Chwila Świat Super Nintendo Nintendo może być the park rozrywki z grami wideo, który większość ludzi planuje odwiedzić w najbliższej przyszłości, wygląda na to, że Sony bardzo chce wziąć udział w niektórych akcjach przyciągania adresów IP do miejsc docelowych, póki są dobre.
Podczas niedawny wywiad z Różnorodność związany z otwarciem nowego Jumanji przejażdżki w Chessington World of Adventures w Anglii, firma Merlin Entertainments (która prowadzi wiele parków, w tym Chessington i Legoland), dyrektor generalny Scott O’Neil i wiceprezes Sony Pictures ds. „połączenie z IP, które łączy się z wyobraźnią”. Przetłumaczone na bardziej regularny angielski, wydaje się, że firmy są zainteresowane kapitalizacją jeszcze większej części pokaźnego katalogu własności intelektualnej Sony z silnie markowymi atrakcjami, posunięcie, które według O’Neila Merlin określił jako integralną część sukcesu w „rozrywce opartej na lokalizacji ” biznes.
„Zawsze jest miejsce na twórczą ekspresję i indywidualne atrakcje” — powiedział O’Neil. „Istnieje jednak ucieczka w jakość, aw świadomości konsumentów i naszych gości część tej jakości jest powiązana z„ Czy znam tę markę? Czy to jest marka, którą kocham?’”
Jak Różnorodność zauważa, że World of Jumanji jest najnowszym osiągnięciem wynikającym ze współpracy Merlin i Sony z marca ubiegłego roku, która dała Merlinowi prawa do tworzenia Jumanjitematyczne atrakcje w różnych parkach w Ameryce Północnej i Europie. World of Jumanji pojawia się po premierze Jumanji The Adventure, „ciemnej przejażdżki pojazdem ruchu”. Włoski kurort Gardalanda 21 milionów dolarów, które trafiły na nową atrakcję, świadczy o tym, jak skala przejażdżek firmy rośnie.
Oczywiście, Jumanjito tylko jeden kawałek własności intelektualnej Sony. Ale Pogromcy duchów, co, jak sugerował Godsick, Merlin może również ponownie wykorzystać po Ghostbusters 5D dla niemieckiego Heide Park, jest kolejnym, a firma doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak dobrze został przyjęty Super Nintendo World. Godsick zauważył również, że dzięki temu partnerstwu Sony „przygląda się wszystkiemu – nie tylko filmom – we wszystkich posiadanych przez nas treściach własności intelektualnej”.
Naleganie O’Neila, że „to, co naprawdę odniosło sukces, nie jest dla nas stracone”, w odniesieniu do partnerstwa Universal i Nintendo, można interpretować na kilka różnych sposobów. Ale biorąc pod uwagę, co robią firmy Jumanji i ciągłe próby Sony rozgrywając swoje gry do opłacalne franczyzy filmowenie byłoby wcale zaskoczeniem, gdybyśmy wcześniej czy później zaczęli słyszeć o parkach rozrywki skoncentrowanych na PlayStation.