„The Guardian” obejmuje Apple News po początkowych wątpliwościach: „Znaczące możliwości dotarcia do szerszej publiczności”


Apple News przez lata przeżywało wzloty i upadki, zarówno przyciągając niektórych dużych wydawców na platformę, jak i tracąc innych. Teraz ulepszona struktura prowizji najwyraźniej wystarczyła, by zwabić z powrotem Opiekun na platformę Apple News raz na zawsze.

Jak poinformował o Gazeta Prasowa w tym tygodniu, Opiekun początkowo opuścił Apple News w Wielkiej Brytanii w 2017 roku, ale „został przyciągnięty przez nowe możliwości sprzedaży”. Raport mówi, że ta decyzja była częściowo spowodowana tym, że Apple News teraz na to zezwala Opiekun „sprzedawać subskrypcje i przyjmować darowizny od czytelników za pośrednictwem aplikacji”.

Opiekun kwalifikuje się również do 15% stawki prowizji zamiast 30%, ponieważ jest dostępna w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Australii. Gdyby był dostępny tylko na jednym terytorium, musiałby zapłacić 30% prowizji.

Opiekun całkowicie opuścił Apple News w 2017 r., wrócił do Stanów Zjednoczonych w 2020 r. i do Australii w 2021 r. Dzięki tej zmianie jest teraz dostępny również w Apple News w Wielkiej Brytanii i Kanadzie.

W e-mailu do pracowników Guardiana w zeszłym tygodniu, dyrektor generalna Anna Bateson wyjaśniła powody powrotu do Apple News:

W e-mailu do personelu w środę po południu dyrektor generalna Anna Bateson powiedziała pracownikom, że The Guardian powróci do Apple News w Wielkiej Brytanii po sukcesie na platformie w USA od 2020 r. i Australii od 2021 r.

Powiedziała, że ​​The Guardian opuścił aplikację w 2017 roku, aby skupić się na „rozwijaniu naszej rodzącej się wówczas propozycji przychodów z czytelników na naszej własnej platformie.

„Od tego czasu nadal budujemy nasze własne platformy w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii i na całym świecie jako silne miejsca docelowe, ale dostrzegamy również znaczące możliwości dotarcia do szerszej publiczności dla naszego dziennikarstwa i związanych z tym korzyści komercyjnych dzięki partnerstwu z Apple News – który ułatwiły teraz wydawcom generowanie przychodów ze wsparcia i reklam na swoich platformach”.

Reklama

W oświadczeniu rzecznik Guardian News and Media dodał, że firma „będzie ściśle monitorować wpływ ponownego dołączenia do Apple News na naszą szerszą strategię”.

Podążaj za szansą: Świergot, InstagramI Mastodont

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich przynoszących dochód. Więcej.





Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Skróty Apple i ChatGPT dla komputerów Mac

OpenAI niedawno uruchomiło swoją oficjalną aplikację ChatGPT na komputery Mac (przed systemem Windows). Aplikacja macOS przenosi większość funkcji z wersji iPhone'a na...

Możesz teraz udostępniać hasła w swojej grupie rodzinnej Google

Nowa funkcja udostępniania haseł dotyczy tylko haseł przechowywanych w Google Password Manager – usłudze firmy, która natywnie przechowuje Twoje hasła i klucze w...

Wszystkie lokalizacje ukrytych twarzy w Hellblade 2

Znajdziesz ukryte kamienne twarze rozsiane po całym terenie Saga Senuy: Hellblade 2. Znalezienie tych przedmiotów kolekcjonerskich i skupienie się na...
Advertisment