Reżyser Final Fantasy XVI chce wstrząsnąć serialem epickimi bitwami z potworami


To, czym Naoki Yoshida jest najbardziej podekscytowany w Final Fantasy XVI to bitwy eikon.

W rozmowie z PograniczeYoshida, reżyser gry, opowiadał o tym, jak wstrząsające, powalające i przeciągające się walki między niektórymi z najbardziej znanych i popularnych potworów z serii, które pojawiły się w tym najnowszym wpisie dla jednego gracza, który nie był remakeem, w ciągu 35 lat -stara seria JRPG.

Przywołania — znane również jako espers, aka aeons, aka eidolons, aka GF (lol), a teraz eikons — były stałym elementem serii Final Fantasy, reprezentując rodzaj opcji „tłuczenia szkła w nagłych wypadkach” w walce. Przez lata gracze mieli nad nimi różne poziomy kontroli z mocą wzywania ich do jednorazowego wielkiego hitu, takiego jak w Final Fantasy VII oraz IXwydawaj im polecenia bezpośrednio, tak jak w Final Fantasy X, lub wezwać ich jako sojuszników bojowych NPC, jak w FFXII. Ale Final Fantasy XVI wydaje się oferować więcej do przywołania walki niż po prostu pojawienie się dużego kolesia, który chce pokonać innych.

Reklama

Zdjęcie: Square Enix

„Mamy te epickie bitwy przywołań i przywołań” – powiedział Yoshida, przemawiając przez tłumacza. „I to nie tylko w przerywnikach filmowych. Gracze będą mogli naprawdę wziąć udział w tych bitwach i kontrolować własny eikon i poczuć emocje od wewnątrz, a nie tylko z zewnątrz”.

Eikony są sercem wszystkich zwiastunów, mediów i tradycji, które widzieliśmy Final Fantasy XVI jak dotąd, a skupienie się w grze na tych stworzeniach o ogromnej i niesamowitej mocy jest kluczem do wizji Yoshidy.

„Wyobrażamy sobie Final Fantasy XVI jak gigantyczna, szybka kolejka górska, która zabierze graczy w ekscytującą przejażdżkę zarówno pod względem fabuły, jak i rozgrywki.”

Final Fantasy jest w środku okresu „gorącego lata Garuda”. Final Fantasy XIV nadal cieszy się światową popularnością, podczas gdy fani z niecierpliwością oczekują nadejścia nie tylko Źródło kryzysu przerobić ale uruchomienie druga rata w Remake Final Fantasy VII trylogia. Nieważne, czy jesteś singlem, czy MMO Final Fantasy wentylator, dobrze się odżywiasz. Ale przybycie XVI ożywia obawy dotyczące zdolności Square Enix do stworzenia udanego, oryginalnego tytułu Final Fantasy dla jednego gracza.

Obraz bohatera Final Fantasy XVI, Clive'a Rosefielda, stojącego na tle płomieni

Zdjęcie: Square Enix

Irytująco zatytułowany Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin robił fale za bycie dziwna gra „poddaj się, ale rozbij obóz” poza tradycyjnym formatem RPG akcji, ale nie odniosła powszechnego sukcesu. Do tego, Final Fantasy XV był komercyjnym hitem, ale krytyczną porażką nękana opóźnienia, zmiany zakresuzmiany platformy i zmiany przywództwa tworzenie bałaganu w grze (choć trochę posypane naprawdę genialne momenty definiujące serię) z tylną połową, która jest prawie całkowicie nie do obrony.

Wchodząc w XVIYoshida i jego zespół byli świadomi problemów, które nękały FFXVprodukcji.

„Jedna z pierwszych rzeczy, które zrobiliśmy na początku lat Final Fantasy XVI rozwoju, kiedy byliśmy jeszcze tylko małym zespołem, najpierw koncentrowaliśmy się na tym, jaki mamy system gry” – powiedział Yoshida. „A kiedy już to mieliśmy, sfinalizowaliśmy scenariusz i narrację”.

