Serwery Helldivers 2 faktycznie już działają


Zajęło to nieco ponad dwa tygodnie i trochę utrata snuAle Helldivers 2, przebojowa strzelanka kooperacyjna stworzona przez PlayStation i szwedzkie studio Arrowhead Game Studio, teraz naprawdę działa. Oznacza to, że w trzeci weekend gra osiągnęła szczyt w godzinach szczytu, przy minimalnych problemach z logowaniem i przy większości graczy, którzy mogli połączyć się z Internetem i współpracować, aby ocalić zarządzaną demokrację, eliminując jeden błąd (lub robota) na raz.

Tak twierdzi dyrektor generalny Arrowhead, Johan Pilestedt (a także według anegdotycznych doświadczeń Polygon — nie mieliśmy żadnych problemów z grą przez weekend).

„Jestem naprawdę szczęśliwy i dumny z zespołu Arrowhead za niesamowite osiągnięcie, serwery poradziły sobie ze wszystkim Helldivers 2 graczy w ten weekend bez problemu”, Pilestedt opublikowany na X (dawniej Twitter) w niedzielny poranek. „Teraz mamy czas, aby skupić się na ulepszeniach tytułu i wznowić nasz pierwotny plan. Nadchodzi wiele ekscytujących rzeczy!”

Przed weekendem Pilestedt był optymistycznie nastawiony, że jego zespołowi w końcu udało się zwiększyć pojemność serwera gry na tyle, aby sprostać wymaganiom graczy. W piątek powiedział, że zespół zwiększył pojemność do 700 000 graczy jednocześnie i choć spodziewał się osiągnięcia tego limitu, uznał, że czas oczekiwania będzie „do zniesienia”. W sobotępowiedział, że pojemność została zwiększona do 800 000 graczy przy „niewielkich kolejkach do wejścia w godzinach szczytu”.

„Jak szalona jest ta wiadomość od studia składającego się z około 100 programistów?” – zapytał retorycznie Pilestedt, w końcu pozwalając sobie na skromne przechwalanie się, jak duży Helldivers 2 udało się uzyskać pomimo stosunkowo skromnych rozmiarów studia, które je stworzyło.

Z szczytowy poziom ponad 450 000 równoczesnych graczy na Steamie, Helldivers 2 znalazła się teraz w pierwszej piątce gier na platformie, wyprzedzając ją Legendy Apexa. Prawdopodobnie publiczność na PlayStation 5 nie pozostaje w tyle, choć Sony nie udostępnia tych danych.

Reklama

Jednak być może najbardziej niezwykłą częścią tej historii sukcesu jest to, jak Arrowhead poradził sobie z pewnymi wyniszczającymi problemami technicznymi, nie tracąc przy tym dobrej woli większości graczy. Częściowo można to przypisać ile frajdy sprawia ta gra, a częściowo ze względu na słabszy status Arrowhead (mimo że jest ubezpieczony przez Sony). Ale to także zasługa Pilestedta, który za pośrednictwem Twittera przekazywał całkowitą szczerość, dobry humor i zaproszenie graczy, aby wczuli się w trudną sytuację deweloperów. Kampania Sony mająca na celu wejście na rynek gier na żywo rozpoczęła się najlepiej, jak to możliwe, i Pilestedt może sobie to w pełni docenić.





Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Skrócone linki Google’a przestaną działać w przyszłym roku

Jeśli kiedykolwiek korzystałeś z usługi skracania adresów URL goo.gl firmy Google przed jej zamknięciem w 2019 r., bądź ostrożny — linki te przestaną...

Wadliwa aktualizacja systemu Windows od CrowdStrike uderza w banki i linie lotnicze na całym świecie

Wadliwa aktualizacja oprogramowania komputerów korporacyjnych firmy cyberbezpieczeństwa CrowdStrike spowodowała wyłączenie milionów komputerów, z których większość znajduje się w środowisku komercyjnym lub korporacyjnym lub...

Poważny problem BSOD systemu Windows powoduje, że banki, linie lotnicze i nadawcy są offline

Tysiące komputerów z systemem Windows doświadczają dziś problemu z niebieskim ekranem śmierci (BSOD) podczas rozruchu, co wpływa na banki, linie lotnicze, nadawców telewizyjnych,...
Advertisment