Tiktok da reklamodawcom jeszcze więcej danych na temat trendów i użytkowników


Tiktok wprowadzone Mnóstwo nowych narzędzi reklamodawców na dorocznym szczycie reklamodawcy firmy 3 czerwca. Nowe produkty obejmują narzędzia reklamowe napędzane sztuczną inteligencją po nowe funkcje łączące twórców i marki, ale ogólny obraz jest jasny: zawartość reklamodawcy w Tiktokie staje się znacznie bardziej dostosowana i specyficzna.

Firma poda marki precyzyjne szczegółowe informacje na temat tego, jak ich docelowi odbiorcy korzysta z platformy-w tym sugestie dotyczące AI w ADS do uruchomienia. Korzystając z narzędzia o nazwie Insight Spotlight, reklamodawcy będą mogli sortować według danych demograficznych użytkowników i branży, aby zobaczyć, jakie filmy użytkownicy w grupie docelowej oglądają i jakie słowa kluczowe są powiązane z popularną treścią. W przykładzie dostarczonym przez Tiktok sugestia generowana przez AI zaleca, aby marka „produkowała treści wideo skoncentrowane na„ hormonalnym zdrowiu ”dla kobiet, anglojęzycznych użytkowników” i zawierające określone słowo kluczowe. Kolejna funkcja Insight Spotlight analizuje historię przeglądania użytkowników w celu zidentyfikowania rodzajów treści, które bulgoczą.

Tiktok wzniósł się na znaczeniu, częściowo ze względu na spin-koło, pozornie przypadkową jakość: wszystko lub ktokolwiek mógłby stać się wirusowy z dnia na dzień. Marki starały się nadążyć, skacząc na trendy, używając popularnych formatów i piosenek oraz współpracowały z wpływowymi, którzy wydawali się być w centrum. Nowe narzędzia dadzą reklamodawcom jeszcze więcej sposobów na dostosowanie ich treści do tego, co już dzieje się na platformie i czego ludzie szukają i oglądają.

W ten sposób narzędzia reklamodawcy są odpowiednikiem optymalizacji wyszukiwarek (SEO) – zalewając strefę treścią, która próbuje uchwycić organiczne zachowania użytkowników. Pomysł, że Tiktok może być używany jako wyszukiwarka Byłem od kilku lata firma mówi, że jeden na czterech użytkowników szuka czegoś w ciągu 30 sekund od otwarcia aplikacji (marki mogą również Kup przestrzeń reklamową na stronach wyników wyszukiwania).

Firma wprowadza również usprawniony sposób, w jaki marki mają treść wpływu na rolę. Nowe narzędzie o nazwie Content Suite łączy sprawdzone treści użytkownika, które wspominają o marce; Reklamodawca może następnie przewijać filmy i poprosić o pozwolenie na przekształcenie ich w reklamę, wszystko w jednym miejscu. W przeciwnym razie marki musiałyby same znaleźć filmy, a następnie wypracować uprawnienia do twórcy za pośrednictwem kanałów pobocznych, takich jak bezpośrednie wiadomości lub komentarze. Content Suite sprawia, że ​​ten proces jest częścią ekosystemu Tiktok.





Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Marvel’s Ironheart nie sprawi, że Riri Williams jest następnym Tony Stark Tony’ego MCU

Na harmonogramie Marvel Cinematic Universegenialny wynalazca RIRI Williams (Dominique Thorne) wykorzystuje wymiatające części do budowy garnituru w stylu Iron Man, który udaje się...

Recenzja Ironheart: Przypomnienie, że młodzi bohaterowie Marvela to przyszłość

Przed multiwersum, magią lub dowolną z serii Streaming Marvela były ważnymi częściami wszechświata studyjnego studia, istniały Iron Man. Po latach takich filmów, Iron...

DJI „pozostaje zaangażowany w rynek amerykański”, gdy półki stają się dronami

Czy DJI opuszcza rynek dronów w USA? Firma mówi „nie - ale nie wyjaśniałoby to The Verge To, co się zmieniło, tak, że...
Advertisment