Grand Theft Auto Online słynie z długich czasów ładowania, więc gdy poprawka wprowadzona przez fanów zmniejszyła ten czas o 70 procent, było wiele emocji i zamieszania. Programista, który występuje pod pseudonimem t0st, zbadał, dlaczego ładowanie gry może zająć nawet 5 minut i odkrył, że podczas uruchamiania gra wykonała prawie 2 miliardy, w większości bezużytecznych, sprawdzeń przedmiotów. T0st stworzył poprawkę, która wyeliminowała te bezużyteczne kontrole i poprawiła czas ładowania z sześciu minut do jednej minuty i 50 sekund. Poprawka została publicznie udostępniona w Internecie za pośrednictwem GitHub, a firma Rockstar skontaktowała się z t0st w celu omówienia poprawki i potwierdziła, że wprowadzi jej wersję w przyszłej aktualizacji. Firma Rockstar przyznała maksymalną kwotę 10 000 USD za odkrycie w ramach programu nagród za błędy.