Spotify zjechał wystarczającą ilość gotówki i nowych subskrybentów w 2024 r., Aby świętować swój pierwszy pełny rok rentowności od czasu uruchomienia usługi w 2008 r. Wydanie zarobków w czwartym kwartale Spotifyz zyskami netto wynoszącymi 1,14 mld EUR (około 1,17 mld USD) za całe 2024 r., W porównaniu z 532 mln EUR (około 549 mln USD) strat zgłoszonych w ubiegłym roku.
Spotify powiedział w listopadzie, że jest na dobrej drodze, aby osiągnąć kamień milowy rentowności. Całkowite roczne przychody wzrosły do 15,6 miliarda EUR (około 16,1 miliarda USD) z 13,2 miliarda EUR (około 13,6 miliarda dolarów) zgłoszonych na 2023 r. Zostało to częściowo napędzane 11-procentowym wzrostem subskrybentów premium, zeskok z 236 milionów Do 263 milionów, podczas gdy całkowita liczba aktywnych użytkowników miesięcznych wzrosła o 12 do 675 milionów.
„Jestem bardzo podekscytowany około 2025 r. I czuję się naprawdę dobrze z tym, gdzie jesteśmy zarówno jako produkt, jak i biznes”, mówi dyrektor generalny Spotify Daniel Ek. „Będziemy nadal stawiać zakłady, które zwiększą długoterminowy wpływ, zwiększając naszą szybkość przy jednoczesnym zachowaniu poziomu wydajności, którą osiągnęliśmy w zeszłym roku. To ta kombinacja pozwoli nam zbudować najlepsze i najcenniejsze wrażenia użytkownika, rosnąć w sposób zrównoważony i Zapewnij kreatywność światu. ”