Samsung, ile kreatywności naprawdę potrzeba, aby parodiować reklamę Apple?


W zeszłym tygodniu Apple opublikowało reklamę nowego iPada Pro, która spotkała się z szerokim zainteresowaniem. The Reklama „Udusić”. pokazał różnorodne kreatywne instrumenty, które zostały zmiażdżone i ostatecznie przekształcone w iPada Pro. Przesłanie było proste: dzięki mocy i ekosystemowi aplikacji iPada wszystkie te kreatywne narzędzia mogą istnieć razem w nowej formie – ultracienkiej obudowie. iPada M4 Pro.

Obraz zniszczenia ukochanych narzędzi twórczych nie wysłał jednak pożądanego komunikatu. Jabłko później wydał przeprosiny. Teraz Samsung wypuścił własną reklamę-parodię „UnCrush”, która sama w sobie ukazuje utrzymujący się wzorzec braku kreatywności.

Samsung producentem urządzeń dla kreatywnych

W nowej reklamie kobieta podchodzi do zniszczeń dokonanych przez Apple, znajduje gitarę, która jest stosunkowo niezniszczona, i zaczyna brzdąkać piosenkę. Okazuje się, że ma przy sobie Galaxy Tab S9, którego używa do odczytywania akordów. Reklama kończy się słowami: „Kreatywności nie da się zmiażdżyć”.

Osobiście uważam, że Apple zasługuje na krytykę za to, że nie przewidział, jaki odzew wywoła jego reklama. Ale prezentowanie się Samsunga jako firmy dla twórców jest już samo w sobie nadużyciem. Jest to szczególnie zabawne, biorąc pod uwagę, jak mało kreatywności firma często wykazuje, jeśli chodzi o reklamę. W szczególności zespół marketingowy firmy czerpie całą twórczą inspirację od samego Apple.

Inspiracja marketingowa Samsunga: Apple

Nie od dziś wiadomo, że Samsung uwielbia kpić z Apple w swoich reklamach. W 2022 roku Samsung opublikował ogłoszenie kpiąc z Apple za opóźnienia w innowacyjnych funkcjach. Rok wcześniej udostępnił wiele reklam naśmiewanie się z ulepszeń aparatu iPhone’a — ten schemat się powtarzał już w następnym roku. Istnieje niezliczona ilość innych przykładów, co sprawia, że ​​„UnCrush” jest najnowszą reklamą skupioną na Apple i na pewno nie ostatnią.

Reklama

Sami możecie ocenić, czy Apple czy Samsung ma lepszą reputację wśród twórców. Być może jednak, jeśli Samsung chce prezentować się jako bastion kreatywności, znajdzie sposób, aby w mniejszym stopniu polegać na Apple w zakresie materiałów marketingowych.

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

YouTube Music umożliwia wyszukiwanie poprzez nucenie do telefonu z Androidem

W aplikacji YouTube Music na Androida dostępna jest funkcja, która będzie po części Shazamem i po części Twoim przyjacielem, gdy powiesz „hej, co...

9to5Mac Overtime 019: Spójrz na te ramki, stary

Jeff jest szefem produkcji treści wideo w 9to5. Początkowo dołączył do 9to5Mac w 2016 roku, tworząc filmy, solucje, poradniki, pisemne samouczki i...

Ława przysięgłych przyznaje Bungie zwycięstwo na mocy przełomowej decyzji przeciwdziałającej oszustwom

Wczorajsza decyzja jury przyznała Bungie (PDF) porządną sumę 63 210 dolarów. – powiedział doradca Bungie, James Barker, w oświadczeniu przesłanym e-mailem na...
Advertisment