Twórca Destiny 2 zwraca się ku alternatywnym formatom gry i zmienia strategię aktualizacji gry


Na przestrzeni lat popularność Destiny 2 rosła i malała, osiągając szczyt ponad 300 000 graczy miesięcznie, a następnie ustabilizowała się na poziomie około 35 000 graczy, przy czym coroczne aktualizacje często skutkowały napływem powracających i nowych graczy. Teraz, według wpis na blogu BungieDeweloper twierdzi, że Destiny 2 przyjmie nową strategię dostarczania treści i będzie bazować na połączeniu nieliniowej narracji z nowymi formatami gry, takimi jak „rogue-like” lub strzelanki survivalowe” w przyszłych aktualizacjach treści.

W poście na blogu, w którym świętujemy 10. rocznicę franczyzy Destiny, Bungie szczegółowo opisuje, w jaki sposób firma odchodzi od dużych, corocznych wyjaśnień zawierających pojedyncze historie. Zamiast tego, dzięki nowej strategii dostarczania treści, którą Bungie nazywa Codename: Frontiers, darmowa gra RPG będzie otrzymywać dwa rozszerzenia rocznie i cztery duże bezpłatne aktualizacje treści każdego roku.

Ważne jest, aby zauważyć, że te nowe rozszerzenia będą mniejsze pod względem skali niż poprzednie coroczne rozszerzenia, a Bungie nazywa je „średniej wielkości”. Dyrektor gry Destiny 2, Tyson Green, szczególnie zwraca uwagę na mechanikę gry Metroidvania i rogue-like w przyszłych rozszerzeniach gry, powołując się na formułę i powtarzalność rytmu rozszerzeń jako powód zmiany.

Pierwszą aktualizacją w nowej strategii treści Destiny 2 jest Codename: Apollo, która będzie nieliniową przygodą, w której gracze będą musieli podążać różnymi wątkami, bez określonej kolejności, aby dotrzeć do punktu końcowego, zamiast po prostu podążać tymi samymi wątkami fabularnymi i podróżować z jednego miejsca do drugiego w z góry ustalony sposób. Jak wspomniano wcześniej, coroczne aktualizacje Destiny 2 zazwyczaj skutkują nagłym wzrostem liczby graczy, więc możliwe, że Bungie próbuje wykorzystać to zainteresowanie i zwiększyć średnią liczbę graczy, aktualizując częściej.

Warto również zauważyć, że Destiny 2 nie będzie pierwszą grą w tym gatunku, która eksperymentuje z różnymi typami rozgrywki w swoich rozszerzeniach. Warframe, strzelanka MMO z perspektywy trzeciej osoby, często porównywana do Destiny, niedawno zebrała pochwały za The Duviri — tryb gry roguelike wprowadzony w dużej aktualizacji treści.

W tym samym wpisie na blogu Bungie zobowiązało się do zajęcia się kilkoma powszechnymi skargami dotyczącymi podstawowej rozgrywki. Mianowicie, deweloper chce, aby podstawowa gra była bardziej przystępna dla nowych graczy i bardziej wymagająca dla weteranów. Ma to na celu osiągnięcie tego poprzez zaoferowanie większego stopnia personalizacji wyzwań w grze i wprowadzenie tego, co nazywa modyfikatorami rozgrywki. Wygląda na to, że te modyfikatory będą rzeczami takimi jak wzmocnienia wrogów oraz zmiany umiejętności i zestawów, które uczynią spotkania z wrogami bardziej angażującymi, zamiast zamieniać wrogów w gąbki na pociski.

Ostatecznie wygląda na to, że Bungie chce, aby gracze Destiny 2 mogli swobodniej grać, eksperymentować z różnym wyposażeniem i odkrywać więcej świata.

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Telegram umożliwia teraz firmom korzystanie z aplikacji do weryfikacji numerów telefonów

W tym tygodniu Telegram ogłosił aktualizację zawierającą kilka nowych funkcji, a jedna jest szczególnie interesująca. Platforma umożliwi teraz firmom korzystanie z Telegramu do...

Wykonane na iPadzie: kultowe projekty masek bramkarzy NHL ożywają dzięki iPadowi Pro i Apple Pencil Pro

Tima Cooka Nike Air Max 1 z lat 86 to nie jedyne rzeczy, które w tym roku „stworzono na iPadzie”. Krajowa Liga Hokejowa...

Nigdy nie było lepszego momentu na zakup inteligentnego środka czyszczącego Dreametech

Niezależnie od tego, czy jesteś fanem inteligentnej pomocy przy sprzątaniu ręcznym, czy też delegujesz całe zadanie sprzątania robotowi, nigdy nie było lepszego momentu...
Advertisment