Krafton, firma stojąca za grami takimi jak PUBG: Pola bitew i podobne do Simsów wZOIrobi duży nacisk na wykorzystanie sztucznej inteligencji w firmie. W ramach nowej strategii „AI First” Krafton planuje wykorzystać agentyczną sztuczną inteligencję do automatyzacji pracy i wdrożyć system zarządzania „oparty na sztucznej inteligencji”, – wynika z tłumaczenia komunikatu prasowego.
Firma planuje także wydać ponad 100 miliardów wonów koreańskich, czyli prawie 70 milionów dolarów, na budowę klastra GPU. Wykorzystując swoją infrastrukturę, Krafton będzie kontynuować „automatyzację przepływu pracy w oparciu o sztuczną inteligencję, a także wzmacniać prace badawczo-rozwojowe w zakresie sztucznej inteligencji oraz usługi sztucznej inteligencji w grach” – czytamy w przetłumaczonym komunikacie. Krafton zamierza ukończyć prace nad platformą AI do drugiej połowy przyszłego roku. Firma zamierza także inwestować około 30 miliardów jenów rocznie, aby pomóc pracownikom we wdrażaniu narzędzi AI w pracy, a także zrestrukturyzuje swoje „działania kadrowe i organizacyjne” w celu wsparcia strategii „AI First”.
Firmy technologiczne lubią Shopify I Duolingo uczyniły ze sztucznej inteligencji kluczową część swoich wewnętrznych operacji, a Krafton może nie być jedyną dużą firmą z branży gier, która wprowadziła duże zmiany strukturalne ze względu na sztuczną inteligencję. Inwestorzy to planuję wziąć EA private „zakładają się, że obniżki kosztów oparte na sztucznej inteligencji znacząco zwiększą zyski EA w nadchodzących latach” – the „Financial Times”. zgłoszone.
