Przeprojektowanie aplikacji Sonos to ambitne przedsięwzięcie, które pokazuje, jak poważnie przywiązujemy się do wynalazków i nowych wynalazków. Odbudowanie od podstaw podstawowego produktu marki wymaga odwagi, a także świadomości, że może to wymagać cofnięcia się o kilka kroków, aby ostatecznie sięgnąć w przyszłość.
Rewitalizacja aplikacji ma na celu nie tylko zaspokojenie potrzeb klientów w perspektywie krótkoterminowej, ale ma także kluczowe znaczenie dla wspierania ekscytujących innowacji, które firma Sonos ma wprowadzić w nadchodzących latach.
Zdajemy sobie sprawę, że istnieją ulubione funkcje, z których nasi słuchacze chętnie korzystają już teraz. Ciężko pracujemy, aby ponownie wprowadzić je w nadchodzących miesiącach, wraz z dodatkowymi ulepszeniami, które sprawią, że korzystanie z aplikacji będzie jeszcze lepsze.
To dopiero początek nowego, ekscytującego rozdziału dla Sonos, w którym stale rozwijamy sposób, w jaki słuchacze mogą uzyskać dostęp do wszystkich ulubionych treści i cieszyć się nimi w bardziej spersonalizowany i bezproblemowy sposób. Zawsze i nadal będziemy słuchać opinii klientów, abyśmy mogli stworzyć wrażenia dźwiękowe, które znacznie przekraczają zarówno nasze standardy, jak i standardy naszych słuchaczy.