Technologia Super -Resolution FidelityFx ewoluowała w czterech odrębnych pokoleniach, każde oznaczało znaczące zmiany architektoniczne w podejściu do wzrostu. FSR 1 zaimplementował podstawowe przestrzenne wzrosty wzrostu z szeroką kompatybilnością sprzętową w ofercie GPU AMD z serii RX 400. FSR 2 obracał się do technik czasowych, dodając natywne wsparcie przeciwdziałania aliasingiem przy jednoczesnym zachowaniu kompatybilności z kartami RX 590 i wybierz Ryzen Apus. FSR 3 po raz pierwszy wprowadził technologię generowania ramek, wymagając nowszego sprzętu serii RX 5000 dla tej funkcji, jednocześnie utrzymując podstawowe wyprawę w wysokości starszych GPU. FSR 4 reprezentuje najbardziej zaawansowaną wdrożenie AMD, łącząc czasowe wykorzystywanie z technikami uczenia maszynowego, natywnym AA i wytwarzaniem ramek – choć wymaga najnowszego sprzętu serii RX 9000 opartych na RDNA 4.
Poniżej znajduje się lista gier wspieranych przez FSR4 podczas premiery:
The Renits, Bellwright, Call of Duty: Black Ops 6, Creatures of Ava, Dragonkin: The Banished, Endoria: The Last Song, Fragpunk, Funko Fusion, God of War: Ragnarok, Horizon Zero Dawn Remastered, Horizon Forbidden West, Hunt: Showdown 1896, Incursion River, Kristala, Marvel Remastered Marvel’s Spider-Man Remastered, Marvel’s Spider-Man: Miles Morales, Mechwarrior 5: Clans, Monster Hunter Wilds, Nightingale, No More Room in Hell 2, Panicore, Predator: Hunting Grounds, Ratchet & Clank: Rift Detap, Remnant 2, Smite 2, The Axis Unseen. 40 000: Space Marines 2, Kingdom Come: Delivance II, Dynasty Warriors: Początek i cywilizacja 7.