Jestem silnym wierzącym w filozofię zaczynania od złych wieści i zakończenia dobrych wieści, więc wybierzmy pierwszą część: prawdopodobnie będzie to chwila Zanim wszyscy będziemy w stanie zwinąć się na kanapie i zanurzyć się w Wiedźmnik 4. I jak dotąd nie mieliśmy wiele do zrobienia Zwiastun gry z nagrody Game Awards 2024.
Ok, teraz dla dobrych wiadomości: ta ostatnia część nie jest już prawdziwa! Nie od środy, kiedy programista CD Projekt Red opublikował dogłębne wideo za kulisami produkcji tego sześciominutowego zwiastuny Od grudnia 2024 r. (Na marginesie, to nie tylko drugi film studia o zwiastun, ale drugi taki film dłużej niż oryginalna rzecz: Dzień po premierze przyczepy CD Projekt Red wydał Osiem minut awarii przyczepy Z udziałem dyrektora gry Sebastian Kalemba.)
To tworzenie wideo ma wszystko: Łódki sztuki koncepcyjnej. Wywiady na temat animowania wirtualnych kamer, aby wyglądały jak ręczne kamery w porównaniu z tymi na dźwigach lub wózkach. Pisarze wyjaśniający tematyczne powiązania między Ciri a dziewicą wiejską, którą próbuje uratować; między młodą kobietą i jej ojcem; Pomiędzy Ciri i Geraltem Rivii, bohaterką poprzedniej trylogii wiedźmowej. Dyskusje na temat elementów narracyjnych wspólnych dla opowieści czarownic Andrzeja Sapkowskiego i bardziej ogólnie ogólnie dla folkloru Europy Środkowej/Wschodniej. Istnieją nawet klipy z trzech dni sesji testowych, które wyglądają jak usunięte sceny z Midsommarktóre programiści uzyskali optykę obiektywu – „Zniekształce, rozbłyski soczewek, kwiaty, jak zachowuje się bokeh”, według Karola Stadnika, cyfrowego operatora w CD Projekt Red. Oni i artyści z Platige Image, komputerowego studia graficznego, które wyprodukowało przyczepę, a następnie wykorzystali tę uczenie się, aby dokładnie odtworzyć dynamikę w Unreal Engine 5 dla przyczepy.
Ale jeśli mnie zapytasz, najfajniejszą rzeczą w tym 10 i pół minuta filmu jest segment o tym, jak złożyli bitwę między Ciri a potworem, znanym jako Bauk-bestia z głową goblinki, szyja węża, ramiona jaguaru, pincery, które są dosłownie skorpionowymi klawami, i dinozaurem.
„Stworzyliśmy fizyczną reprezentację ramion Bauka i jego atakujących ramion, a czterech operatorów odtworzyliśmy całego potwora”, powiedział Maciej Kwiatkowski, profesjonalista ds. Zmartwiu, który pracuje pod nazwą Alpha 7. „Na ekranie w czasie rzeczywistym widzieliśmy poruszającego się Bauka”.
Uwielbiam swoją pracę, ale niekoniecznie byłbym przeciwny spędzeniu dnia na manipulowaniu gigantycznymi plastikowymi prętami i grania jako jedna czwarta fantastycznego stworzenia Eldritch. Po prostu nie pozwól mi założyć kombinezon.