OKREŚL SWÓJ PRZEZNACZENIE DZIĘKI DOSTOSOWANIU KAMPANII
Szukasz pomocnej dłoni? A może ostateczne wyzwanie? Personalizacja kampanii daje Ci swobodę gry, jak tylko chcesz. To 18. prezydent USA Ulysses S. Grant zasłynął z powiedzenia, że „wojna nigdy się nie zmienia”. Ale to nie do końca tak jest Total War: Faraon. Dzieje się tak dlatego, że w walce o płaszcz faraona nie ma dwóch takich samych bitew. Czy sądzisz, że trzask bata byłby bardziej sprawiedliwy, gdybyś miał więcej zasobów? A może sztuczna inteligencja miała różne osobowości? A może Twoje pozycje wyjściowe były inne? Dzięki funkcjom dostosowywania kampanii w Total War: Pharaoh’s możesz decydować o wszystkich tych elementach i nie tylko.
Skontaktowaliśmy się z niektórymi z Twoich ulubionych twórców Total War, aby dowiedzieć się, jak zmieniliby swoje kampanie, gdyby otrzymali tę moc!
Pierwszym, który podjął się stworzenia wyjątkowej kampanii, był Arkcard, tworząc gospodarkę, która zrobiłaby wrażenie na Mansie Musie! Korzystając z tych ustawień, ustawienie wysokich depozytów zasobów pozwala szybko budować armie i osady. Gdy ziemie zostaną następnie podbite, szybko będziesz mógł wystawić kilka dużych armii, a przy wysokim ruchu postaci twój zasięg będzie szybko zwiększany z każdą mijającą turą, szczególnie gdy każdą armią dowodzą w pełni wyposażeni i wyszkoleni generałowie!
Nie oznacza to jednak, że wszystko jest takie proste. Gdy Intensywność Wyczerpania jest ustawiona na wysoką, twoje duże liczby mimo wszystko szybko spadną – chociaż możesz nieco złagodzić ten ból, ustawiając również Uzupełnianie Jednostek na wysokie!
Prosimy jednak o ostrożne wybieranie bitew, gdyż gdybyśmy znaleźli się w sytuacji bez wyjścia, nie ma już odwrotu, ponieważ zarówno Automatyczne Rozstrzyganie, jak i Wycofywanie się są całkowicie wyłączone!
Nie tylko na polu bitwy robi się gorąco. Ponieważ progi porządku publicznego i buntu są ustawione na niskie, będziesz potrzebować armii zarówno w domu, jak i na linii frontu!
Aby każda kampania była wyjątkowa, włączono także losowe pozycje początkowe, a Całun został wyłączony, co pozwala zobaczyć cały świat i dowiedzieć się, kto zaczyna od początku. To powinno być przydatne do tworzenia wczesnych sojuszy, prawda? Być może, gdyby agresja AI nie została od razu podkręcona…
Czy uważasz, że konfiguracja Arkcarda wyglądała na nieco szaloną? Cóż, jeszcze nic nie widziałeś! Zerkovich przygotował kampanię przeznaczoną wyłącznie do walki na najwyższym poziomie.
Obejmuje wysokie budżety początkowe, wysokie zasoby i wysoki współczynnik badań, gwarantujące jednostki poziomu 4 lub 5 w mgnieniu oka.
Oprócz tego dostępna jest także wysoka zdolność rekrutacyjna, w pełni wyposażony i awansowany generał, a także możliwość wyłączenia buntów. Ekspansja to podstawa, a wyczerpanie nie będzie problemem, gdy armie będą pędzić przez pustynie i góry w stronę następnego celu.
W menu jest także mnóstwo walki wręcz. Nie będzie odwrotu z bitwy, a amunicja jednostek rakietowych naszych łuczników jest ustawiona na niski poziom, co zmusza wszystkie jednostki dystansowe do przedostania się między nie. Czy to naprawdę walka, jeśli nie widzisz białek oczu swoich wrogów?
Podkręcając szaleństwo, pozycje początkowe i sztuczna inteligencja wroga zostały przetasowane, więc być może zobaczymy Irsu startującego na egipskich pustyniach, który nie pragnie niczego więcej niż usiąść z dobrą filiżanką filiżanki i plotkować o najnowszych romansach w koszarach?
Istnieje również wiele możliwości kreatywnego dostosowywania kampanii.
Ciekawą kombinacją jest Wysoki Ruch w połączeniu z wyłączeniem kar dyplomatycznych za wtargnięcie. Połączenie automatycznego rozstrzygania bitwy z dużą pojemnością amunicji dla jednostek dystansowych toruje drogę do absolutnego festynu snajperskiego!
Co powiesz na wybór ustawień zaprojektowanych wyłącznie po to, by wywołać zamieszanie? Dzięki osobowościom losowych frakcji i pozycjom początkowym losowych frakcji świat jest pełen zamieszania od samego początku. Następnie dajemy każdej frakcji dużo pieniędzy i ustawiamy Pretendentów do tronu na wysokim poziomie, co oznacza, że wszyscy i ich matki będą prezentować się jako prawowici następcy królestwa.
Tłem wszystkich tych wstrząsów politycznych jest równy niepokój w kraju, w dużej mierze spowodowany maksymalizacją skutków katastrof. Poza tym te nieznośne Ludy Morskie będą znacznie większym problemem w końcówce rozgrywki, co oznacza, że konieczne jest zabezpieczenie naszego miejsca na tronie i umocnień lądowych w niemal absurdalnym stopniu, zanim wkroczą do miasta.
To wszystko to tylko próbka opcji dostępnych dla graczy w ramach dostosowywania kampanii.
Może masz ochotę na brutalną kampanię, która przetestuje Twoje umiejętności bojowe i dyplomatyczne jak nigdy dotąd? A może masz ochotę na relaksujący spacer do tronu i dowodzenie złożoną armią, która jest w stanie pokonać wszystkich niedoszłych zdobywców?
Zamiast tego możesz chcieć pozostawić grę w większości w ustawieniach domyślnych, ale z kilkoma poprawkami w aspektach, które najbardziej Ci się podobają? Albo przynajmniej?
Total War: Pharaoh trafi na półki (cyfrowe) 11 października 2023 r. o 15:00 BST / 10:00 EDT / 22:00 CST. Możesz zamów go w przedsprzedaży tutaj.
Do zobaczenia na polu bitwy!