Rivian zatrudnia byłego weterana Porsche i Apple do kierowania pojazdami elektrycznymi R2 i R3


Rivian (RIVN) powiększa swój zespół o doświadczonego specjalistę w branży w związku ze zbliżającą się premierą modeli elektrycznych nowej generacji. Z doświadczeniem w Apple i PorscheJonas Reinke dołącza do Rivian, aby pomóc we wprowadzeniu na rynek nowych platform pojazdów elektrycznych, w tym R2 i R3.

Przyciąganie talentów z branży przed premierą R2

W miarę jak Rivian planuje ekspansję na nowe rynki, producent pojazdów elektrycznych zatrudnia talenty branżowe z czołowych firm.

Rivian zatrudnił byłego dyrektora Mercedes-Benz Arnehelma Mittelbacha w listopadzie jako pierwszy kierownik fabryki w nowym zakładzie w Gruzji, gdzie powstanie R2.

Mittelbach wnosi ponad 20-letnie doświadczenie z Mercedesa, pełniąc funkcję kierownika fabryki we wschodnim Londynie i Republice Południowej Afryki. Był także prezesem i dyrektorem generalnym Mercedes-Benz Vans w Charleston w Karolinie Południowej, a także pełnił kilka funkcji w Niemczech.

Niecałe dwa tygodnie później, Rivian wniesione były dyrektor wykonawczy Stellantis North America, Carlo Materazzo.

Reklama

Przed dołączeniem do Rivian Materazzo był wiceprezesem ds. produkcji w Stellantis North America. Dyrektor operacyjny Rivian, Frank Klein, określił doświadczenie Materazzo w produkcji samochodów jako „nie mające sobie równych”.

Rivian-Porsche-Apple-R2
Produkcja Rivian w zakładzie Normal, Chory (Źródło: Rivian)

Rivian dodaje byłego pracownika Apple, weterana Porsche ds. rozwoju R2

W poniedziałek firma Rivian ogłosiła, że ​​zatrudniła Reinke na stanowisku wiceprezesa ds. rozwoju produktów. Reinke dołącza do Riviana po odbyciu służby jako Jabłka przez ostatnie cztery lata szef działu produktów, mobilności i usług motoryzacyjnych.

Wcześniej spędził ponad dekadę w Porsche, zajmując kilka stanowisk w zakresie rozwoju produktów i innowacji cyfrowych.

Rivian-R1T
Rivian R1T (źródło: Rivian)

Po awansie na stanowisko dyrektora ds. zarządzania produktami zajmującymi się cyfrowymi doświadczeniami w samochodzie Porsche, Reinke awansował na stanowisko głównego menedżera produktu, a następnie został menedżerem ds. produktów i innowacji w Porsche Digital w Dolinie Krzemowej.

Dyrektor generalny Rivian, RJ Scaringe, powiedział, że doświadczenie Reinke pomoże „wprowadzić na rynek nowe platformy, takie jak R2 i R3”. Pomoże także ulepszyć istniejące modele elektryczne R1T i R1S.

Scaringe wyjaśnia, że ​​nowy pracownik pomoże „stawić czoła kolejnej fali premier produktów”. Lider Rivian powiedział, że R2 będzie Wersja Riviana modelu Tesli 3.

Najlepiej sprzedające się pojazdy elektryczne 2023
Rivian R1S (źródło: Rivian)

Ceny R2 Riviana będą zaczynać się od około 40–50 tys. dolarów. Oczekuje się, że pierwszym modelem opartym na nowej platformie będzie średniej wielkości elektryczny SUV, który zostanie zaprezentowany jeszcze w tym roku. Jednak jego uruchomienie nie jest planowane wcześniej niż w 2026 roku.

Nadchodzący pojazd elektryczny będzie produkowany w nowej fabryce Rivian w Georgii o wartości 5 miliardów dolarów. Oczekuje się, że Rivian lada dzień rozpocznie budowę nowego obiektu, a oficjalna ceremonia wmurowania kamienia węgielnego planowana jest na początek 2024 r. Po zakończeniu pierwszego etapu Rivian zamierza produkować 200 000 pojazdów elektrycznych rocznie. Do 2030 r. producent samochodów elektrycznych planuje ją podwoić.

Ujęcie Electreka

Po zeszłorocznym wyprzedzeniu konkurencyjnych start-upów zajmujących się pojazdami elektrycznymi pod względem dostaw i produkcji, Rivian zamierza utrzymać dynamikę dzięki kolejnej fali pojazdów elektrycznych.

Rivian R2 pomoże marce rozwinąć się i przyciągnąć nowych nabywców. Producent pojazdów elektrycznych spodziewa się drastycznie obniżyć koszty produkcji dzięki nowym technologiom i metodom zwiększania wydajności.

Dzięki talentom branżowym z czołowych firm Rivian chce uniknąć napotykania przeszkód, jak to miało miejsce w przypadku flagowych modeli R1 w zeszłym roku.

Rivian dostarczony ponad 50 tys. pojazdów elektrycznych w ubiegłym roku ponad dwukrotnie więcej niż w 2022 r., kiedy przekazano 24 337 egzemplarzy. Wzrost ten nastąpił pomimo kosztów R1T i R1S firmy Rivian przekraczających 80 000 dolarów. Bardziej przystępny cenowo model prawdopodobnie pomoże firmie Rivian w rozwoju, podobnie jak Model 3 zrobił dla Tesli.

Źródło: Rivian

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Następna era Home Assistant zaczyna się teraz

Jak rozwiązać problem przekształcenia popularnej platformy inteligentnego domu, opartej na ideałach open source i otwartych standardów, w coś większego, co pozostanie wierne tym...

Dolphin wyjaśnia, dlaczego jego emulator GameCube i Wii nie będzie dostępny w App Store

Firma Apple niedawno zmieniła swoje zasady, zezwalając na korzystanie z emulatorów gier w App Store. Delta, jedna z podstawowych aplikacji do emulacji,...

„Zakaz” TikToka ponownie przechodzi w Izbie

Izba po raz kolejny przyjęła ustawę, która może zakazać TikToka w USA, chyba że jego chińska spółka-matka ByteDance go zbędzie – ale tym...
Advertisment