Steve’owi Kramerowi, konsultantowi politycznemu stojącemu za fałszywymi automatycznymi połączeniami Bidena, grozi kara w wysokości 6 milionów dolarów


Federalna Komisja Łączności zaproponowała nałożenie wielomilionowych kar na konsultanta politycznego odpowiedzialnego za kampanię automatycznego dzwonienia, w której wykorzystano wygenerowaną przez sztuczną inteligencję fałszywą wersję głosu prezydenta Joe Bidena, oraz na firmę telekomunikacyjną, która ułatwiała prowadzenie rozmów.

„Będziemy działać szybko i zdecydowanie, aby zapewnić, że złe podmioty nie będą mogły wykorzystywać amerykańskich sieci telekomunikacyjnych do ułatwiania niewłaściwego wykorzystywania technologii generatywnej sztucznej inteligencji do zakłócania wyborów, oszukiwania konsumentów lub narażania na szwank danych wrażliwych” – Loyaan Egal, szef biura ds. egzekwowania prawa i przewodniczący ds. Grupa Zadaniowa ds. Prywatności i Ochrony Danych FCC, stwierdziła w oświadczeniu.

W lutym Kramer – który pracował dla kampanii kandydata Demokratów na prezydenta, Deana Phillipsa – powiedział NBC News stał za automatycznymi połączeniami telefonicznymi wysyłanymi na dwa dni przed wyborami do prawyborów w New Hampshire, w których głos brzmiał podobnie do głosu Bidena, kazał wyborcom nie pojawiać się przy urnach. „Zachowajcie swój głos na listopadowe wybory” – powiedziała potencjalnym wyborcom parodia Bidena. NBC News nie znalazło żadnych dowodów na to, że w rozmowy telefoniczne była zaangażowana kampania Phillipsa. Kramer – kto zapłacił magowi z Nowego Orleanu 150 dolarów stworzyć wiadomość — twierdził, że stworzył deepfake aby wysłać wiadomość na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w wyborach. (Mag powiedział reporterom, że nie był świadomy planów Kramera dotyczących nagrania.)

Kramerowi grożą także sankcje karne w New Hampshire, gdzie wielka ława przysięgłych w czterech hrabstwach postawiła mu zarzuty z 26 zarzutów, w tym podszywania się pod kandydata i tłumienia głosów wyborców, według The New York Times.

FCC wydał nakaz zaprzestania działalności do Lingo Telecom w lutym, a także zakazał w tym miesiącu używania głosów generowanych przez sztuczną inteligencję w automatycznych połączeniach telefonicznych. W komunikacie prasowym FCC stwierdziła, że ​​grzywna w wysokości 2 milionów dolarów wynika z naruszenia przez Lingo zasady „poznaj swojego klienta” dotyczącej połączeń.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

NASA twierdzi, że Voyager 1 powrócił do sieci kilka miesięcy po tym, jak przestał mieć sens

Voyager 1, najdalszy od Ziemi statek zbudowany przez człowieka, w końcu wysyła dane ze wszystkich czterech swoich instrumentów naukowych, NASA powiedziała w tym...

Inside Out 2 psuje jeden z najlepszych gagów Inside Out – i musiał

Moment, w którym Pixar ujawnił pierwsze nowe postacie w Od środka 2, fani studia animacji zaczęli kłócić się o podstawową koncepcję...

Oto programy i filmy, które tego lata pojawią się w Apple TV+

AppleTV+ może nie oferować nowych treści w porównaniu z usługami takimi jak Netflix, ale mimo to zawsze pojawiają się nowe wydania. Tego lata Apple...
Advertisment