Snapchat zmienia sposób, w jaki influencerzy zarabiają pieniądze na platformie


Snapchat ulepsza sposób, w jaki ludzie zarabiają pieniądze na platformie, wprowadzając nowy, ujednolicony program monetyzacji. Nowy program obejmie treści publikowane w Stories, a także Spotlight – kanał informacyjny platformy przypominający TikTok, wypełniony polecanymi treściami wideo. W ramach programu influencerzy zarabiają na reklamach umieszczanych w kwalifikujących się Stories i postach Spotlight.

Nowy program jest obecnie testowany na małej grupie użytkowników i zostanie szeroko wdrożony 1 lutego 2025 r. Aby wziąć w nim udział, użytkownicy muszą spełnić szereg kryteriów, aby zostać zaproszeni: 50 000 obserwujących i 10 milionów wyświetleń Snap, 1 milionów wyświetleń Spotlight lub 12 000 godzin oglądania w ciągu ostatnich 28 dni.

Muszą także regularnie publikować posty, co najmniej 25 razy w miesiącu w zapisanych Stories lub Spotlight i publikować w Spotlight lub Stories publicznych przez co najmniej 10 z ostatnich 28 dni. Niektóre z tych wymogów kwalifikowalności są znacznie wyższe niż w przypadku starej struktury. Na przykład, aby móc zarabiać pieniądze za pośrednictwem Spotlight, twórcy potrzebowali wcześniej takich elementów, jak profil publiczny, 1000 obserwujących i 10 000 wyświetleń filmów.

Inne platformy wideo również usprawniły lub zmieniły pierwotne fundusze twórców. Na przykład TikTok teraz ma jeden program twórcy który wymaga filmów dłuższych niż 1 minuta. W YouTube twórcy filmów Short zarabiać pieniądze dzięki przychodom z reklam — ruch firmy mający na celu znaczącą konkurencję z TikTokiem.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

5G jest coraz lepsze, ale czy ktoś to zauważa?

Ookla, firma stojąca za Speedtestem, właśnie opublikowała swój półroczny raport na temat łączności w USA obejmujący drugą połowę 2024 r. Jednym z wniosków...

Kolejny dodatek do Pokemon TCG Pocket zadebiutuje 30 stycznia

Najnowsza partia nowości Kieszeń Pokémon TCG karty wreszcie mają konkretną datę premiery, ale wygląda na to, że nie będzie można nimi handlować od...

Luka w zabezpieczeniach Subaru umożliwiła śledzenie, odblokowanie i uruchomienie milionów samochodów

Subaru bezpieczeństwo Luka umożliwiła zdalne śledzenie, odblokowywanie i uruchamianie milionów samochodów. Dostępna była historia lokalizacji z całego roku, z dokładnością do pięciu metrów…...
Advertisment