Salesforce Execs w TDX 25: Agentforce A Whole System Ai Play


Na konferencji deweloperów TDX 2025 w San Francisco kierownictwo Salesforce przedstawiło swoją technologię Agentforce Agentic AI jako podejście „całego systemu”, w którym duże modele językowe (LLM) są mniej znaczące niż „trójca” danych, aplikacji i agentów. W związku z tym konsekwentnie dowiadują się „DIY” sztuczna inteligencja (AI) programy.

Paula Goldman, główny urzędnik ds. Etycznej i humanitarnej dostawcy, powiedziała: „Myślę, że wiele publicznych dyskursu na temat sztucznej inteligencji dotyczyło [large language] modele. Ale jeśli myślisz o Agentforce, jest to cały system. Istnieje model fundamentu, a potem do naszego systemu Atlas jest szereg mniejszych modeli, i są zautomatyzowane przepływy pracy, z których ludzie mogą czerpać. W ciągu ostatnich kilku lat przyzwyczailiśmy się do rozmowy o sztucznej inteligencji jako modelach, ale myślę, że musimy mówić o systemach. ”

David Schmaier, prezes i dyrektor ds. Produktu w Salesforce, powiedział, że cały stos technologii dostawcy, w tym Slack i Tableau, wchodzi w grę z AgentForce. Wskazał również na jego platformę chmur danych jako kluczową dla jej oferty AI.

„Nie możesz mieć komputera bez mikroprocesora; Potrzebujesz przechowywania i pamięci RAM oraz wyświetlacza i wokół niego systemu operacyjnego. To właśnie zrobiliśmy. Mamy naszą chmurę danych, która harmonizuje setki tysięcy systemów. Daje ci dane, metadane i semantykę. Dlatego możemy przewyższyć LLM sam. LLM mają halucynacje, mają uprzedzenia, toksyczność. LLM jest konieczne, ale niewystarczające. Dodajemy do LLM. Naszym poglądem jest zasilanie danych AI, a następnie AI zasilają obsługę klienta w przyszłości – powiedział.

LLM jest konieczne, ale niewystarczające. Dodajemy do LLM. Naszym poglądem są zasilanie danych AI, a następnie AI zasila doświadczenie klienta w przyszłości

David Schmaier, Salesforce

„Nazywamy to„ Świętą Trójcą ”. Mamy chmurę danych, a następnie mamy nasze aplikacje do chmury sprzedaży, chmurę usług i marketing – w ten sposób mamy nazwę Salesforce – a także Slack, Mulesoft i Żywy obraz. A teraz mamy AgentForce ponad wszystko. W ten sposób możemy włączyć 10 600 klientów w ciągu trzech dni z agentami. To dlatego, że używamy tej samej platformy, jak od 25 lat. Tak więc, z firmą opieki zdrowotnej, która ma przepływy pracy, które ma wdrożenie Salesforce, może uczynić wszystkie dostępne [virtual] Agenci – dodał Schmaier.

Uważa, że ​​zbyt wiele organizacji wykonuje DIY AI. „Większość ludzi stara się po prostu wziąć wszelkie aplikacje, które mają, niezależnie od tego, czy jest to Salesforce, SAP, czy dzień pracy, i po prostu kupuje Chatgpt i próbując go podłączyć. Żaden inny konkurent nie ma tego, co mamy, jeśli chodzi o agentów. Uważamy, że mamy prawdziwą przewagę w tej dziedzinie agencji. Sprzedaliśmy 5200 klientom od momentu uruchomienia w DreamForce [in September 2024]. Teraz mamy 200 000 klientów, a większość nie korzysta z Agentforce ” – powiedział.

Reklama

Rahul Auradkar, wiceprezes wykonawczy i dyrektor generalny Unified Data Services i Einstein w Salesforce, podjął podobny argument na temat tego, co dostawca nazywa DIY AI.

„To, co robimy z agentami, to cały system. Nie wysyłamy modelu, aplikacji ani copilota. Wysyłamy system AI na głęboko zjednoczonej platformie. Ten system pozwala naszym klientom korporacyjnym, którzy nie chcą robić majsterkowania, to powierzchnia analityka i przepływy pracy zorientowane na klienta oraz słuchanie klientów, aby powrócić do systemu, aby agenci byli lepsi. Kopilots to wąski kawałek tego, czym może być sztuczna inteligencja – powiedział.

„Różnica między AI DIY a przedsiębiorstwem za pomocą [our] System polega na tym, że przedsiębiorstwo może skupić się na rzeczach, w których są dobre, co jest mnóstwem rzeczy. Mają swoje dane. Mają swoje transakcje. Mają dane dotyczące zaangażowania. Mają swoje zasady AI, przepływy pracy, automatyczne. Łączymy to wszystko w głęboko zjednoczonej platformie i napędzamy wartość dla naszych klientów ” – dodał Auradkar.

Programy DIY AI silnie dowodowe wśród użytkowników

A jednak badania analityków z Informa TechTarget’s Enterprise Strategy Group (ESG) oferują kontrast z dyskredytowaniem Salesforce przez DIY AI – komplikującym kontrastem, a nie z ograniczeniem, ale mimo to kontrastem.

