Opierając się na sukcesie poprzednich ofert firmy, NEO zastępuje powszechnie przyjęty poziom „wzmocnienia” i zapewnia poważne przeskakiwanie wydajności – do 150% więcej w grach i 200% więcej w wydajności Pro Software. Wszyscy istniejący użytkownicy Boost są aktualizowani do NEO bez dodatkowych kosztów, a nowi stawki użytkowników rozpoczną się od 37,99 USD miesięcznie.
„Neo jest naszym najnowszym i najbardziej wszechstronnym komputerem chmurowym” – powiedział Olivier Abecassis, CEO w Shadow. „Niezależnie od tego, czy grasz w 2K z RTX i DLSS, edytujesz złożone modele 3D, czy pracujesz w podróży, Shadow Neo daje moc wysokiej klasy komputera-najwyżej i z dowolnego miejsca”.
Wolność bez ograniczeń
W przeciwieństwie do innych usług gier w chmurze, Shadow zapewnia użytkownikom dostęp do pełnego komputera z systemem Windows, który działa na dowolnym urządzeniu – MAC, iOS, Androida, Linux, TV lub przeglądarce – i jest kompatybilny ze wszystkimi platformami, takimi jak Steam, Epic Games Store i wiele innych. Użytkownicy mogą instalować dowolne oprogramowanie, używać modów i łączyć swoje ulubione peryferyjne.
Sprawdzone rozwiązanie, ewoluujące dalej
Od momentu uruchomienia w 2017 r. Oferta Legacy Shadow Boost obsługiwała ponad 700 000 użytkowników w 14 krajach. Dzięki NEO firma nadal rozszerza swój zasięg wśród graczy, użytkownicy Mac poszukują pełnej kompatybilności z oprogramowaniem i grach Windows oraz klientów B2B w branżach takich jak gry, inżynieria, architektura, produkcja medialna i wiele innych.
Wypróbuj Shadow Neo już dziś
Nowi użytkownicy mogą zarejestrować się tutaj i doświadczyć nowej generacji gier w chmurze dla siebie!
Neo Boost specyfikacje:
- CPU: AMD EPYC – 8 VCORS @ 3,25-3,8 GHz
- GPU: równoważny NVIDIA RTX 4060 16 GB (NVIDIA RTX 2000 ADA 16 GB)
- RAM: 16 GB DDR5
- Sieć: 1 GB/s Połączenie światłowodowe
- OS: Windows 10/11
NEO obsługuje najnowsze technologie, w tym DirectX 12, Vulkan 1.3, RTX, DLSS, FSR i Rame Generation, umożliwiając użytkownikom granie i tworzenie na najwyższym poziomie wizualnej wierności i reakcji, w istniejących i nadchodzących grach wideo.