Wykonanie kontynuacji do strzelca Free-to-Play w 2025
Zapytany, jak drużyna radzi sobie w tygodniach poprzedzających otwartą wersję beta, odpowiedź Proulxa była zwięzła i do tego stopnia: „To zdecydowanie dla nas trochę szalonego czasu”. Splitgate miał zespół około 15 osób. Natomiast istnieje około 200 programistów pracujących w pełnym wymiarze godzin nad Splitgate 2, plus około 50 osób z outsourcingowych. „Zdecydowanie poświęciliśmy wiele przemyśleń i wysiłku, aby upewnić się, że mamy proces, który działa w porównaniu z pierwszą grą, w której wszyscy robią wszystko przez cały czas” – dodał Proulx.
Pomimo znacznie wyższej liczby zatrudnienia, Proulx powiedział, że rozwój Splitgate 2 staje się gładszy niż jego poprzednik. 1047 gier wykonuje testy gry dwa razy w tygodniu jako cała firma, oprócz gry na większą skalę raz w miesiącu. Zespół traktuje go tak blisko prawdziwej rzeczy, jak to możliwe, mając wszystkich zalogowania się na konto i dołączając do Matchmaking.
Mimo że stawki testu do gry są niższe niż, powiedzmy, tysiące graczy łączących mecze jednocześnie, zespół ma nadzieję, że uruchomienie tych meczów w całej firmie pomaga budować pamięć mięśni, przechodząc w zwyczaj działania tak, jakby gra była na żywo-szczególnie z dzielącymi się aktualizacjami SPLAGATE 2. Jednak tak wpływowe, jak testy gry, Proulx wzmocnił, że opinie społeczności są wszystkim. Jest „wielkim wierzącym” w korzyści płynących z firmy rozmawiającej ze społecznością i czytającym kanały społecznościowe, od Reddit po Discord. Oprócz słuchu bezpośrednio od graczy zespół skonsultował się również z statystykami, aby zmniejszyć popularne mapy i broń z najwyższym znaczeniem.
Ze wszystkimi tymi informacjami, a także wynikami ankiety na dużą skalę z udziałem osób, które grały i rezygnowały z Splitgate, 1047 gier zdecydowało się na kilka kluczowych punktów. Od samego początku zespół chciał zachować wysokie sufit umiejętności mechanika portalu, jednocześnie dodając różnorodność do wszystkiego otaczającego tę funkcję. „W Splitgate miałeś wiele trybów gry, które były różnymi smakami tego samego”-powiedział Proulx. „Miałeś każdą postać z tą samą pistoletem i atrybutami, więc było to coś takiego, jest jeden sposób do gry. Oto pistolet, oto pistolet do portalu. To niesamowite. Przybiliśmy mechanikę portalu i strzelanie, ale to wszystko. I tym razem chcieliśmy mieć większą różnorodność.”
Zajęcia są jednym z najważniejszych dodatków kontynuacji. W Splitgate 2 gracze mogą wybierać między trzema frakcjami. Eros są zwinne i szybkie, Meridian może leczyć kolegów z drużyny i manipulować czasem, a Sabrask koncentruje się na sile. Każda frakcja ma określoną zdolność, a także cechę zespołu. Na przykład, jeśli wybierzesz ERO, zyskujesz ruch i przeładuj prędkość zwiększania prędkości z umiejętnościami pośpiechu (plus jednorazowy wzmocnienie zdrowia), podczas gdy cecha zadańca zmniejsza czas odnowienia zarówno dla Ciebie, jak i twoich członków drużyny.
Zajęcia mają również pięć podstawowych broni, a także pięć różnych załączników do mieszania i dopasowania. Do 1047 gier ważne było zastanowienie się nad zamiarem każdego dodatku, a nie tylko dodawanie dodatkowych warstw do gry. „Jednym z naszych filarów było„ zachować proste, głupie ”, ponieważ jedną z rzeczy, które kochaliśmy w pierwszej dzielnicy, była jego prostota” – powiedział Proulx. „Bardzo łatwo jest go po prostu podnieść i nurkować. Nie ma mnóstwa mechaników do nauczenia się, a mając na uwadze, nie chcieliśmy przytłaczać graczy, mając 50 różnych załączników i 50 różnych korzyści”.
Przekazanie graczy twórcy map z laboratorium
Laboratorium to tryb kreatywny Splitgate 2. 1047 Games zaprasza graczy do tworzenia niestandardowych map i trybów gry, czerpiąc inspirację z nierealnego turnieju i trybu Forge Halo. Istnieje niska bariera wejścia, chociaż gracze znajdą bardziej zaawansowane narzędzia do eksperymentowania, gdy będą gotowi na więcej.
