Jeśli otworzyłeś telefon dziś rano, aby zobaczyć aktualizację aplikacji na Twitterze, być może byłeś podekscytowany – a potem zdezorientowany – widząc reklamę Twitter Spaces, pokoje rozmów audio, które są dostępne w sieci społecznościowej. niedawno uruchomiona, aby konkurować z podobną aplikacją Clubhouse. „Przedstawiamy Spaces”, mówi aktualizacja iOS, obiecując, że „Teraz możesz tweetować i rozmawiać”. Ale chociaż w rzeczywistości nie znajdziesz możliwości stworzenia nowej przestrzeni, chyba że jesteś jednym z nielicznych, firma twierdzi teraz, że planuje udostępnić Spaces wszystkim w przyszłym miesiącu.
Co zabawne, usłyszeliśmy wiadomości w samej przestrzeni Twittera, obsługiwany przez firmę. Plany Twittera nie są ostateczne, ale sedno polega na tym, że próbują wprowadzić produkt w stan, w którym każdy może hostować Twitter Space od kwietnia. Kwiecień jest celem. W międzyczasie użytkownicy obu systemów iOS i Android może zarówno dołączać do istniejących przestrzeni, jak i rozmawiać w nich.
Miejsca na Twitterze to tylko jedna z szeregu nowych funkcji, które w ciągu ostatnich kilku miesięcy ogłosiła typowo odporna na funkcje firma mamy obszerny wywiad z szefem produktu na Twitterze, Kayvonem Beykpourem gdzie omawia cały zestaw, w tym firmowy Snap i zniknięcie w stylu Instagrama Floty na Twitterze, i Super obserwatorzy gdzie możesz zapłacić za subskrybowanie dodatkowych treści na Twitterze od swoich ulubionych twórców – firmy, która przypomina nam platformy takie jak Substack i OnlyFans.