Twitch sprawi, że reklamy przed filmem będą mniej irytujące


Twitch udostępnia mapę drogową dla funkcji, nad którymi pracuje na rok 2023. Wśród nich są zmiany w sposobie wyświetlania reklam, nowe własne narzędzia pomagające w zaangażowaniu na czacie oraz narzędzia pomagające streamerom zarządzać umowami z markami. Ale największym jest sprawienie, by reklamy przed filmem były mniej irytujące.

W 2023 roku Twitch pracuje nad zmianą sposobu wyświetlania reklam podczas transmisji. Jak opisano w list otwarty od dyrektora ds. produktu Toma Verrilli i dyrektora ds. monetyzacji Mike’a Mintona:

W pierwszej połowie tego roku wprowadzamy dwie zmiany, aby poprawić działanie reklam dla widzów i kanałów: Po pierwsze, aktualizujemy sposób wyłączania reklam przed filmem dla kanałów. Wyświetlanie trzech minut reklam na godzinę w jakikolwiek sposób spowoduje wyłączenie wszystkich reklam przed filmem — nie trzeba już ich dzielić na 90-sekundowe reklamy co 30 minut. rolek, które widzą widzowie.

Reklamy przed filmem są stałym problemem dla streamerów i widzów. Jeśli klikniesz interesujący kanał podczas przeglądania Twitcha, reklamy mogą wyświetlać się nawet przez trzy minuty, zanim zobaczysz transmisję. Rozwiązanie typu obraz po obrazie wydaje się być przyzwoitym kompromisem, ponieważ przynajmniej pozwala widzowi zobaczyć treści, które go interesują z góry, bez ściany reklamowej, podczas gdy Twitch otrzymuje wyznaczony czas reklamowy.

Twitch eksperymentuje również ze sposobami informowania widzów, że reklamy są w drodze podczas transmisji, a nawet może obejmować opcję drzemki dla reklam w trakcie filmu.

Twitch pracuje również nad specjalnymi zasobami, które streamerzy mogą wykorzystać w umowach sponsorskich. Według Verrilli i Mintona:

Przetestujemy funkcje z kilkoma wybranymi streamerami, aby umowy sponsorskie były bardziej skuteczne i autentyczne na Twitchu, dzięki czemu byłyby bardziej lukratywne dla streamera i miały większy wpływ na markę. Począwszy od skórek kanału i klikalnych grafik z marką, streamerzy mogą z łatwością umieszczać te zasoby marki w transmisjach, nad czatem i w innych miejscach na stronie Twojego kanału, aby zapewnić mniej uciążliwych i bardziej angażujących doświadczeń związanych ze sponsorowaniem.

Twitch pracuje również nad ulepszeniem swojej oferty analitycznej, aby pomóc streamerom zrozumieć, skąd pochodzą ich widzowie i optymalne czasy na streamowanie niektórych gier lub w określonych kategoriach. W przygotowaniu jest również sposób na dotarcie do widzów, gdy twórcy są offline, a także różne aktualizacje dla urządzeń mobilnych, aby bardziej dostosować wrażenia mobilne widzów do tego, co zobaczą na komputerze lub w innym miejscu.

Reklama

Dostępne są również lepsze sposoby udostępniania transmisji na innych platformach:

Uruchamiamy narzędzia, które pomogą Ci edytować i eksportować klipy do pionowych, krótkich formatów wideo oraz ułatwiają promowanie transmisji na innych platformach dzięki współpracy z Twitterem w celu poprawy sposobu odtwarzania klipów i linków do transmisji na żywo w kanale.

Ciekawie będzie zobaczyć w nowym porządku świata na Twitterze, w jaki sposób Twitch zmusi notorycznie kapryśnego Elona Muska do współpracy, zwłaszcza teraz, gdy szkieletowa załoga Twittera wydaje się mieć trudności z utrzymaniem powstających funkcji witryny. Ale hej, zawsze jest TikTok.

Mówiąc o TikTok, Twitch uruchomi narzędzia, które pomogą streamerom edytować i eksportować klipy z VOD, które są zoptymalizowane pod kątem pionowych krótkich formatów wideo. Steamerzy będą mogli również przypiąć do 20 klipów na stronie kanału, dodać emotki do tytułów transmisji, a nawet włączyć nową funkcję Sound Bites dla widzów. Sound Bites to alerty dźwiękowe wyzwalane przez widzów, podobnie jak OBS i inne narzędzia innych firm umożliwiają streamerom oferowanie ich za punkty kanału. Własna implementacja Twitcha sprawi, że widzowie będą płacić za uruchamianie dźwięków, w nowej metodzie dalszego zarabiania na kanałach.

Aby pomóc użytkownikom śledzić wiele zmian, które potencjalnie mogą pojawić się na Twitchu, platforma wprowadzi stronę eksperymentów, która pozwoli twórcom i widzom poznać rodzaje projektów, nad którymi pracuje Twitch. Na razie Twitch mówi, że w przyszłości opublikuje więcej ogłoszeń, gdy te zmiany zostaną wprowadzone w życie.

Verrilli i Minton dokonali również przeglądu platformy w 2022 r. Wśród kamieni milowych było obniżenie progu wypłaty od 100 do 50 dolarów i uruchamianie jego narzędzie Guest Starktóra zapewnia łatwiejszy, wbudowany sposób współpracy dla streamerów.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

AirPlay zamienia emulator Delta w pełnoprawną konsolę retro

Uruchomienie emulator Delta na iPhone'ach Jest wielka sprawa pod wieloma względami. Ale dla użytkowników jest to również sprawiedliwe Naprawdę Fajny. Oto...

Spy x Family Code: Biała recenzja: Nieudana misja służenia każdemu fanowi

Kocham kiedy Szpieg x Rodzina zmienia się w dramat życia. Lubię patrzeć, jak zdolny szpieg Loid Forger i zabójczy...

Taylor Swift nawiązuje niestandardową współpracę z TikTok, gdy bitwa UMG trwa

TikTok uruchomił nowe centrum promujące nowy album Taylor Swift, w którym możesz zdobywać nagrody w aplikacji za wykonanie określonych zadań, np. śledzenie konta...
Advertisment