Twitter staje się irytujący rosnącą liczbą reklam na platformie, zwłaszcza w aplikacjach mobilnych. Przygotuj się na obrażanie Twittera jeszcze bardziej, tak jak jest to firma testowanie irytująco zła strategia reklamowa z reklamami między odpowiedziami. Bruce Falk, kierownik ds. przychodów z Twittera, zabrał się do platformy mediów społecznościowych, aby ogłosić nową strategię, którą przyjmuje Twitter.
Ogłaszając reklamy pomiędzy odpowiedziami, Falk udostępnił GIF, aby pokazać, jak wyglądają reklamy w rozmowie:
Od dzisiaj próbujemy czegoś innego i testujemy nowy format reklamy w rozmowach na Tweeterze. Jeśli bierzesz udział w tym teście (który ma charakter globalny; tylko na iOS i Androidzie), zobaczysz reklamy po pierwszej, trzeciej lub ósmej odpowiedzi pod tweetem. 🗣️ pic.twitter.com/kvIGeYt2vp
— bruce.falck() (@boo) 13 października 2021
Falk twierdzi, że nowa strategia reklamowa tworzy wartości, które „wyrównują zachęty dla twórców i reklamodawców”. Przyznał jednak, że nie wszyscy będą tego fanami. Mówi, że Twitter będzie eksperymentował z tą funkcją w nadchodzących miesiącach. Firma zobaczy „jak [the new ad strategy] występuje i jak wpływa na ludzi i rozmowy wokół niego.” W nadchodzących tygodniach firma przetestuje różne układy, reklamy dopasowane kontekstowo, a także „różne punkty wstawiania”.
Twitter nie zwiększył swojej bazy użytkowników w ciągu ostatnich kilku lat. Wraz z wprowadzeniem funkcji, takich jak przejrzystość śledzenia aplikacji w systemie iOS 15 i funkcje prywatności w systemie Android, firma nie wygenerowała dużych przychodów. Dlatego firma szukała sposobów na wybicie większej ilości pieniędzy. Niedawno wprowadziła swoje Subskrypcja Twitter Blue aby zwiększyć przychody od użytkowników. Co więcej, firma wprowadziła funkcję „Tip Jar”, co sprawia, że również otrzymują trochę prowizji. Jednak reklamy pomiędzy odpowiedziami? Nie wiemy, czy to najlepszy sposób na zarabianie pieniędzy od reklamodawców.
Jakie są Twoje myśli? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej!
Przez: Pogranicze