Twinsen’s Little Big Adventure 1 i 2 otrzymają remaster, trzecia gra opóźniona na czas nieokreślony



Francuski deweloper 2:21 w tym tygodniu ogłosił zamiar wyprodukowania zremasterowanych wersji swoich gier Twinsen’s Little Big Adventure. Planowana trzecia gra została opóźniona poza 2024 r. Pierwotnym zamiarem było wydanie tej kontynuacji na 30. rocznicę serii, ale rozwój osiągnął dopiero fazę prototypu. Remastery będą tymczasowym dowodem potencjału dla przyszłych wydawców trzeciej gry. Te zaktualizowane wersje zostały zmontowane przez mały zespół, a Unreal Engine 5 służył jako baza technologiczna.

Oryginalna Little Big Adventure została wydana i wydana przez Electronic Arts w 1994 roku, a druga w 1997. Activision zajmowało się dystrybucją tej ostatniej w Ameryce Północnej. Niektóre terytoria otrzymały zmienione tytuły – Relentless: Twinsen’s Adventure (1) i Twinsen’s Odyssey (2), to niespójne brandingowanie przez działy rynku spowodowało wiele zamieszania podczas rodzących się dyskusji o grach online. Zespół 2:21 starał się połączyć różne tytuły, ale na szczęście pseudonim „Nieustępliwy” nie jest już częścią nowego systemu nazewnictwa.

Pierwotny twórca serii LBA, Adeline Software International, przestał istnieć na początku XXI wieku; ku przerażeniu ich wiernych fanów. Firma zasugerowała, że ​​trzecia gra była na wczesnym etapie rozwoju, ale niewiele o niej słyszano w burzliwym okresie – część kierownictwa rozpadła się po przejęciu przez SEGA Europe. Kluczowi członkowie oryginalnego zespołu współpracowali później przy reedycjach GOG LBA 1 i 2 w 2011 roku, wkrótce po uzyskaniu praw do serii od EA. Klasyczne wersje zostały wydane w 2022 roku, z obsługą kontrolerów gier, miejscami na zapis w chmurze i systemem osiągnięć dodanym wraz z licznymi aktualizacjami QoL.

Mam miłe wspomnienia z grania w LBA 1 w latach dziewięćdziesiątych, choć była to gorsza edycja budżetowa, którą trzeba było instalować za pomocą wielu dyskietek 3,5″. Brakowało w pełni animowanych przerywników filmowych i dialogów z lektorem, ale było to zabawne przejście z mojej domowej konsoli W moim odczuciu LBA 1 był izometrycznym odpowiednikiem gry Legend of Zelda w 3D, aczkolwiek prezentowanym w pełnym formacie SVGA na 15-calowym monitorze typu fishbowl! System sterowania w stylu czołgu był wyjątkowo nieporęczny podczas sekwencji walki i według współczesnych standardów zostałby uznany za barbarzyński. Druga gra niewiele poprawiła podstawowy styl rozgrywki, ale wiele gier z tamtej epoki miało podobną metodę sterowania kierunkowego – Resident Evil jest tego najlepszym przykładem.

Przeróbka graficzna opiera się na koncepcjach projektanta postaci Paulo Torinno, który został już ogłoszony jako pracujący nad Threequel na stanowisku dyrektora artystycznego. Oryginalna gra wykorzystywała kombinację zasobów 3D jako nakładkę na wstępnie wyrenderowane tła 2D, a kontynuacja dodała pełne trójwymiarowe poziomy z perspektywy trzeciej osoby. Technika cieniowania postaci i obiektów Gourauda była bardzo nieaktualna w swoim czasie, ale dziwaczne efekty wizualne miały w sobie pewien urok, zwłaszcza w epoce, w której akceleracja 3D była w powijakach. Sądząc po zrzutach ekranu z zapowiedzią, nowa estetyka obu remasterów wydaje się być pełna barwnych i wyrazistych postaci, z tętniącym życiem otoczeniem służącym jako tło. Miejmy nadzieję, że wybór Unreal Engine 5 zaowocuje bardziej płynnym systemem animacji, ponieważ oryginalne gry były nieco sztywne w prezentacji ruchu. Twórcy chcą, aby remastery były gotowe na 30. rocznicę serii w 2024. Wersja demonstracyjna gry Twinsen’s Little Big Adventure 1 Remastered będzie dostępna dla uczestników nadchodzącego letniego Steam Neo Fest, zaplanowanego na 19-26 czerwca 2023 r. Celem zespołu jest przede wszystkim dotarcie remasterów do nowej generacji graczy . Obecni fani będą również podekscytowani otrzymaniem nowoczesnych aktualizacji ich ulubionych gier z przeszłości. Ben Limare, dyrektor generalny 2:21, nakreślił plan rozwoju: „Każda gra skorzysta na graficznym i technicznym przeglądzie dzięki Unreal firmy Epic Games Engine 5. Oznacza to, że wiernie przebudujemy obie gry od podstaw.Aby poprawić wrażenia, przerobimy również sterowanie Twinsen i dodamy nowe funkcje.Opcja korzystania z oryginalnego sterowania gry pozostanie oczywiście dostępna dla tych, którzy zechcą grać jak w oryginalne gry.Ta praca będzie również okazją do zremasterowania oryginalnej muzyki kompozytora Philippe’a Vacheya, aby zagwarantować Ci najlepsze możliwe wrażenia.

Mamy nadzieję, że jesteś tak samo szczęśliwy jak my! I oczywiście prace nad ponownym uruchomieniem trwają, ale w ramach czasowych odpowiadających ambicjom, które zbudowaliśmy.

Stworzyliśmy strony Steam dla Twinsen’s Mała wielka przygoda 1 I 2 zremasterowane: prosimy o wsparcie poprzez dodanie gier do listy życzeń!”

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Najnowsza wiedza o Warhammer 40,000 sugeruje, że Imperator ma plan

Bóg-Imperator ludzkości to, jak można się domyślić z imienia, całkiem ważna postać w uniwersum Warhammera 40,000. Jest najbardziej zbliżony do...

Najnowsza klawiatura retro 8BitDo to oda do Commodore 64

Najnowsze riffy klawiatury mechanicznej 8BitDo na wzór komputera z lat 80. z jedną z najbardziej ikonicznie wyglądających klawiatur wszechczasów: Commodore 64. Wydanie Commodore...

Czwartek GeForce NOW: rozsiądź się wygodnie dzięki „Palii” i pięciu nowym tytułom

Wprowadź się w wiosnę z ciepłą, przytulną atmosferą Palia, który pojawi się w chmurze w czwartek GFN. Jest częścią sześciu nowych tytułów,...
Advertisment