Tak wygląda demontaż projektu Apple Car


W lutym tego roku dowiedzieliśmy się, że po ponad dekadzie pracy powstał Projekt Titan – Wysiłki Apple Car zostały oficjalnie anulowane. Oczywiście szczegóły na ten temat były skąpe, ponieważ był to tajny projekt. Ale dzisiaj pojawił się interesujący szczegół na temat tego, jak Apple demontuje projekt.

Byli podobno ponad 2000 pracowników pracowało nad Apple Car, zanim na początku tego roku kierownictwo zdecydowało, że nadszedł czas, aby wyciągnąć wtyczkę.

Następnie zauważony przez mojego kolegę Filip w kwietniuApple wykonane runda zwolnień potwierdziło to, że członkowie zespołu Apple Car stracili pracę lub zostali przeniesieni.

Poza raportami opartymi na informacjach pochodzących ze źródeł wewnętrznych niewiele wiadomo o Projekcie Tytan, który wiązał się z wieloma wyzwaniami.

Publiczne testy pojazdów autonomicznych Apple

Jednak jedyną skierowaną na zewnątrz oznaką programu Apple Car były pojazdy autonomiczne i testery firmy w Kalifornii, które musiały być publicznie zarejestrowane i testowane publicznie.

Reklama

W ciągu ostatniej dekady w różnych momentach Apple zatrudniało ponad 200 pracowników zarejestrowanych do kierowania autonomicznymi pojazdami testowymi.

A od stycznia 2024 r. Apple posiadał flotę 68 autonomicznych pojazdów testowych ze 162 kierowcami.

Jak wygląda demontaż Apple Car?

Chociaż Apple zwolnił już większość personelu Apple Car i oczywiście podjął takie działania, jak zamknięcie miejsc pracy, zniszczenie własności badawczo-rozwojowej itp., pojawił się interesujący szczegół na temat zespołu i floty pojazdów autonomicznych.

Udostępnione przez macReports dziś rano Apple wprowadziło zmiany w kalifornijskim zezwoleniu DMV – ale nie było to coś, czego można by się spodziewać.

Zamiast ją zamknąć i anulować zezwolenia oraz zarejestrowanych kierowców – Apple zatrzymał 15 pracowników (zmniejszono ze 172), którzy potrafią prowadzić pojazdy autonomiczne, a całą flotę liczącą 68 osób zarejestrował do działania w Kalifornii.

Zezwolenie to jest ważne do 30 kwietnia 2025 r., co oznacza, że ​​całkowite zamknięcie projektu może zająć Apple kolejny rok.

Co się dzieje z autonomicznymi pojazdami Apple?

Nie jest jasne, dlaczego Apple rejestruje całą swoją flotę do obsługi pojazdów i kilkunastu pracowników obsługujących pojazdy, ale oto kilka możliwości:

  • Być może Apple chce sprzedać część opracowanej przez siebie własności intelektualnej i musi mieć możliwość zaprezentowania technologii pojazdu w prawdziwych demonstracjach w drodze do potencjalnych nabywców
  • Być może Apple chce mieć więcej czasu na archiwizację prac z Projektu Titan, aby zaoszczędzić na przyszłość
  • Być może Apple potrzebuje więcej czasu, aby zamknąć zespół pojazdów autonomicznych, a pozostałych 15 pracowników ma się tym zająć

Co myślisz? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach!

Górny obraz CarPlay nowej generacji za pośrednictwem Apple’a

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Acer przedstawia nową linię projektorów laserowych Vero do domowej rozrywki

Firma Acer ogłosiła dzisiaj wprowadzenie na rynek nowych, ekologicznych projektorów Vero, zaprojektowanych z myślą o podniesieniu poziomu wrażeń związanych z rozrywką w domu,...

Broadcom/VMware: Łączymy siły w celu migracji z VMware

W tym tygodniu opublikowano kilka ogłoszeń dotyczących produktów, które ilustrują możliwości, jakie niektóre firmy IT dostrzegają w docieraniu do obecnych użytkowników VMware, którzy...

Google TV otrzyma funkcję „znajdź mojego pilota”.

W najnowszej aktualizacji Androida dla Google TV dodano przydatny dodatek, który powinien ułatwić odnalezienie zaginionych pilotów. Władze Androida informuje, że wersję beta...
Advertisment