W ostatnim czasie zaobserwowaliśmy wzrost liczby zgłoszeń od graczy i dyskusji społeczności na temat nękania i oszustw. […] W piątek 30 sierpnia otrzymaliśmy raporty, że niewielka liczba naszych aktywnych streamerów i członków społeczności została odłączona od gry i najwyraźniej otrzymała tymczasowe bany. W przypadku niektórych graczy zbiegło się to również z atakami ze strony złośliwych aktorów w grze.
Nasz zespół Live szybko odkrył lukę w naszym zestawie narzędzi wsparcia, która umożliwiła wykonanie tych działań. Zespół wsparcia gracza przywrócił dostęp wszystkim graczom w ciągu 10 minut, a luka została następnie załatana w ciągu godziny. Był to odosobniony problem w zestawie narzędzi wsparcia i nie wpłynął na szerszą grę ani żadne informacje o graczach.
Choć narażeni byli na to tylko przez krótki czas, niektórzy gracze doświadczyli nieakceptowalnego zachowania, które narusza nasze zasady. Kodeks postępowania. Ta luka została już rozwiązana.