Odkąd Apple po raz pierwszy zaprezentowało swoją usługę przesyłania strumieniowego telewizji w 2019 roku, analitycy (i konkurenci) zastanawiałem się, dlaczego Apple TV+ naprawdę istnieje. Ale teraz, w nowy wywiadCEO Tim Cook i inni Execods Apple podzielili świeży wgląd w pochodzenie streamerów i dlaczego Apple TV+ właśnie uderza w swój krok.
Tim Cook i Eddy Cue Detaes The Origins of Apple TV+
Apple ma zamiar zaprezentować swój największy film w historii F1: Film. Aby zaznaczyć okazję, Tim Cook i inni kadra kierownicza usiadł z Cynthią Littleton w Różnorodność Do dyskusji nie tylko na temat F1, ale także w szerzej filmu Apple Film and TV Ambitions.
Ich rozmowa obejmuje wiele ciekawych cytatów dotyczących tego, jak najważniejsze liderzy Apple oglądają Apple TV+.
O tym, że Apple wchodzi do gry streamingowej, oto Cook:
„Studiowaliśmy to przez lata, zanim zdecydowaliśmy się to zrobić [Apple TV+]. Wiem, że istnieje wiele różnych poglądów na temat tego, dlaczego jesteśmy w to zaangażowani. Jesteśmy w to, aby opowiedzieć wspaniałe historie i chcemy, aby była to także świetny biznes. Dlatego jesteśmy w to zaangażowane, po prostu proste i proste. ”
Gotuj to trochę bardziej:
Cook wyjaśnia, że Apple jest w sercu „producentem narzędzi”, dostarczając komputery i inne urządzenia, które umożliwiają kreatywność u użytkowników… „Jesteśmy producentem narzędzi”, mówi Cook. „Tworzymy narzędzia dla kreatywnych ludzi, aby umożliwić im robienie rzeczy, których nie mogli wcześniej zrobić. Więc prowadziliśmy wiele interesów z Hollywood na długo przed tym, jak byliśmy w branży telewizyjnej”.

Services Head Eddy Cue przypomina te komentarze i dodaje trochę więcej smaku.
„Zawsze uważaliśmy, że sztuka jest dużym dziełem DNA tego, kim jesteśmy” – mówi. „Ale nigdy nie spodziewaliśmy się, że będziemy tworzyć filmy lub programy telewizyjne”. Jednak w miarę rozprzestrzeniania się platform streamingowych: „Widzieliśmy, że świat się zmienia, i wydawało się, że wszyscy idą po ilości. Myśleliśmy, że jest dla nas otwarcie, jeśli naprawdę skupiamy się na wysokiej jakości”, mówi.
Z tego punktu widzenia Apple TV+ powstał nie tylko dlatego, że streaming wydawał się bogatym rynkiem, ale dlatego, że Apple widział okazję, aby zrobić coś wyjątkowego z konkurencji.
Czy Apple TV+ istnieje, aby sprzedawać więcej iPhone’ów?
Omawiając Apple TV+, wielu spekulowało, że Apple widzi streamer jako część większego programu marketingowego, tak że hite programy telewizyjne przekładają się na większą sprzedaż iPhone’a z czasem.
Cook wydaje się z całego serca odrzucić ten pomysł:
„Nie mam tego na myśli, że z tego powodu zamierzam sprzedawać więcej iPhone’ów” – mówi Cook. „W ogóle nie myślę o tym. Myślę o tym jako o biznesie. I tak jak wykorzystujemy to, co najlepsze w Apple w iPhone’ach i naszych usług, staramy się wykorzystać najlepsze Apple TV+.”
Brak tylnego katalogu programów telewizyjnych i filmów

Kiedy Apple TV+ uruchomiło to, zrobiło to bez katalogu programów telewizyjnych i filmów. Słynny streamer zawierał tylko oryginalną treść.
Oprócz niektórych synergistycznych licencji jednorazowych, wciąż jest to prawdziwe do dziś.
Tim Cook wyjaśnia, dlaczego:
„Zdecydowaliśmy się nie wychodzić i nie pozyskiwać katalogu. Wiem, że jest to szybszy sposób na biznes, ale pod koniec dnia nie wydawało się to Apple” – mówi Cook. „Apple powinno mieć coś, w co wlewamy naszą pasję, i właśnie w to robimy z programami. A teraz możesz zobaczyć, jak walczymy. Czuje się cudownie”.
Wydaje się, że „krok” trwał dłużej niż Apple początkowo oczekiwał z powodu dwóch głównych okoliczności łagodzących.
Na Apple TV+ uderzanie w nowy krok
Littleton zauważa, że najlepsi liderzy Apple podkreślają, jak 2025 stanowi wyjątkowy moment dla Apple TV+.
Tak, streamer osiąga większy sukces niż kiedykolwiek wcześniej, ale to też nie jest wypadek.
Cue i Cook obserwują, że 2025 oznacza, że po raz pierwszy w historii usługi wprowadzi starannie zaplanowane pełne roczne tablice bez dodatkowego obciążenia związanego z globalną pandemią lub dwoma strajkami w 2023 r., Które rozwiąże sześciomiesięczną dziurę w rurociągach produkcyjnych. „W końcu czuję się, jakbyśmy byli w momencie, w którym strajki nie wpłynęły na naszą tabliczkę lub Covid” – mówi Cue.
Podobne komentarze sporządza Jamie Erlicht, jeden z głównych programów Apple:
„Teraz mamy ten rytm” – mówi Erlicht. „Możemy wydawać nowe rzeczy co tydzień. Mamy kilka tysięcy godzin oryginałów i ponad 300 tytułów, z którymi możesz się zaangażować. Mamy więcej powracających serii, które kiedykolwiek mieliśmy. Mamy kontynuacje do filmów, które odniosły dla nas wielkie sukcesy. Więc nigdy nie czuliśmy się lepiej”.
Apple TV+ jest Dostępne za 9,99 USD miesięcznie i zawiera przebojowe programy telewizyjne i filmy, takie jak Ted LassoW OdcięcieW The Morning ShowW SilosI Kurczący się.
Najlepsze akcesoria iPhone’a
FTC: Używamy dochodów z automatycznych linków partnerskich. Więcej.