„Budowanie map w Halo: zasięg jest w rzeczywistości powodem, dla którego miałem nawet aspiracje do rozwoju gry” – powiedział Proulx. „Po prostu pamiętam to i spędziłem dziesiątki godzin z przyjaciółmi, robiąc niesamowite rzeczy, i jest to coś, co zawsze chcieliśmy robić od wczesnych dni Splitgate”. Zespół wprowadził twórcę map w oryginalnym splitgate, ale słowami Proulx był „super podstawowy”, z dostępnymi tylko kilkoma narzędziami. Jednak ich motywacje były czyste. 1047 gier chciało się upewnić (zwłaszcza gdy zaczęło myśleć o przejściu do kontynuacji), że społeczność miała narzędzia do wspierania gry, nawet jeśli programiści tego nie zamierzali.
Biorąc wskazówki z trybu Forge Halo Infinite (i gromadzenie informacji zwrotnych od graczy podczas Playtests), 1047 gier koncentrowało się na usprawnieniu tego doświadczenia w Splitgate 2. Celem jest, aby każdy gracz może tworzyć mapy z przyjaciółmi, niezależnie od wcześniejszego doświadczenia z twórcami map. Mapy wykonane w laboratorium będą wspierać do 16 graczy.
Dla Proulxa Halo: Reach stała się doskonałą równowagą między łatwym w użyciu a oferowaniem wielu opcji dla tych, którzy chcieli zagłębić się głębiej. „Nadal możesz zrobić wiele map” – powiedział. „Dało ci to narzędzia do tworzenia wielu niesamowitych treści, ale nie przytłoczyło cię dziesiątkami i dziesiątkami funkcji, których większość graczy nie będzie potrzebować. To było rodzaj naszego podejścia z laboratorium – pozwól, aby każdy może się dobrze bawić i po prostu zrobić naprawdę niesamowite mapy”.
Oczywiście Splitgate 2 koncentruje się wokół portali, mechanika, która nie istnieje w Halo: Reach. Zapytany o złożoność budowania niestandardowych map, w których, powiedzmy, inni gracze mogą tworzyć własne skróty i punkty obserwacyjne, aby uzyskać strategiczną przewagę, Proulx powiedział, że jest to dalekie od łatwego.
„Kilku naszych projektantów jest dużych ludzi Halo, a jeden z nich faktycznie pracował nad Halo i oboje powiedzieli, że jest to najtrudniejsza gra, jaką kiedykolwiek zrobili mapy, ponieważ to tylko ty, każdy kąt, prawda?” Powiedział. „Jeśli zrobisz mapę tradycyjnego FPS, myślisz o kątach.„ Dobra, gdzie mogę się otoczyć? Skąd mogę zostać zastrzelony? ” Ale w Splitgate nie musisz tylko o tym myśleć – musisz myśleć o każdym kąt, który możesz również poradzić się i od. ”
1047 gier z niecierpliwością czeka, aby zobaczyć, co społeczność wymyśli podczas otwartej wersji beta Splitgate 2 przed dokonaniem korekt i dodatków. Istnieją również plany dodawania map społeczności do publicznych list odtwarzania, zawierające najbardziej kreatywne. Pomiędzy laboratorium, nowymi frakcjami a wprowadzeniem 24-graczy, Splitgate 2 przygotowuje się do kolejnego trwałego wrażenia. To powiedziawszy, Proulx i drużyna są studiem pierwszym graczem i będą mieli oko na społeczność, która pomoże zdecydować, kiedy wyciąć funkcję lub dostosować pomysł, jeśli gracze nie reagują dobrze.
Patrząc na inne gry serwisowe na żywo, Proulx powiedział, że jest zaskoczony, że niewiele z nich oferuje narzędzia twórców. Z jednej strony uważa, że silniki zastrzeżone mogą nie być wystarczająco polubowne do tego zadania, w przeciwieństwie do Unreal Engine 5. Ale istnieje również element tego, czego szukają studia pod względem społeczności. „W przypadku niektórych z tych gier serwisowych na żywo wydają nową grę co roku” – powiedział. „A jeśli gracze mogą po prostu wykonać wszystkie mapy w poprzednim, czy będą kupować nowy? Może nie, prawda? Więc myślę, że jest tego element. Ale dla nas Splitgate 2 jest naszą wieczną grą, dlatego chcemy po prostu dać narzędzia społeczności, aby ją wspierać i utrzymać treść”.
. Otwórz beta dla splitgate 2 Wprowadza się 22 maja i pozostanie dostępna do momentu uruchomienia.