Disney przygotowuje się do uruchomienia samodzielnej usługi streamingu ESPN – i najwyraźniej może być nazywana „ESPN”, Według raportu CNBC. Źródła informują CNBC, że prezes ESPN, Jimmy Pitaro, wybrał nazwę „Aby uprościć to, co stało się zagraconym światem streamingowym, wypełnionym różnymi produktami medialnymi, które można połączyć z innymi usługami w różnych punktach cenowych”.
Oczekuje się, że nadchodząca usługa będzie kosztować od 25 do 30 USD miesięcznie. Oferuje dostęp do pełnej gamy funkcji sportu na żywo i zakładów, których nie można znaleźć w istniejącej usłudze ESPN Plus.
Jak zauważył CNBC, Disney przeprojektuje również aplikację ESPN, aby stać się „bramą” do usługi przesyłania strumieniowego. Disney pozwoli również osobom, które już płacą za ESPN za pośrednictwem swojego dostawcy telewizji na „uwierzytelnienie nowej aplikacji”. Firma planuje uruchomić samodzielną aplikację ESPN tej jesieni ma na celu zrobić Dostępny „jednak konsument tego chce, gdziekolwiek konsument tego chce”.
Bob Iger powiedział dyrektor generalny Disneya podczas Wezwanie zarobków w środę że firma oficjalnie ogłosi nazwę i ceny usługi w przyszłym tygodniu.