Suszarka Dyson Supersonic r jest przeznaczona dla profesjonalistów


Dyson jako pierwszy wprowadził na rynek swój produkt Naddźwiękowa suszarka do włosów w 2016 r., ale zaawansowana technologicznie suszarka do włosów niewiele się od tego czasu zmieniła – aż do teraz. W samą porę na Tydzień Mody w Nowym Jorku Dyson ogłasza Supersonic r, ulepszoną suszarkę do włosów o wartości 569,99 USD dla profesjonalnych stylistów.

Od razu widać, że Supersonic r ma kształt litery R. Steve Williamson, menedżer ds. kategorii produktów do pielęgnacji włosów w firmie Dyson, twierdzi, że ma to na celu uwzględnienie różnych sposobów, w jakie profesjonaliści korzystają z suszarek do włosów, w porównaniu do tego, w jaki sposób Ty lub ja możemy z nich korzystać. Krótko mówiąc, Supersonic r musiał być lżejszy i bardziej zwrotny. W porównaniu do oryginalnego Supersonic, r jest o 30 procent mniejszy i 20 procent lżejszy, waży 325 g lub 11 uncji.

„Jeśli używasz go w domu, może zrób półgodzinną sesję suszenia suszarką. Może używasz go codziennie, a może co dwa, trzy dni. W salonie można go z łatwością użyć pięć do sześciu razy” – mówi Williamson. Co więcej, Williamson twierdzi, że styliści ankietowani przez Dysona chcieli lepszej widoczności i łatwych sposobów dostosowania kąta, które nie obciążałyby nadgarstków. Nawet rozmieszczenie przycisków zostało zaprojektowane z myślą o profesjonalistach. W oparciu o opinie firma Dyson przeniosła przycisk zimnego nadmuchu — który w przypadku niektórych fryzur zabija ciepło — pod krzywizną, jakby był spustem, a nie z tyłu rączki, jak oryginał.

Aby to zrobić, trzeba było wziąć silnik Supersonic i zminiaturyzować go tak, aby zmieścił się w rączce urządzenia. Podobnie jak inne gadżety do włosów Dysona, ma on również termistor ze szklanej kulki, który współpracuje z wbudowanym czujnikiem temperatury w celu monitorowania ciepła. Wykorzystuje również inny mechanizm ogrzewania. Jeśli nie masz wymyślnej suszarki do włosów, prawdopodobnie znasz jej działanie. Zajrzyj do wnętrza beczki, zobaczysz cewki nagrzewające się wokół wentylatora. W Supersonic r Dyson zastąpił te trzy dyski z symetrycznymi, ułożonymi w stos foliami, które wyglądają jak kratka. Według Williamsona zaletą tej metody jest bardziej równomierne ogrzewanie bez zimnych punktów.

Ponieważ profesjonaliści pracują również w bardziej chaotycznym środowisku, Supersonic r ma również filtr powietrza w podstawie. Dotyczy to również oryginalnej, profesjonalnej wersji Supersonic, ale Williamson twierdzi, że w r znajduje się nowy czujnik, który powoduje, że używanie filtra jest obowiązkowe.

Zamiast tradycyjnych cewek, Supersonic r ma ułożone w stos folie, które pozwalają na bardziej równomierne ogrzewanie.
Obraz: Dyson

Reklama

„To serum, lakiery do włosów, kawałki ścinków włosów, cokolwiek jest w salonie – musimy chronić to przed dostaniem się do wnętrza [Supersonic r]” – mówi Williamson, zauważając, że zmiana ma na celu utrzymanie trwałości urządzenia.

Dopełnieniem nowej technologii są załączniki RFID. Gdy tylko go założysz, automatycznie zmieni ustawienia ogrzewania i mocy w zależności od stylu. Użytkownicy mogą także dostosować te ustawienia automatyczne do swoich upodobań, co zostanie zapamiętane przy następnym włączeniu. Jest to również coś, co L’Oréal wprowadził na swoje nadchodząca suszarka do włosów AirLight Pro, który zaprezentował na targach CES. Jednak w przeciwieństwie do AirLight Pro, Dyson nie będzie miał dołączonej aplikacji na smartfony. Williamson twierdzi, że dzieje się tak dlatego, że dla profesjonalistów najważniejsza jest szybkość, a im mniejsze tarcie podczas korzystania z urządzenia, tym lepiej.

Supersonic r będzie dostępny wyłącznie dla profesjonalistów od marca w cenie 569,99 dolarów. Zapytałem, czy jest możliwe, że niektóre nowe funkcje — takie jak załączniki RFID — zostaną ostatecznie wprowadzone do zaktualizowanego konsumenckiego Supersonic. Williamson sprzeciwił się, twierdząc, że na razie Dyson koncentruje się na tym, jakie funkcje przyniosą najwięcej korzyści profesjonalistom i konsumentom.

To powiedziawszy, nie zniechęcałbym się zbytnio. Często firmy technologiczne wdrażają nowsze funkcje w modelach „pro” przed dostosowaniem ich do potrzeb konsumentów. Ponadto firma zobowiązała się do przekazania pół miliarda funtów w 2022 r zbudować 20 nowych produktów kosmetycznych ponad cztery lata.

„Jest rurociąg” – mówi Williamson. „I nadchodzi wiele ekscytujących rzeczy”.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Wywiady na temat bezpieczeństwa: Cyberbezpieczeństwo polega na skutecznym zarządzaniu ryzykiem

Dobry strategia bezpieczeństwa cybernetycznego powinno zawsze zaczynać się od określenia, jakie ryzyko firma jest skłonna tolerować, a w realizację tego zadania menedżer ds....

Asustor przedstawia NAS Drivestor 2 Lite

Asustor przedstawia serwer NAS dla każdego — Drivestor 2 Lite. Drivestor 2 Lite i Drivestor Pro Gen 2 wykorzystują wydajne czterordzeniowe procesory...

Zyxel Networks przedstawia szybką i niedrogą opcję Wi-Fi 7 dla małych i średnich firm

Zyxel Networks, lider w dostarczaniu bezpiecznych rozwiązań sieciowych w chmurze opartych na sztucznej inteligencji, wypuścił punkt dostępowy (AP) NWA130BE - BE11000 Wi-Fi 7...
Advertisment