Sony może pomyśleć o przekształceniu większej części swojej własności intelektualnej w parki rozrywki


Chwila Świat Super Nintendo Nintendo może być the park rozrywki z grami wideo, który większość ludzi planuje odwiedzić w najbliższej przyszłości, wygląda na to, że Sony bardzo chce wziąć udział w niektórych akcjach przyciągania adresów IP do miejsc docelowych, póki są dobre.

Podczas niedawny wywiad z Różnorodność związany z otwarciem nowego Jumanji przejażdżki w Chessington World of Adventures w Anglii, firma Merlin Entertainments (która prowadzi wiele parków, w tym Chessington i Legoland), dyrektor generalny Scott O’Neil i wiceprezes Sony Pictures ds. „połączenie z IP, które łączy się z wyobraźnią”. Przetłumaczone na bardziej regularny angielski, wydaje się, że firmy są zainteresowane kapitalizacją jeszcze większej części pokaźnego katalogu własności intelektualnej Sony z silnie markowymi atrakcjami, posunięcie, które według O’Neila Merlin określił jako integralną część sukcesu w „rozrywce opartej na lokalizacji ” biznes.

„Zawsze jest miejsce na twórczą ekspresję i indywidualne atrakcje” — powiedział O’Neil. „Istnieje jednak ucieczka w jakość, aw świadomości konsumentów i naszych gości część tej jakości jest powiązana z„ Czy znam tę markę? Czy to jest marka, którą kocham?’”

Jak Różnorodność zauważa, że ​​World of Jumanji jest najnowszym osiągnięciem wynikającym ze współpracy Merlin i Sony z marca ubiegłego roku, która dała Merlinowi prawa do tworzenia Jumanjitematyczne atrakcje w różnych parkach w Ameryce Północnej i Europie. World of Jumanji pojawia się po premierze Jumanji The Adventure, „ciemnej przejażdżki pojazdem ruchu”. Włoski kurort Gardalanda 21 milionów dolarów, które trafiły na nową atrakcję, świadczy o tym, jak skala przejażdżek firmy rośnie.

Oczywiście, Jumanjito tylko jeden kawałek własności intelektualnej Sony. Ale Pogromcy duchów, co, jak sugerował Godsick, Merlin może również ponownie wykorzystać po Ghostbusters 5D dla niemieckiego Heide Park, jest kolejnym, a firma doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak dobrze został przyjęty Super Nintendo World. Godsick zauważył również, że dzięki temu partnerstwu Sony „przygląda się wszystkiemu – nie tylko filmom – we wszystkich posiadanych przez nas treściach własności intelektualnej”.

Naleganie O’Neila, że ​​„to, co naprawdę odniosło sukces, nie jest dla nas stracone”, w odniesieniu do partnerstwa Universal i Nintendo, można interpretować na kilka różnych sposobów. Ale biorąc pod uwagę, co robią firmy Jumanji i ciągłe próby Sony rozgrywając swoje gry do opłacalne franczyzy filmowenie byłoby wcale zaskoczeniem, gdybyśmy wcześniej czy później zaczęli słyszeć o parkach rozrywki skoncentrowanych na PlayStation.

Reklama



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

W raporcie z postępów w zakresie ochrony środowiska za rok 2024 Apple zachwala zmniejszenie o połowę emisji i zwiększenie wskaźników recyklingu

Apple ma ambitny cel, aby do 2030 r. stworzyć w pełni neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla łańcuch wartości dla swoich produktów i...

Pułapka talentów IT: jak umiejętności w zakresie chmury cierpią w wyniku uzależnienia od dostawców

Uzależnienie od dostawcy, szczególnie na poziomie hiperskali, to fakt życia w chmurze, który może oznaczać, że wewnętrzne umiejętności przepadną. Można jednak zarządzać...

100 000 iPhone’ów skradzionych zamiast złomowanych; Apple niszczy urządzenia użytkowe

Prawie 100 tys iPhone'y Który Jabłko zamiast tego zapłacono wykonawcy za złom, zostały skradzione i wysłane do Chiny– wynika ze szczegółowego raportu. Apple pozwał...
Advertisment