Roku twierdzi, że jego reklamy nie mają być „przerwające” po kontrowersyjnym teście


W zeszłym miesiącu Roku uwięziło się w kontrowersji po tym, jak klienci szybko narzekali na ograniczony test, w którym reklama dla Moana 2 zaczął grać Gdy tylko produkty firmy były napędzane. Przez Reddit I inne kanały mediów społecznościowych, ludzie zagrozili porzuceniem swoich urządzeń, jeśli Roku powtórzy taki eksperyment. Wiadomość, przynajmniej od niektórych klientów, była jasna: wybierz ją z powrotem.

Użytkownicy Roku zaakceptowali banery reklamowe na ekranie głównym i w innych obszarach systemu operacyjnego w zamian za niedrogi sprzęt. Istnieją sponsorowane przedmioty rozrzucone po charakterystycznym ekranie ekranu Roku City. Jeśli chcesz odtwarzacza przesyłania strumieniowego w wysokości 30 USD lub 40 USD, reklamy są tylko częścią umowy i są niezbędne dla działalności Roku. Przychody z reklam będą jeszcze ważniejsze, ponieważ taryfy zagrażają zakłóceniu kosztów sprzętu Roku. Ale przejęcie na pełnym ekranie wywołało gniewną, silniejszą reakcję.

Po zakończeniu dzisiejszego wydarzenia produktu krótko rozmawiałem z Jordanem Rostem, który prowadzi marketing reklam w Roku, o Kerfuffle. Reklamy nie były wymienione w żadnym momencie prezentacji, na której się koncentrowało Najnowsze patyki strumieniowe RokuSkład telewizji 2025, nowe inteligentne kamery domowe zasilane baterią i ulepszenia oprogramowania. Firma sprowadziła Szef kuchni Masaharu Morimoto Aby uczęszczać i podawać sushi uczęszczanie do mediów. Na imprezie Roku miał nawet przyjęte szczenięta. To pierwszy, choć popieram tę koncepcję.

Rost nie powiedział tyle bezpośrednio, ale oczywiste jest, że Roku był bardzo świadomy bulgoczącego skarg. „Reklamodawcy chcą być częścią dobrego doświadczenia. Nie chcą przerywać” – powiedział mi.
„Zawsze testujemy. Słuchamy informacji zwrotnych konsumentów, wykonujemy wszystkie własne testy A/B na platformie. Ciągle poprawujemy i próbujemy dowiedzieć się, co będzie pomocne dla wrażenia użytkownika”.

Rost powiedział: „Wszystkie stosowane przez nas reklamy mają być addytywne dla doświadczeń konsumenckich – od marek pokazujących się w Roku City po reklamy na naszym ekranie głównym, które pomagają kierować ludziami w kierunku treści, które kochają”. . Moana 2 Teoretycznie test miał obejmować ten drugi punkt. Ale w oparciu o oburzenie klienta wykonanie Roku było bardziej uciążliwe niż pomocne, nawet jeśli możliwe było wyjście z reklamy.

Zapytałem również Rosta o niektóre patenty Roku, które wskazują na to, że firma prawdopodobnie wstrzykuje reklamy do kanału wideo Inny Urządzenia podłączone do telewizji Roku nad HDMI. Powiedział, że własna platforma Roku jest „głównym” celem strategii reklam. Ale błąd z zeszłego miesiąca nie powstrzyma większego planu, aby kontynuować, aby reklamy były bardziej dostępne, interaktywne, istotne i „zachwycające”.

Reklama

A jeśli coś z tego sprawia, że ​​drżisz, zawsze jest Apple TV 4K.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Wooting wprowadza najnowszą klawiaturę 60he V2 do Computex

Wooting, specjalista ds. Klawiatury Effect Hall, przyniósł najnowszą generację klawiatury do Computex 2025. Rozpoczynamy naszą wycieczkę z nowym Wooting 60he V2, który, jak...

Essex Police discloses ‘incoherent’ facial recognition assessment

Essex Police has not properly considered the potentially discriminatory impacts of its live facial recognition (LFR) use, according to documents obtained by Big...

Zapasy jabłek nieco obniżone, ponieważ Trump zagraża 25% taryf

Akcje Apple są dziś na rynku otwarte po tym, jak prezydent Trump zagroził nowymi taryfami, chyba że firma zacznie budować iPhone'y w Stanach...
Advertisment