Tableau Software otwiera region chmury w Wielkiej Brytanii w Londynie


Tableau Software oferuje europejskim użytkownikom dostęp do lokalnie hostowanych wersji swojej oferty oprogramowania jako usługi (SaaS), otwierając region w Wielkiej Brytanii hostowany w infrastrukturze chmurowej Amazon Web Services (AWS) w Londynie.

To drugi region, który należący do Salesforce dostawca oprogramowania do wizualizacji danych uruchomił w Europie, a pierwszy znajduje się w Dublinie w Irlandii.

Region zostanie wykorzystany do zapewnienia klientom firmy dostępu do w pełni hostowanej wersji usługi Tableau Online SaaS, która jest platformą do analizy i wizualizacji danych online, która umożliwia użytkownikom współpracę i udostępnianie projektów innym pracownikom i upoważnionym stronom trzecim.

Firma twierdzi, że popyt na usługę gwałtownie wzrósł podczas pandemii Covid-19, ponieważ nakazane przez rząd pozostanie w domu spowodowało, że więcej osób pracuje w domu, co skłoniło firmę do otwarcia kilku nowych regionów od marca 2020 r.

Obejmują one regiony w Japonii i Australii w czerwcu 2020 r., A teraz także w Londynie.

„Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, firmy opierają się na danych, aby pomóc im być bardziej elastycznymi i odpornymi. Widzimy, jak klienci zwracają się do platformy Tableau, aby szybko realizować zmieniające się potrzeby analityczne swoich organizacji” – powiedział Tom Walker, wiceprezes wykonawczy chmury w Tableau.

Reklama

„W miarę jak klienci przyspieszają swoją drogę do cyfryzacji opartej na danych, pomagamy im działać szybciej, mając lepszy wgląd w proces podejmowania decyzji. Ekspansja regionu Wielkiej Brytanii jest bezpośrednim skutkiem rekordowego zapotrzebowania na Tableau Online, jaki obserwujemy w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce, oraz naszego zaangażowania w kontakt z naszymi klientami tam, gdzie są. ”

Firma potwierdziła, że ​​region będzie dostępny zarówno dla nowych, jak i obecnych użytkowników Tableau Online, którzy będą mogli określić, w którym regionie woleliby uruchamiać oprogramowanie.

Gary Gruccio, dyrektor ds. Analiz korporacyjnych i rynkowych w międzynarodowej firmie zajmującej się sprzedażą biżuterii Signet, klientem Tableau, ma być jednym z beneficjentów nowego regionu, biorąc pod uwagę, że jego firma prowadzi ponad 2900 sklepów w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

„Tableau Online umożliwiło nam szybkie rozpoczęcie naszej strategii wizualizacji” – powiedział Gruccio. „Dostarczanie strategicznych informacji w godzinach, a nie w dniach czy tygodniach, zmieniło proces podejmowania decyzji w Signet i umożliwiło kierownictwu podjęcie szybkich działań naprawczych w kluczowych okresach sprzedaży.

„W jednym z przykładów wykorzystaliśmy Tableau do przeanalizowania ponad 75 milionów transakcji w punktach sprzedaży, co pomogło zidentyfikować okazję wartą ponad 10 milionów dolarów”.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Oficjalny DJI Flip: wyjątkowy składany dron ze szprychami rowerowymi zaczyna się od 439 dolarów

Za 439 dolarów DJI Flip może być dobrym punktem wyjścia dla osób, które zazwyczaj w ogóle nie kupują dronów. Można go rozłożyć, wypuścić...

The original Pokémon anime had unique theme songs in Italy — and they’re Eurodance bangers

During a recent live concert at Demodé Club in Modugno, Puglia, as a synth-only melody should have given his voice a moment of...

Firma Waterfield wprowadza na rynek nowe etui podróżne przeznaczone dla Twojego M4 Mac Mini

Właśnie wypuściła na rynek Waterfield Designs, jedną z moich ulubionych firm produkujących wyroby skórzane i akcesoria na zamówienie jego etui Shield do M4...
Advertisment