Pod koniec 2024 r. ESG ankietował 832 specjalistów w organizacjach na całym świecie zaangażowanych w strategię, podejmowanie decyzji, selekcji, wdrażania i zarządzania inicjatywami i projektami generatywnymi AI (Genai) w ich organizacjach oraz zapoznaje się z wykorzystaniem stron trzecich organizacji do poparcia inicjatyw Genai.

Wynikowy raport, Stan generatycznego rynku AI: powszechna transformacja trwa – Autor Marka Beccue, głównego analityka, Mike’a Leone, dyrektora praktyki i głównego analityka Emily Marsh, zastępca dyrektora ds. Badań – znajdują poparcie dla agencyjnej filozofii AI: „Respondenci najczęściej mówili, że widzą AI, asystentów wirtualnych i inteligentnych chatbotów napędzanych przez AI jako cenne narzędzia produktywności, a także uważają je za pomocą optymizmu (41%). Ponad dwie trzecie organizacji planuje lub rozważa agentów AI, co stanowi znaczącą okazję dla dostawców AI do celowania tych wymagań z możliwościami i usługami. ”

Należy jednak zauważyć: „Rynek agentów AI jest wyjątkowo powstający i pełen wyzwań, w tym zarządzanie agentami jednoznacznymi, problemami interoperacyjności, potencjalnym pojawieniem się agentów wielozadaniowych i bezpieczeństwa”.

Ale autorzy zauważają również, podobnie jak Auradkar Salesforce, że: „szeroka większość (84%) respondentów zgodziła się, że ważne jest włączenie własnych danych przedsiębiorstwa do modeli wspierających generatywną sztuczną inteligencję. Same modele Genai nie są konkurencyjnym wyróżnikiem. Raczej skutecznie identyfikacja, organizowanie i weryfikowanie danych wewnętrznych do użytku z modelami Genai jest kluczem do tworzenia unikalnych i wysoce przydatnych spostrzeżeń. ”

Badania wykazały również, że organizacje użytkowników obejmują Różnorodność LLM – Open source i zastrzeżone. Największy odsetek respondentów (43%) są zarówno zastrzeżone, jak i open source.

Oprócz tego entuzjazmu korzystania z dużych modeli językowych, badanie wykazało, że organizacje nakładają „swoje zakłady na zasoby wewnętrzne, planują prześwitować pracowników lub uprawianie pracowników (58%) oraz zapewnić pracownikom szkolenie edukacyjne i uświadamiające (43%)”. Sugeruje to rosnącą kadrę pracowników, którzy będą chcieli zrobić DIY AI.

Autorzy komentują: „Entuzjazm pracowników dla tych technologii jest prawdopodobnie w najwyższym momencie, gdy podekscytowanie Genai przenika wiele aspektów społeczeństwa, więc ta wewnętrzna inwestycja będzie prawdopodobnie sytuacją dla wszystkich osób, w której personel otrzymuje mile widziane możliwości rozwoju, a firma zyskuje cenną wiedzę specjalistyczną Genai.”

Na Dreamforce we wrześniu 2024Marc Benioff, współzałożyciel, prezes i dyrektor generalny Salesforce, był w nastroju bojowym w odniesieniu do agenta, pozycjonując go jako całkowitą alternatywę dla Generatyczne wykorzystanie AI Copilotpowiązane z Microsoft i Google, ale także z innymi dostawcami.

„Istnieje wiele narracji od dostawców, a wiele z nich nie jest prawdą” – powiedział wtedy. „Musisz siedzieć z tymi klientami [at the Dreamforce event]spójrz na kod i złam hipnozę pochodzącą ze wszystkich dostawców. Jest tu wielu prawdziwych klientów, którzy naprawdę wdrażają prawdziwą sztuczną inteligencję. Ale w Copilots inwestuje miliardy, zapewniając wzrost wydajności? Czy istnieje lepszy sposób na zrobienie tego? I tak jest nasz gambit. ”

Gra jest nadal grana. . Środkowa gra leży naprzód.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Vivo Vision to jak dotąd najbliższy klon Vision Pro

Projekt Zestaw słuchawkowy Android VR Samsunga był wyraźnie „zainspirowany” przez Vision Proale Vivo przeniósł rzeczy na zupełnie nowy poziom dzięki wizji Vivo. Chociaż...

1 historia dała Kingpinowi prawdziwego złoczyńcę i zainspirował Daredevil: Born Again

W Disney Plus„Podwójny kropla Daredevil: Urodził się ponownie Odcinki w tym tygodniu, pierwsze, „z zainteresowaniem”, wyróżniają się jako świetna przygoda z superbohaterami...

Chcesz poczuć się jak szpieg? Włóż inteligentny chip w swoim manicure

Kilka miesięcy temu wypychałem twarz świątecznymi ciasteczkami i nadrobiłem zaległości w odcinku Netflix's Netflix's Ultimatum. To była typowa ta godzina telewizji reality. Upośledzający...
Advertisment