Tiktok wprowadzone Mnóstwo nowych narzędzi reklamodawców na dorocznym szczycie reklamodawcy firmy 3 czerwca. Nowe produkty obejmują narzędzia reklamowe napędzane sztuczną inteligencją po nowe funkcje łączące twórców i marki, ale ogólny obraz jest jasny: zawartość reklamodawcy w Tiktokie staje się znacznie bardziej dostosowana i specyficzna.
Firma poda marki precyzyjne szczegółowe informacje na temat tego, jak ich docelowi odbiorcy korzysta z platformy-w tym sugestie dotyczące AI w ADS do uruchomienia. Korzystając z narzędzia o nazwie Insight Spotlight, reklamodawcy będą mogli sortować według danych demograficznych użytkowników i branży, aby zobaczyć, jakie filmy użytkownicy w grupie docelowej oglądają i jakie słowa kluczowe są powiązane z popularną treścią. W przykładzie dostarczonym przez Tiktok sugestia generowana przez AI zaleca, aby marka „produkowała treści wideo skoncentrowane na„ hormonalnym zdrowiu ”dla kobiet, anglojęzycznych użytkowników” i zawierające określone słowo kluczowe. Kolejna funkcja Insight Spotlight analizuje historię przeglądania użytkowników w celu zidentyfikowania rodzajów treści, które bulgoczą.
Tiktok wzniósł się na znaczeniu, częściowo ze względu na spin-koło, pozornie przypadkową jakość: wszystko lub ktokolwiek mógłby stać się wirusowy z dnia na dzień. Marki starały się nadążyć, skacząc na trendy, używając popularnych formatów i piosenek oraz współpracowały z wpływowymi, którzy wydawali się być w centrum. Nowe narzędzia dadzą reklamodawcom jeszcze więcej sposobów na dostosowanie ich treści do tego, co już dzieje się na platformie i czego ludzie szukają i oglądają.
W ten sposób narzędzia reklamodawcy są odpowiednikiem optymalizacji wyszukiwarek (SEO) – zalewając strefę treścią, która próbuje uchwycić organiczne zachowania użytkowników. Pomysł, że Tiktok może być używany jako wyszukiwarka Byłem od kilku lata firma mówi, że jeden na czterech użytkowników szuka czegoś w ciągu 30 sekund od otwarcia aplikacji (marki mogą również Kup przestrzeń reklamową na stronach wyników wyszukiwania).
Firma wprowadza również usprawniony sposób, w jaki marki mają treść wpływu na rolę. Nowe narzędzie o nazwie Content Suite łączy sprawdzone treści użytkownika, które wspominają o marce; Reklamodawca może następnie przewijać filmy i poprosić o pozwolenie na przekształcenie ich w reklamę, wszystko w jednym miejscu. W przeciwnym razie marki musiałyby same znaleźć filmy, a następnie wypracować uprawnienia do twórcy za pośrednictwem kanałów pobocznych, takich jak bezpośrednie wiadomości lub komentarze. Content Suite sprawia, że ten proces jest częścią ekosystemu Tiktok.