„The Guardian” obejmuje Apple News po początkowych wątpliwościach: „Znaczące możliwości dotarcia do szerszej publiczności”


Apple News przez lata przeżywało wzloty i upadki, zarówno przyciągając niektórych dużych wydawców na platformę, jak i tracąc innych. Teraz ulepszona struktura prowizji najwyraźniej wystarczyła, by zwabić z powrotem Opiekun na platformę Apple News raz na zawsze.

Jak poinformował o Gazeta Prasowa w tym tygodniu, Opiekun początkowo opuścił Apple News w Wielkiej Brytanii w 2017 roku, ale „został przyciągnięty przez nowe możliwości sprzedaży”. Raport mówi, że ta decyzja była częściowo spowodowana tym, że Apple News teraz na to zezwala Opiekun „sprzedawać subskrypcje i przyjmować darowizny od czytelników za pośrednictwem aplikacji”.

Opiekun kwalifikuje się również do 15% stawki prowizji zamiast 30%, ponieważ jest dostępna w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Australii. Gdyby był dostępny tylko na jednym terytorium, musiałby zapłacić 30% prowizji.

Opiekun całkowicie opuścił Apple News w 2017 r., wrócił do Stanów Zjednoczonych w 2020 r. i do Australii w 2021 r. Dzięki tej zmianie jest teraz dostępny również w Apple News w Wielkiej Brytanii i Kanadzie.

W e-mailu do pracowników Guardiana w zeszłym tygodniu, dyrektor generalna Anna Bateson wyjaśniła powody powrotu do Apple News:

W e-mailu do personelu w środę po południu dyrektor generalna Anna Bateson powiedziała pracownikom, że The Guardian powróci do Apple News w Wielkiej Brytanii po sukcesie na platformie w USA od 2020 r. i Australii od 2021 r.

Powiedziała, że ​​The Guardian opuścił aplikację w 2017 roku, aby skupić się na „rozwijaniu naszej rodzącej się wówczas propozycji przychodów z czytelników na naszej własnej platformie.

„Od tego czasu nadal budujemy nasze własne platformy w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii i na całym świecie jako silne miejsca docelowe, ale dostrzegamy również znaczące możliwości dotarcia do szerszej publiczności dla naszego dziennikarstwa i związanych z tym korzyści komercyjnych dzięki partnerstwu z Apple News – który ułatwiły teraz wydawcom generowanie przychodów ze wsparcia i reklam na swoich platformach”.

Reklama

W oświadczeniu rzecznik Guardian News and Media dodał, że firma „będzie ściśle monitorować wpływ ponownego dołączenia do Apple News na naszą szerszą strategię”.

Podążaj za szansą: Świergot, InstagramI Mastodont

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Więcej.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

YMTC twierdzi, że 3D QLC NAND oferuje wytrzymałość porównywalną z 3D TLC NAND

Jak podaje ITHome, firma twierdzi, że chipy flash YMTC X3-6070 3D QLC NAND oferują wytrzymałość porównywalną z chipami flash 3D TLC NAND oferowanych...

Praktyczne: jak korzystać z SharePlay w CarPlay z Apple Music

Jedna z dużych zmian w iOS 17 dla CarPlay użytkowników jest dodanie obsługi SharePlay dla Apple Music. Dzięki tej funkcji każda osoba...

Rozdanie TechPowerUp-Arctic: nie przegap szansy na wygranie kombinacji Coolers+Fan+TIM

Jeśli przegapiłeś, rozdanie TechPowerUp x Arctic trwa od 22 marca. Aż sześciu szczęśliwych zwycięzców może otrzymać kombinacje chłodnic procesora Arctic, wentylatorów obudowych i...
Advertisment