Funkcja ta będzie reklamować zarówno własne produkty LG, jak i Panele płaskieHD raportowanie zobaczył wyciszoną reklamę usługi przesyłania strumieniowego kanałów LG — i tych od stron trzecich, które mogą nie być w ogóle związane z telewizją lub rozrywką. W komunikacie prasowym szef ds. technologii w LG Ad Solutions, Dave Rudnick, powiedział, że reklamy były skuteczne w testach i „stanowią cenną okazję dla marek, aby znaleźć się na pierwszym planie na największym ekranie w pomieszczeniu”.
„W przeszłości reklama wygaszacza ekranu mogła wskazywać, że widzowie opuścili pokój, ale dzisiejsze nawyki oglądania są wyraźnie inne” — powiedział Rudnick. „Teraz 93 procent widzów wykonuje wiele czynności jednocześnie podczas oglądania telewizji, angażując się w takie czynności jak wysyłanie wiadomości, robienie zakupów, przeglądanie mediów społecznościowych lub granie w gry na swoich telefonach.
Jak zauważył Panele płaskieHDbieżące reklamy wygaszacza ekranu można wyłączyć, klikając „Dodatkowe ustawienia” pod Menu ustawień telewizora i wyłączenie Przełącznik „Promocja wygaszacza ekranu”. Nie jest jasne, które regiony lub konkretne modele telewizorów Smart TV obsługują nowe reklamy wygaszacza ekranu, ale firma LG już wcześniej poinformowała, ogólnie rzecz biorąc, wprowadza więcej reklam na platformę webOS Pod koniec tego roku będzie ona działać na ponad 200 milionach telewizorów Smart TV na całym świecie.
Wiadomo, że telewizory LG są dość rażące, jeśli chodzi o reklamy — reklamy z pełnym dźwiękiem i automatycznym odtwarzaniem są jedną z funkcji w sklepie z aplikacjami LG od ponad trzech lat. Ale ponieważ LG planuje teraz wprowadzić swoją platformę WebOS na większą liczbę telewizorów innych firm, a nawet na swój własny sprzęt niebędący telewizorem w ciągu najbliższych pięciu lat, możemy zacząć widzieć ich znacznie więcej.