Sony przedstawia kontroler dostępu PlayStation 5, dawniej zestaw ułatwień dostępu „Project Leonardo”.


Chociaż dostępność jest ważnym tematem przez cały rok, maj jest zawsze wyjątkowy, ponieważ świętujemy Światowy Dzień Świadomości Dostępności i doceniamy postępy poczynione przez społeczność ds. W Sony Interactive Entertainment jesteśmy zaangażowani w realizację tej misji, dlatego dzisiaj z radością dzielimy się nowymi szczegółami i zdjęciami kontrolera Access do konsoli PS5.

Nowe szczegóły i zdjęcia produktów
Po raz pierwszy zaprezentowany na tegorocznych targach CES jako „Projekt Leonardo„Kontroler dostępu do PS5 to zupełnie nowy, wysoce konfigurowalny zestaw kontrolera ułatwień dostępu, który ma pomóc wielu niepełnosprawnym graczom w łatwiejszej, wygodniejszej i dłuższej grze. Kontroler dostępu, opracowany we współpracy z ekspertami ds. ułatwień dostępu, obejmują szeroką gamę wymiennych nakładek na przyciski i drążki, dzięki czemu gracze mogą swobodnie tworzyć różne układy, które działają zgodnie z ich wyjątkową siłą, zakresem ruchu i potrzebami fizycznymi.

Każdy kontroler dostępu będzie zawierał:

  • Nakładki na drążki analogowe (standardowe, kopułkowe i kulkowe)
  • Nakładki na guziki w różnych kształtach i rozmiarach, w tym:
  • Nakładki na guziki do poduszek
  • Czapki z płaskimi guzikami
  • Szeroka płaska nakładka na guziki (która zakrywa dwa gniazda na guziki)
  • Nakładki na guziki (które są korzystne dla graczy z mniejszymi rękami, ponieważ są umieszczeni bliżej środka)
  • Nakładki przycisków krzywych (które można wcisnąć, jeśli są umieszczone na górze lub pociągnąć, jeśli są umieszczone na dole kontrolera)
  • Wymienne znaczniki nasadek przycisków, dzięki którym gracze mogą łatwo oznaczać, które wejścia przyporządkowują do każdego przycisku

Ponadto gracze mogą używać kontrolera Access na płaskich powierzchniach, obracać go o 360 stopni lub łatwo przymocować kontroler do uchwytu AMPS lub statywu. Mogą również dostosować odległość drążka analogowego od kontrolera. Dzięki czterem portom AUX kontrolera Access 3,5 mm gracze mogą zintegrować własne przełączniki, przyciski lub drążki analogowe.

Możesz przeczytać więcej o funkcjach sprzętowych kontrolera dostępu w naszym oryginalny wpis na blogu. Możesz również odwiedzić naszą nową stronę internetową Tutaj gdzie możesz zarejestrować się, aby otrzymywać aktualizacje e-mailem i otrzymywać informacje o uruchomieniu zamówień w przedsprzedaży, dzięki czemu możesz zabezpieczyć swój kontroler przy najbliższej okazji.

Najpierw spójrz na interfejs użytkownika kontrolera dostępu
Poza szeroką gamą opcji dostosowywania sprzętu kontroler Access oferuje graczom niezliczone sposoby tworzenia spersonalizowanych ustawień i konfiguracji interfejsu użytkownika, które odblokowują nowe sposoby gry.

Mapowanie przycisków i profile sterowania. Na konsoli PS5 gracze mogą wybrać preferowaną orientację kontrolera dostępu, przypisać różne wejścia do różnych przycisków, włączać i wyłączać przyciski, a nawet przypisywać dwa różne wejścia do tego samego przycisku. Mogą również tworzyć i przechowywać swoje ulubione profile sterowania dla różnych gier lub gatunków (takich jak „walka” lub „jazda”).

Reklama

Parowanie kontrolera i regulacja drążków analogowych. Maksymalnie dwa kontrolery Access i jeden kontroler bezprzewodowy DualSense (lub DualSense Edge) mogą być używane razem jako pojedynczy kontroler wirtualny, umożliwiając graczom łączenie i dopasowywanie urządzeń lub wspólną zabawę z innymi. Podobnie jak w przypadku kontrolera bezprzewodowego DualSense Edge, gracze mogą również precyzyjnie dostroić pozycję początkową i czułość wprowadzania. Możliwość dostosowania martwych stref (odległości, na jaką porusza się drążek analogowy, zanim zostanie rozpoznany w grze) i czułości drążka jest szczególnie pomocna dla graczy, którzy chcą poprawić precyzyjną kontrolę motoryczną podczas gry.

Tryb przełączania. Kontroler dostępu ma również tryb przełączania, który pozwala graczom dostosować zachowanie dowolnego przycisku, aby działał jak klawisz Caps Lock na klawiaturze. Na przykład, jeśli włączysz tryb przełączania dla wprowadzania przyspieszenia w grze wyścigowej, kontroler dostępu przyspieszy samochód bez konieczności przytrzymywania przycisku.

Gracze mogą włączyć tryb przełączania dla dowolnego programowalnego wejścia. Na przykład, jeśli gra pozwala na sprint tylko przez przytrzymanie „L3” (lewy drążek analogowy), co może być fizycznie trudne, możesz zmienić to wejście, aby zachowywało się jak „kliknij L3, aby przełączyć sprint”, włączając tryb przełączania dla przycisku przypisanego do L3.

Nasza droga do ułatwień dostępu na PS5
Oprócz nowych szczegółów na temat kontrolera Access, z przyjemnością udostępniamy dziś film, który przedstawia bieżące wysiłki naszych zespołów ds. rozwoju produktu i PlayStation Studios, aby udostępnić gry większej liczbie graczy na PS5. Posłuchaj członków zespołu z całego świata o pracy, jaką wykonują, aby zwiększyć dostępność gier na PS5 za pośrednictwem naszego nadchodzącego kontrolera dostępu, interfejsu konsoli i gier:

W nadchodzących miesiącach udostępnimy więcej informacji na temat kontrolera dostępu na PS5, w tym więcej informacji o produkcie i wydaniu. Dziękujemy wszystkim graczom, którzy dzielili się cennymi opiniami i codziennie nas inspirują, abyśmy dzięki innowacjom i współpracy z wami – naszą społecznością – dawali radość z grania większej liczbie osób.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Kongo oskarża Apple o wykorzystywanie nielegalnych minerałów z regionów konfliktu w swoim łańcuchu dostaw

Demokratyczna Republika Konga oskarża Apple wykorzystywania nielegalnie wydobywanych minerałów pochodzących z regionów wschodnich, co wiąże się z przemocą, pracą dzieci i innymi naruszeniami...

Intel udostępnia sterowniki graficzne Arc GPU 101.5445 WHQL

Firma Intel udostępniła najnowszą wersję sterowników karty graficznej Arc GPU. Wydano dzisiaj wersję 101.5445 WHQL, która stanowi niewielką aktualizację w stosunku do...

Wizyta w Audio Precision w celu obejrzenia nowego analizatora APx516

Vance Dickason odwiedził siedzibę firmy Audio Precision w Beaverton w stanie Oregon, gdzie spotkał się z Danem Knightenem, dyrektorem generalnym ds. linii produktów...
Advertisment