Świat WarcraftaNowa ekspansja, Wojna wewnętrznawprowadził nową, podziemną przestrzeń do Azeroth. Gracze spotkali Earthen na wyspie Dorn, weszli do Ringing Depths, odkryli pozostałości Imperium Arathi w Hallowfell i rozpoczęli oblężenie sił Nerubian współpracujących ze złym bytem Void Xal’atath. We wtorek Blizzard ogłosił, że sezon 1 jest już dostępnyi otwiera dostęp do aktywności końcowych w postaci rajdów i lochów mitycznych – co oznacza, że gracze w końcu mogą wejść do Pałacu Nerub-ar i pokonać Królową Ansurek.
Nerub-ar Palace to rajd z ośmioma bossami; gracze mogą ustawić się w kolejce na poziomie trudności Normal lub Heroic. Pierwsze skrzydło rajdu jest również dostępne na dostępnym poziomie trudności Looking for Raid. 17 września zostaną uruchomione poziomy trudności Mythic, Looking for Raid Wing 2 i Story Mode of Nerub-ar Palace.
Dzisiejsza aktualizacja wprowadza również poziom trudności Mythic dungeon. Mythic dungeons to jedna z najpopularniejszych aktywności endgame, pozwalająca graczom zdobywać endgame gear poprzez pokonywanie bossów przed upływem limitu czasu. Gracze będą mieli tydzień na wskoczenie do Mythic i Mythic +1; Mythic +2 i wyżej zostaną wydane 17 września. Ponadto, The Great Vault, kolejny sposób na zdobywanie endgame gear poprzez różne aktywności, zostanie otwarty 17 września.
Lochy Mythic dostępne w sezonie 1 to Ara-kara, City of Echoes, City of Threads, The Dawnbreaker i The Stonevault. Będą też dwa lochy z Kraina Cieniajedno lochy z Bitwa o Azerothi jeden z Kataklizm.