Tryb offline Nightingale jest w przygotowaniu po skargach graczy solo


Słowik ma dobry początek. Ta pełna horroru gra o przetrwaniu i rzemiośle dla wielu graczy weszła w tym tygodniu do wczesnego dostępu na platformie Steam i jak dotąd osiągnęła szczytową liczbę ponad 32 000 graczy. Jednakże, podobnie jak w przypadku wielu gier online, ten pierwszy tydzień był trudny. Według forów Steam jedną z najczęstszych skarg użytkowników (wśród zwykłych opłat za wcześniejszy dostęp, takich jak brak niektórych funkcji poprawiających jakość życia) jest wymóg „zawsze online”, który wymaga, aby nawet gracze solo dołączyli do serwera .

Jednak programiści z Inflexion Games zauważyli to i pracują nad pewnymi zmianami. Na blogu zamieszczonym na Słowik strona internetowa w czwartek zespół ogłosił, że szybciej, niż oczekiwano, skupi się na zaimplementowaniu trybu offline.

„Obecnie ustalamy priorytety i rozwijamy tryb offline, który planujemy wypuścić tak szybko, jak to możliwe” – czytamy w ogłoszeniu. W aktualizacji postu i na oficjalnym Discordzie powtórzono, że zmiana kierunku nie oznacza, że ​​inne aktualizacje zostaną zignorowane. „Rozwój trybu offline nie oznacza, że ​​wstrzymujemy lub pozbawiamy priorytetu regularne prace nad funkcjami, aktualizacjami, aktualizacjami QoL i poprawkami błędów” – napisała menadżerka społeczności Steph H na Discordzie.

W poście wyjaśniono pierwotne uzasadnienie tworzenia Słowik tylko online. Zasadniczo twórcy przewidzieli grę będącą serią połączonych ze sobą Krain – tj. różnych instancji, w których gracze mogą eksplorować w grze – którymi użytkownicy będą mogli dzielić się z innymi. Możesz więc udostępnić Królestwo znajomemu ze swojej drużyny, a on będzie mógł je eksplorować samodzielnie, bez konieczności Twojej obecności w celu jego hostowania. Są też karty które pozwalają na zastosowanie efektów do niektórych Krain, więc ich oddzielenie ma również pewne zastosowania w grze. Ogólnie rzecz biorąc, jest to wyjątkowy sposób na stworzenie gry o przetrwaniu w otwartym świecie.

Oznaczało to również, że zespół musiał skupić się na wdrożeniu swojej wersji trybu współpracy lub pracy w trybie offline w przypadku wydania z wczesnym dostępem.

„Rozgrywka kooperacyjna związana z posiadaniem członków drużyny w wielu krainach była problemem stanowiącym większe wyzwanie techniczne i dlatego postanowiliśmy się nim zająć w pierwszej kolejności” – czytamy w poście. Biorąc jednak pod uwagę opinie, twórcy twierdzą, że „błędnie ocenili, czego niektórzy z Was szukali w swoim doświadczeniu”.

Reklama

Nie jest jasny harmonogram wprowadzenia tej funkcji, ale będzie to mile widziane. Gracze solo nie tylko doświadczali błędów serwera i sieci, które wydawały się niepotrzebne, ale także występowały problemy optyczne w przypadku gry prowadzonej wyłącznie w trybie online, ponieważ nie wszyscy mają stabilny internet o dużych prędkościach.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Następna era Home Assistant zaczyna się teraz

Jak rozwiązać problem przekształcenia popularnej platformy inteligentnego domu, opartej na ideałach open source i otwartych standardów, w coś większego, co pozostanie wierne tym...

Dolphin wyjaśnia, dlaczego jego emulator GameCube i Wii nie będzie dostępny w App Store

Firma Apple niedawno zmieniła swoje zasady, zezwalając na korzystanie z emulatorów gier w App Store. Delta, jedna z podstawowych aplikacji do emulacji,...

„Zakaz” TikToka ponownie przechodzi w Izbie

Izba po raz kolejny przyjęła ustawę, która może zakazać TikToka w USA, chyba że jego chińska spółka-matka ByteDance go zbędzie – ale tym...
Advertisment