Tesla oficjalnie złomowała akcesorium Extender, które wytwarzał dla Cybertrucks. W e -maile widziane przez ElectrekTesla potwierdziła właścicielom cyberprzestrzeni, że „nie planuje już sprzedawać” pakietu baterii 16 000 USD i że będzie wydawał pełne zwroty za depozyt 2000 USD odłożony przez klientów.
Extender zasięgu zajęłby około połowy tylnego łóżka Cybertruck, a Tesla początkowo obiecał, że zapewni on podwójny motorowy zakres szacunkowego zakresu 470 mil. Ten szacunek był obniżone do 445 mil w 2024 r.wraz z pierwotną datą premiery „Early 2025” z powrotem do „połowy 20125 r.”.
Pakiet akumulatorów miał na celu rozwiązanie rozczarowania wersjami produkcyjnymi pickupa elektrycznego. Kiedy w 2019 r. Ogłoszono tri-Motor CyberTruck, Tesla powiedziała, że będzie kosztować około 70 000 USD, a zasięg ponad 500 mil. Kolejna cena 99 990 USD w wersji i zasięgu 301 mil nie było w tym, podobnie jak model AWD z podwójnym motorem o wartości 79 990 USD, z zasięgiem 325 mil. Tesla mówi, że jest to podstawowy 69 990 $ Długie zasięg CyberTruck może jeździć do 362 mil na opłatę.