Switch 2 może wydawać się nudny, ale Nintendo wciąż ma miejsce na dziwne


Ta historia została po raz pierwszy opublikowana w Switchboard, biuletynie z Polygon, który dostarcza wszystkie najnowsze wiadomości, raportowanie i plotki bezpośrednio. Zarejestruj się tutaj Aby zdobyć co tydzień.

W trakcie Ujawnienie Nintendo Switch 2 W styczniu niektórzy pisarze gier martwili, że firma stojąca za Game Boy, Wii i Nintendo DS może grać w nią zbyt bezpieczną z konsolą nowej generacji. Wszystkie wskaźniki wskazywały na potężniejszy przełącznik, który był po prostu mocniejszym przełącznikiem.

W Polygon, reporter Ana Diaz napisała przed ujawnieniem Switch 2 O jej jedynym pragnieniu z Nintendo Plany nowej generacji: „Mam nadzieję, że przynajmniej jedna rzecz w Switchu 2 jest dziwna”. Niezależnie od tego, czy jest to „chwytowy chwyt do sprzętu”, czy przynajmniej „uroczy dźwięk”, Diaz błagał: „Chcę tylko wierzyć, że Nintendo może nadal zrobić coś, co jest przynajmniej trochę głupie”.

W podobnym utworze dla Kotaku, John Walker chwalił „dziwną innowację” Nintendo I jego osiągnięcia „całkowicie niemożliwe do odgadnięcia, co firma może stworzyć następne, biorąc pod uwagę całkowitą niespodzianki, powiedzmy, przenośne urządzenie do gier w Touch Screen z klapką lub konsolę podnoszoną przez gesty, która najlepiej świeci, gdy cała rodzina płynie razem”.

Andrew Webster z The Verge posunął się tak daleko, że nazwał Switch 2 „nudny”. (Miał to jako pozytywny.)

Podczas gdy pierwotna zmiana była demonstracją zdolności Nintendo do zaskoczenia i skręcania, konsola hybrydowa brakowało również niektórych osobowości, która sprawiła, że ​​3DS, Wii, a nawet Wii U. Nie było uroczych miis ani robaków na poruszanie.

Reklama

Ale zmiana też była dziwna, a jej następca ma dużo miejsca, w którym można się trochę funky.

Pamiętając o „dziwnej innowacji” epoki Switch

Zdjęcie: James Bareham/Polygon

Nintendo Switch pojawił się na ogonie Nintendo podwajając kreatywność. Podczas Wii i DS/3DS istniały dziesiątki dzikich eksperymentów, które skorzystały z kontroli ruchu i ekranów dotykowych, co skutkuje pomysłami, takimi jak osobliwości, takie jak DotknijmyGra zbudowana wokół nigdy nie dotyka bezpośredniego pilota Wii; Elitarne agenci biciamuzyczna gra rytmiczna cheerleaderek; I WARIoware: DIYzestaw narzędzi do robienia mikrogamu.

Przed uruchomieniem przełącznika niektórzy krytycy Nintendo ujednolicają swoją konsolę i przenośną działalność gier w maszynę, która mogłaby osiągnąć jednocześnie jednocześnie postawione przez projektantów gier w ściślejszym pudełku.

Ale oryginalny przełącznik również sprzyjał dzikim huśtawkom, głównie w 2018 roku wraz z wydaniem Nintendo LaboSeria samodzielnego samodzielnego kompilacji, tekturowych peryferyjnych, które pozwalają graczom jeździć, ryby i Doświadcz wirtualnej rzeczywistości lo-fi. Dwa lata później było Mario Kart Live: Home Circuitprawdziwa gra wyścigowa, która pozwoliła właścicielom przełączania zamienić konsolę w kontroler samochodu RC-i terroryzuj swoje zwierzęta.

Dzięki odłączonym kontrolerom Joy-Con projektanci gier w Nintendo zdali sobie sprawę Ring Fit Adventurepomysłowa gra ról fitness. Pomysł ten został później zastosowany do kontynuacji sportowej Wii, choć mniej skutecznie.

