stanowiło to większego problemu Przerobićale sprawy stają się o wiele bardziej skomplikowane, ponieważ Odrodzenie zaczyna. Zastanawiałem się, czy wskrzeszenie kogoś kanonicznie martwego przy jednoczesnym wprowadzeniu kopii Cloud i Aerith może skomplikować i tak już skomplikowaną historię – szczególnie dla graczy, którzy nie przeszli przez fazę Gackta.

„Odkupienie” przybiera na sile.
Obraz: Square Enix

Hamaguchi nie do końca obiecał, że fabuła nie będzie zbyt nieporęczna w czytaniu, ale powiedział, że nie będzie wam potrzebny mój poziom wiedzy. FF7 zdobyć zrozumienie, aby podążać za nimi.

„Nie ma nic takiego [a player] nie zrozumieliby, ponieważ nie grali w tytuły spinoffowe” – mówi. „Wszystko, co musisz wiedzieć, zostanie omówione w Odrodzenie.”

Jedna z głównych krytyki Przerobić było to, że niektóre sekcje zbytnio odbiegały od oryginału. Chwile jak Przerobićsekcja Wall Market, która niegdyś zajmowała od 20 minut do godziny rozgrywki, przerodziła się w wielogodzinne trudy, które niepotrzebnie wyściełane, stosunkowo nieistotne sekcje gry.

„Wszystko, co musisz wiedzieć, zostanie omówione w „Odrodzeniu”.”

Hamaguchi przyznaje się do krytyki, wyjaśniając, że jego zdaniem problemem nie są same historie poboczne, ale raczej to, że gracze nie byli w stanie zdecydować, czy je kontynuować. Rzeczywiście poruszyła mnie tragiczna historia jednego z popleczników Dona Corneo, ale przede wszystkim nie podobała mi się walka w kolejnym lochu kanałów, aby to usłyszeć. (Albo łapanie duchów albo odnajdywanie zagubionego portfela.)

Hamaguchi twierdzi, że tego rodzaju historie poboczne są nadal obecne, ale nie powinny być tak uciążliwe, jak kiedyś Przerobić. “Dla Odrodzenie, ilość treści pobocznych jest dość ogromna” – mówi. „Ale kluczowa różnica polega na tym, że gracze mogą teraz wybrać, kiedy będą grać w zawartość poboczną”.

Warto odwiedzić niektóre z „treści pobocznych”, spośród których możesz wybierać. Zadania protoreliczne — seria poszukiwań skarbów w poszukiwaniu kolekcji tajemniczych artefaktów — zaskoczyły mnie szczególnie różnorodnością zajęć, w których bierzesz udział. Na obszarze trawiastym musisz udaremnić wysiłki bandy zbirów. W programie Corel, aby zdobyć znajdujący się tam protorelik, musisz walczyć z falami kaktuarów, aby zdobyć punkty; podczas pobytu w Junon Cloud i gang powracają do swoich wielokątnych form z 1997 roku, aby zagrać w minigrę w obronie wieży Fort Condor.

Ta różnorodność, zarówno pod względem fabuły, jak i rozgrywki, sprawia, że ​​Rebirth jest cennym rozszerzeniem Final Fantasy VII – nawet jeśli oznacza to radzenie sobie z odrobiną niepokoju.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Czy Trubbish może być błyszczący w Pokémon Go?

Trubbish, Pokémon w worku na śmieci z Unovy, można znaleźć na wolności w Pokemon Go. Tak, Trubbish może się błyszczeć...

Tak, aplikacja YouTube próbuje teraz przejąć wygaszacz ekranu Apple TV

Jedną z najlepszych funkcji Apple TV jest bogata kolekcja wygaszaczy ekranu Antena. Gdy Apple TV będzie bezczynny przez kilka minut, system tvOS...

Fortnite pozwoli graczom ukryć wredne emotki

Fortnite we wtorek udostępni aktualizację zawierającą nowe ustawienie filtrujące emocje „konfrontacyjne”.. Aktualizacja v29.30 pozwoli graczom „nie widzieć” następujących emotek: „Śmiej się”, „Weź...
Advertisment