Funkcje personalizacji Spotify wkrótce pojawią się w większej liczbie obszarów aplikacji. The usługa wkrótce zostanie uruchomiona prezentowanie banerów i komunikatów w aplikacji dostosowanych do Twoich nawyków słuchania, np. informujących, ile razy słuchałeś artystów takich jak Doja Cat w zeszłym miesiącu.
Oprócz tego, że dają Ci wgląd w Twoją aktywność w aplikacji, komunikaty Spotify podpowiadają Ci, abyś posłuchał Doja Cat lub zachęci Cię do korzystania z AI DJ Spotify do odtwarzania podobnej muzyki. Inny przykład, jak pokazano na obrazku osadzonym poniżej, prowadzi do Twoja lista dnifunkcja wyświetlająca playlistę na podstawie tego, czego zazwyczaj słuchasz w ciągu dnia.
Spotify nie podaje, kiedy – ani jak często – te spersonalizowane wiadomości będą się pojawiać, a gdy otrzymaliśmy komentarz, firma nie udostępniła żadnych dodatkowych informacji. Oznacza to, że prawdopodobnie będziemy musieli poczekać, aż Spotify wprowadzi tę funkcję w ciągu najbliższych kilku tygodni, aby się o tym przekonać.
Spotify od dawna zachwala szeroki zakres swoich funkcji personalizacji w porównaniu z rywalami takimi jak Apple Music, które stopniowo się rozszerzało spersonalizowane stacje I podsumowania końca roku. Wygląda na to, że nowa kampania Spotify przynajmniej pozwoli Ci poczuć przedsmak Spotify Wrapped przez cały rok.