Startup EV Bollinger „w nieskończoność” opóźnia swoje wytrzymałe elektryczne ciężarówki, aby skupić się na dostawczych samochodach dostawczych


Bollinger, start-up z Michigan, ogłosił dziś, że odkłada plany produkcji elektrycznych ciężarówek, aby skupić się na komercyjnych samochodach dostawczych.

Bollinger pojawił się na scenie kilka lat temu z parą wytrzymałych, przypominających skrzynię prototypów elektrycznych ciężarówek: czterodrzwiowego B1 (który ma kształt Jeepa Wranglera) i B2 (który jest dłuższy i ma łóżko typu pickup). To najnowszy startup EV do wpaść na progi zwalniające ponieważ próbuje zbudować od podstaw skomplikowany biznes produkujący pojazdy.

Bollinger już opóźnił oba pojazdy, więc ich odroczenie może nie być wielkim szokiem dla bliskich obserwatorów. Początkowo produkcja samochodów ciężarowych miała wejść do produkcji w 2020 roku, ale data ta została przesunięta na koniec 2021 roku, z oczekiwaniem, że do początku 2022 roku zarobią kilka tysięcy.

Teraz pojazdy zostaną „odroczone na czas nieokreślony”, ponieważ firma skoncentruje się na elektrycznym dostawczym vanie, powiedział w oświadczeniu dyrektor generalny Bollinger, Robert Bollinger. Firma zwróci kaucje tym klientom, którzy wcześniej odłożyli pieniądze na rezerwację ciężarówek B1 i B2.

„B1 i B2 są przełożone na czas nieokreślony, aby skoncentrować się na rozwoju komercyjnym” – powiedział. „Ponieważ te ciężarówki są drogie mojemu sercu, nigdy nie powiem nigdy. Gdyby nasz ciągły rozwój w branży komercyjnej pozwolił nam kiedyś wrócić, nie byłoby nikogo szczęśliwszego ode mnie. Ale nie ma na to harmonogramu”.

Elektryczny van Deliver-E, która została ogłoszona w 2020 roku, ma być zbudowany na zmiennej platformie pojazdu, która pozwala na wiele rozmiarów akumulatorów, takich jak 70 kWh, 105 kWh, 140 kWh, 175 kWh i 210 kWh. Oznacza to, że klienci będą mieli do wyboru różne opcje gamy, ceny i rozmiary rozstawu osi. Platforma z napędem na przednie koła zostanie zaprojektowana tak, aby pasowała do klas 2B, 3, 4 i 5.

Reklama

Bollinger odmówił podania daty rozpoczęcia produkcji furgonetki, zauważając, że firma wciąż poszukuje partnera produkcyjnego. „Vangon Deliver-E był naszą interpretacją rodzaju nadwozia, które można umieścić na naszych platformach elektrycznych” – powiedział. „Nigdy nie zamierzaliśmy samodzielnie budować tego nadwozia, ale prowadzimy rozmowy z partnerami zajmującymi się modernizacją, którzy produkują nadwozia ciężarówek i furgonetek”.

Jeśli w końcu przejdzie od koncepcji do produkcji, Deliver-E będzie miał dużą konkurencję. General Motors już jest wysyłka elektrycznych samochodów dostawczych pod marką BrightDrop klientom takim jak FedEx i Walmart. Mercedes-Benz ma wiele modele w drodze, a Ford planuje… wejść do produkcji w tym roku na zelektryfikowanym vanie E-Transit.

Amazon, który ma flotę dziesiątek tysięcy samochodów dostawczych z silnikami spalinowymi, które składają się na masową operację dostaw, ma zamówił 100 000 elektrycznych vanów od startupu EV Rivian (w którą jest również mocno zainwestowany) i planuje również zakup pojazdów elektrycznych od Stellantis.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Senat ponownie zatwierdza program szpiegowski FISA, ale nie przed jego wygaśnięciem o północy

Senat przyjął ustawę ponownie zatwierdzającą art. 720 ustawy o nadzorze wywiadu zagranicznego (FISA), kontrowersyjny program umożliwiający szpiegowanie zagranicznych „celów” bez nakazu ale długa,...

Przewodnik po Dniu Społeczności Pokémon Go Bellsprout

PokemonGo organizuje wydarzenie z okazji Dnia Społeczności Bellsprout 20 kwietnia od 14:00 do 17:00 czasu lokalnego. Zgodnie z oczekiwaniami w przypadku...

Co oznacza restrukturyzacja Google dla Pixela i Androida?

Kluczowe dania na wynos Wewnętrzne zmiany Google pod rządami Ricka Osterloha mają na celu usprawnienie działania Pixela i Androida oraz usprawnienie...
Advertisment