Spotkanie robocze z USPS w sprawie przegranej oferty ciężarówki pocztowej


Komercyjny start-up z pojazdami elektrycznymi Workhorse spotka się 3 marca „twarzą w twarz” z pocztą w Stanach Zjednoczonych, aby dowiedzieć się więcej na temat decyzji agencji, aby firma Oshkosh zbudowała nową flotę ciężarówek pocztowych. Koń roboczy był ostatnim pozostałym oferentem, który skłaniał się do zbudowania w pełni elektrycznej floty, pomysł, który prezydent Biden poparł rozporządzenie wykonawcze wkrótce po objęciu urzędu.

„To nie jest wynik, którego oczekiwaliśmy lub na który liczyliśmy” – powiedział dyrektor generalny Duane Hughes podczas telekonferencji w poniedziałek rano po publikacji wyników finansowych Workhorses za rok 2020. „Aby było jasne, zamierzamy zbadać wszystkie dostępne nam ścieżki . ”

Zapytana o spotkanie rzecznik USPS Kim Frum powiedziała, że ​​„nie ma żadnych informacji, którymi mogę się teraz podzielić”.

USPS ogłosił nową ciężarówkę w zeszłym tygodniu po wieloletnim procesie przetargowym, w którym wielu producentów z całego świata budowało i prezentowało prototypy w nadziei na wygranie kontraktu, który ostatecznie może być wart miliardy dolarów. Nowy pojazd pocztowy jest rozpaczliwie potrzebny, ponieważ obecne ciężarówki – które zostały zbudowane przez kontrahenta zbrojeniowego Grumman – są rozciągane po przewidywanej dacie wygaśnięcia, co kosztuje agencję fortunę. Wiele ciężarówek nawet się zapaliło. Nie mają też nowoczesnych funkcji, takich jak klimatyzacja czy poduszki powietrzne.

Ciężarówka pocztowa Oshkosha rozwiązuje wiele z tych problemów. Ale po ogłoszeniu z zeszłego tygodnia generał poczty Louis DeJoy powiedział Kongresowi, że tylko 10 procent nowych ciężarówek pocztowych zbudowanych przez Oshkosha będzie elektrycznych. Oshkosh i USPS twierdzą, że pojazdy zostaną zaprojektowane do konwersji z gazu na energię elektryczną w późniejszym terminie, ale nie przedstawili żadnych prognoz dotyczących tego, ile to będzie kosztować, kto za to zapłaci, ani żadnych innych informacji na temat tej części plan.

Workhorse nie ma jak dotąd wielu osiągnięć, jeśli chodzi o wykonanie, chociaż UPS jest jedną z firm, które zamówiły swoje pojazdy. Wydawało się, że szanse na wygranie przetargu wzrosły na początku tego roku, kiedy prezydent Biden podpisał dekret nakazujący urzędnikom federalnym wymyślenie sposobu przestawić całą flotę rządową na pojazdy elektryczne. (Pojazdy pocztowe USPS stanowią około jednej trzeciej z ponad 600 000 pojazdów we flocie rządowej).

Reklama

Hughes powiedział podczas rozmowy telefonicznej, że uważa, że ​​decyzja Bidena o dodaniu nowych gubernatorów do zarządu nadzorującego USPS jest częścią starań o usunięcie DeJoya i dalsze wspieranie działań na rzecz elektryzowania floty pocztowej.

Niezależnie od wyniku spotkania z USPS, Hughes i Workhorse CFO Steve Schrader spędził większość poniedziałkowej rozmowy, zapewniając inwestorów, że startup ma drogę do przodu bez kontraktu.

„Zawsze mówiłem to: z pocztą lub bez niej mamy tu biznes i musimy skupić się na możliwości budowania tego biznesu” – powiedział Hughes, chociaż przyznał, że umowa z ciężarówką pocztową byłaby „ rewolucyjny ”.

W tym celu Hughes i Schrader długo rozmawiali o tym, że Workhorse ma obecnie ponad 8 000 zamówień na swoje komercyjne elektryczne samochody dostawcze i jak planuje poradzić sobie z zaległościami. Startup odnotował sprzedaż w wysokości zaledwie 1,4 miliona dolarów w 2020 roku, z czego 652000 dolarów przypada na ostatni kwartał roku. Koszt tej sprzedaży w 2020 r.wyniósł również około 13 milionów dolarów, ponieważ produkcja Workhorse była tak niska w tym roku, ponieważ radził sobie z epidemią COVID-19 w swoim zakładzie w Ohio.

Schrader powiedział, że Workhorse próbuje w tym miesiącu produkować aż trzy ciężarówki dziennie, mając na celu uzyskanie 10 dziennie do końca czerwca. Osiągnięcie produkcji 200 ciężarówek miesięcznie pozwoliłoby na osiągnięcie rentowności przez Workhorse, powiedział Schrader.

Koń roboczy wykrwawia pieniądze od lat, ale był w stanie przetrwać dzięki pożyczkom z funduszy hedgingowych i sprzedaży części swojej działalności. Najlepszym tego przykładem jest Lordstown Motors, startup z elektrycznym pickupem stworzony przez były dyrektor generalny (i założyciel) Workhorse Steve Burns. W zasadzie koń roboczy przekazał własność intelektualną (i książkę zamówień) ciężarówki, którą opracował, firmie Lordstown Motors w zamian za 1% części wszelkich funduszy zebranych przez nowy startup, tantiemy za pierwsze 200 000 sprzedanych pojazdów oraz 10 -procentowy udział własności.

Według najnowszego raportu finansowego Workhorse złożonego w poniedziałek, ten udział jest obecnie wart około 330 milionów dolarów. Lordstown Motors również wszedł na giełdę pod koniec 2020 r., Więc ostatecznie firma Workhorse zarobiła 4,8 miliona dolarów w wyniku towarzyszącej mu rundy finansowania.

To oprócz około 270 milionów dolarów oddzielnego finansowania, które Workhorse zablokował w 2020 roku.

„Nie trzeba dodawać, że to był dla nas niesamowity rok” – powiedział Hughes.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Opcja testowania wątków umożliwiająca użytkownikom automatyczne archiwizowanie starych postów

Meta eksperymentowała z wieloma nowymi funkcjami Threads, swojej platformy mikroblogowania. Teraz szef Instagrama Adam Mosseri ujawnił w środę, że platforma rozpoczęła testowanie...

Kiedy wychodzi Manor Lords?

Panowie dworscy to średniowieczna gra polegająca na budowaniu miast i zarządzaniu, opracowywana w całości przez jednoosobowy zespół (nazywa się Greg...

24 kwietnia 2024 r. – dostawy Vision Pro, Apple TV i sport

Posłuchaj podsumowania najważniejszych artykułów dnia z 9 do 5Mac. Dostępny jest 9to5Mac Daily w iTunes i aplikacji Podcasty firmy Apple, Zszywacz, Dostroić,...
Advertisment