TikTok dodaje w aplikacji centra dla filmów o filmach i programach telewizyjnych


TikTok będzie teraz tworzyć w aplikacji centra dla filmów i programów telewizyjnych i umieszczać je bezpośrednio w filmach tworzonych przez fanów. Funkcja ta, zwana TikTok Spotlight, automatycznie doda linki do „odpowiednich” filmów na platformie, prowadząc do stron docelowych, które zawierają więcej informacji o odpowiednim tytule, a także opcje zakupu biletów lub obejrzenia go w serwisie streamingowym.

Linki pojawią się w lewym dolnym rogu filmu twórcy, a użytkownicy mogą je dotknąć, aby wyświetlić stronę docelową z listą obsady, linkami do oficjalnych kont, powiązanymi treściami i informacjami o tym, gdzie obejrzeć tytuł. Być może zauważyłeś już tę funkcję na TikToku, ponieważ platforma nawiązała współpracę z Warner Bros. Discovery w celu promocji Diuna: Część druga ze specjalnym hubem w aplikacji.

James Stafford, globalny szef działu publikacji TikToka, twierdzi, że nie każdy wideo przedstawiające konkretny program telewizyjny lub film kwalifikuje się do uzyskania „linku kotwicy” do huba. „Polegamy zarówno na technologii, jak i na recenzji ludzkiej, aby zdecydować, które filmy kwalifikują się do linku kotwicy” — powiedział Stafford. „Przyglądamy się takim rzeczom, jak hashtagi, słowa kluczowe, dźwięk, technologia dopasowywania wizualnego z klipów telewizyjnych i programów”.

TikTok bierze również pod uwagę liczbę wyświetleń filmu, liczbę obserwujących twórcę i to, czy twórca naruszył którąkolwiek z zasad. Tymczasem firmy rozrywkowe, które są właścicielami treści, mogą uzyskać dostęp do pulpitu analitycznego, aby śledzić trendy w swoich fandomach. Mogą również zobaczyć, w jaki sposób użytkownicy TikToka korzystają ze swojego adresu IP i zdecydować, czy podjąć działania.

Poza programem nagród dla twórców TikToka twórcy nie otrzymają wynagrodzenia, gdy TikTok doda linki do ich filmów. Jednak Stafford mówi, że „każda kampania Spotlight ma dostosowane zachęty dla twórców do udziału”, takie jak ekskluzywne ramki profilowe, filtry, gadżety, bilety i wiele innych.

TikTok Spotlight prawdopodobnie będzie kolejnym sposobem, w jaki marki i artyści mogą używać aplikacji jako narzędzia promocyjnego, podobnie jak w przypadku doświadczeń w aplikacji udostępnionych przez TikToka BTS I Taylor Swift.

Reklama





Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Serial HBO „The Franchising” bierze na celownik franczyzy superbohaterów w nowym zwiastunie

Firma macierzysta HBO, Warner Bros. Discovery, nie jest obca budowanie skazanych na zagładę wszechświatów filmowychale stacja wydaje się być gotowa na żarty z...

Jak przygotować się do przedsprzedaży iPhone’a 16 przed premierą w piątek

iPhone 16 I iPhone 16 Pro są gotowe aby rozpocząć przedsprzedaż w piątek, po dzisiejszym ogłoszeniuPrzed premierą Apple ułatwia przygotowanie się do przedsprzedażowego...

Wszystkie boty i elementy układanki „Trapped In Time” w Astro Bot

„Uwięziony w czasie„to poziom w Wężowa Droga Gwiezdna mgławica w Astro Bot. To ma trzy elementy układanki I siedem botów (dwie ikoniczne maskotki...
Advertisment