Na froncie oprogramowania Nintendo wykorzystuje odłączane, kontrolowane przez ruchy Joy-cons z wielkim (i dziwnym) efektem. Nawet wiele lat po cyklu życia systemu otrzymaliśmy świetne eksperymenty Wszyscy 1-2-przełączająktóre zintegrowały smartfony, aby zwolnić do 100 osób, grając w tę grę imprezową i WARIoware: Przenieś to!kolekcja mikrogamów, która eksplorowała bieganie w tyłek jako mechanikę gry.

Nintendo nadal wprowadzało innowacje poza granicami Switcha podczas ośmiu lat Handhelda na rynku. W latach wolnych, kiedy nie pompował wariantów przełącznika, takich jak model Lite i OLED, wydał ciekawy sprzęt: The Super Nes Classic Edition konsola retro, Zestawy Lego Super MarioI Gra i obserwuj przenośniki z udziałem Legenda o Zelda I Super Mario Bros. Jasne, były to mniej „dziwne” niż były sprytne decyzje biznesowe, ale te wydania sprzętowe niezwilejowe pomogły w eprze Nintendo z czasów przełączania.

Gdzie Switch 2 może stać się dziwny

Czarny i różowy przełącznik 2 Joy-Con przesuwa się wzdłuż błyszczącej powierzchni jak mysz

Zdjęcie: Nintendo

Widzieliśmy już jeden potencjalny przełom rozgrywki z Switcha 2: nowy tryb myszy Joy-Cons. Nintendo ma krótką historię z elementami sterującymi myszy z Super NES z Mario farbaale spodziewam się, że firma pójdzie dalej z nowym programem kontroli. Podczas gdy kontroler myszy może z pewnością być addytywny dla strzelców z pierwszej osoby i gier DIY, takich jak Super Mario Makerale potencjał kreatywności najbardziej mnie ekscytuje: projektanci gier Nintendo prawdopodobnie już wytwarzają setki prototypów mikrogeu Warioware za pomocą ruchu myszy.

Kolejna plotka może być długa, ale Niedawno opublikowano patent Z Nintendo wskazuje, że konsolę można obrócić, co oznacza, że ​​radość można przymocować w pozycji odwróconej. Chociaż główny cel tego patentu wydaje się przynieść korzyści graczom, którzy mogą chcieć, aby porty systemu znajdowały się po przeciwnej stronie, Nintendo może wykorzystać tę funkcję rozgrywki, à la WARIoware: Twisted! Lub Pokémon x I Y.

Switch 2 ma inne funkcje sprzętowe, które odróżniają go od oryginalnego przełącznika, w tym nowego przycisku „C”, który może być używany do nowej przestrzeni społecznościowej i drugiego portu USB-C. Te ostatnie mogą być używane do czegoś tak nudnego, jak ładowanie przełącznika 2 lub do podłączenia zestawu słuchawek USB-C, ale Nintendo otwiera możliwości wymyślenia dziwnych małych załączników.

Nie możemy zdyskontować wszystkich innych zastosowań, które Nintendo może mieć dla odejmowanych radości. Te małe kontrolery są wypełnione hapticami, czujnikami ruchu i IR, większymi przyciskami i (miejmy nadzieję) bardziej niezawodnymi joystickami. Chociaż nie spodziewam się, że Nintendo wypuści Labo 2, ledwo zarysowało powierzchnię, jeśli chodzi o wbijanie radości w inne rzeczy, aby stworzyć funky kontrolerów.

Ale tak, podobnie jak ANA, desperacko chcę, aby konserwatywna era Nintendo zakończyła się pod jednym względem: Switch 2 lepiej mieć głupie małe jingle lub chwytliwe, bez końca zapętlące melodie dla swojej wersji eShopa.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

SK Hynix prezentuje wiodącą w branży technologię pamięci na GTC 2025

SK Hynix Inc. ogłosił dziś, że weźmie udział w GTC 2025, globalnej konferencji AI, która odbywa się 17-21 marca w San Jose w...

Zaoszczędź 25% na rocznej subskrypcji Humble Choice z naszym kodem promocyjnym

Skromny wybór nie ma wystarczającej miłości. Ta usługa subskrypcji od tych samych osób odpowiedzialnych za skromne pakiety serwuje rotacyjny katalog darmowych gier DRM,...

PSA: Apple potwierdza trwającą awarię Apple Music

Jeśli masz problem z dostępem do Apple Music, nie jesteś sam. Apple twierdzi, że jego usługa przesyłania strumieniowego muzyki ma obecnie awarię i...
Advertisment