Środowisko wykonawcze Microsoft DirectSR oparte na AMD FSR 2.2


Microsoft ujawnił, że tak DirectSR (Direct Super rozdzielczości) API, którego celem jest standaryzacja technologii zwiększania wydajności w grach opartych na super rozdzielczości, jest zasadniczo oparte na AMD FSR 2.2, ujawnił menedżer deweloperów Microsoft przemawiający na GDC. AMD udostępniło kod FSR 2.2 na platformie GPUOpen, co zapewnia lepszą widoczność technologii w środowisku twórców gier. To, w połączeniu z faktem, że FSR jest całkowicie oparte na modułach cieniujących i nie wykorzystuje egzotycznych technologii, takich jak sztuczna inteligencja, mogło skłonić Microsoft do użycia FSR 2.2 jako podstawy dla DirectSR. Każdy procesor graficzny obsługujący Shader Model 6.2 może uruchomić FSR 2.2, a co za tym idzie, uruchomić DirectSR. Standardowy interfejs API skalowania DirectSR powinien być tak łatwy do wdrożenia dla twórców gier, jak AMD FSR, ponieważ moduł skalowania AMD działa na mniejszej liczbie parametrów wejściowych niż konkurencyjna technologia DLSS.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Senat ponownie zatwierdza program szpiegowski FISA, ale nie przed jego wygaśnięciem o północy

Senat przyjął ustawę ponownie zatwierdzającą art. 720 ustawy o nadzorze wywiadu zagranicznego (FISA), kontrowersyjny program umożliwiający szpiegowanie zagranicznych „celów” bez nakazu ale długa,...

Przewodnik po Dniu Społeczności Pokémon Go Bellsprout

PokemonGo organizuje wydarzenie z okazji Dnia Społeczności Bellsprout 20 kwietnia od 14:00 do 17:00 czasu lokalnego. Zgodnie z oczekiwaniami w przypadku...

Co oznacza restrukturyzacja Google dla Pixela i Androida?

Kluczowe dania na wynos Wewnętrzne zmiany Google pod rządami Ricka Osterloha mają na celu usprawnienie działania Pixela i Androida oraz usprawnienie...
Advertisment