Samsung tymczasowo wstrzymał wysyłkę swoich nowych Galaxy Buds 3 Pro do sprzedawców detalicznych w związku ze skargami na kontrolę jakości. Wcześni klienci, którzy otrzymali bezprzewodowe słuchawki douszne przed ich szerszą premierą 24 lipca, zgłosili, że końcówki uszu były delikatnei podatne na pękanie przy usuwaniu.
Wstrzymanie akcji zostało potwierdzone w oświadczeniu Władza Androidaw którym Samsung poinformował, że „tymczasowo zawiesił dostawy urządzeń Galaxy Buds 3 Pro do kanałów dystrybucji”, aby przeprowadzić ocenę kontroli jakości przed dostarczeniem produktu do klientów. „Szczerze przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie to może spowodować” — poinformowała firma, kierując klientów, którzy już otrzymali słuchawki douszne, do kontaktu z pomocą techniczną Samsunga lub odwiedzenia najbliższego centrum serwisowego Samsunga.
Amazon wycofał ofertę Galaxy Buds 3 Pro przed oficjalnym potwierdzeniem, podczas gdy Samsung przesunął datę premiery na swojej stronie internetowej już 28 sierpnia. Samsung również wydał już oświadczenie dla swojego krajowego rynku koreańskiegow którym firma przeprosiła za problemy z kontrolą jakości produktu.
Na podstawie zaktualizowanej oferty internetowej firmy Samsung możemy założyć, że wysyłka zamówień rozpocznie się pod koniec sierpnia, jednak w jednym z e-maili do klientów opublikowanych przez Władza Androida daje klientom możliwość anulowania zamówień.