Rezultatem, jak mówi Yoshida, jest gra, która jest obecnie w pełni grywalna od początku do końca, miejmy nadzieję, że bez obaw potrzebuję DLC lub książki aby wypełnić luki lub lepiej wyrazić historię gry po fakcie.

Fani są podekscytowani XVI w pewnym sensie nie były dla innych Final Fantasy gry z powodu Yoshidy. Jest ważnym powodem, dla którego Square Enix udało się uratować Final Fantasy XIV z ledwie grywalnego bałaganu do doceniona przez krytyków gra to było w zeszłym roku, więc popularna sprzedaż i bezpłatne wersje próbne musiały zostać zawieszone, aby złagodzić przeciążenie serwerów. Chciałem wiedzieć, co, jeśli w ogóle, z jego sekretu FFXIV sos zrobił to FFXVI.

Ale Yoshida powiedział, że pracuje dalej Final Fantasy XVI nie odwoływał się zbytnio do jego doświadczenia z Final Fantasy XIV ponieważ są to dwie bardzo różne gry dla graczy, którzy chcą bardzo różnych rzeczy.

„Praca nad głównym tytułem i poznawanie kogo fani Final Fantasy są i to, czego ci fani oczekują od serii, okazało się najbardziej bezcenne” – powiedział Yoshida.

Yoshida wyjaśnił, że doświadczenie związane z tworzeniem tych gier jest jak różnica między maratonem a biegiem na 100 metrów. Jest maratończykiem, przyzwyczajonym do rozciągania historii, aby zainteresować fanów i ciągłej gry, i musiał trenować, by tak rzec, biegać znacznie szybciej na znacznie krótszych dystansach.

„W porównaniu z MMO, w grach dla jednego gracza chodzi bardziej o zapewnienie natychmiastowej satysfakcji” – powiedział. „Są to krótkie wybuchy ekstremalnego podniecenia, a kiedy dochodzisz do mety, kończą się hukiem, który sprawia, że ​​ludzie myślą »Wow, to była świetna gra«”.

Yoshida nie jest jedyną osobą z FFXIV zespół nad którym pracuje FFXVI. Fani są równie podekscytowani, aby zobaczyć XIVkompozytor Masayoshi Soken pracować nad XVImuzyka. Zapytałem, czy Yoshida miał jakiś wgląd w to, jak Soken radzi sobie z nowym zadaniem.

Obraz potwornego, szczerzącego się eikon Titan z Final Fantasy XVI

Zdjęcie: Square Enix

Final Fantasy XIV zawsze była uważana za Final Fantasy park rozrywki, a to pozwoliło na wiele różnych stylów muzycznych” – powiedział Yoshida. “Final Fantasy XVIjest jednak bardziej skoncentrowanym doświadczeniem, mocno osadzonym na Clive Rosefield i jego podróży. W związku z tym wyobrażałem sobie bardziej skoncentrowane wrażenia, jeśli chodzi o muzykę”.

Yoshida podzielił się tym, że Soken zwierzył mu się, że tak naprawdę ciężko mu przystosować się do pracy nad grą dla jednego gracza.

„Skupienie się na jednym temacie było dla niego bardzo trudne” – powiedział Yoshida. „Minęło dużo czasu, odkąd musiał to robić i nie móc po prostu robić tego, co chce”.

Yoshida to czuje Final Fantasy XVI jest dla niego swego rodzaju dorastaniem. Opowiadał o swoim czasie grania pierwszego Final Fantasy jako dziecko io tym, jak jego wyobraźnia sprawiała, że ​​czuł się, jakby grał w filmie. Teraz, przy wszystkich postępach technologicznych, nie musi już polegać na swojej wyobraźni.

„Patrzę na Finał Fantazja XVI to jak wzięcie najlepszej części filmu i najlepszej części gry i połączenie ich, aby stworzyć prawdziwie interaktywny rodzaj gry / filmu” – powiedział. „Najbardziej ekscytującą częścią tworzenia tej gry były eikons z ogromnym rozmiarem i skalą ich bitew. Kiedy byłem dzieckiem bawiącym się Final Fantasy Idzięki pikselowej grafice, tak sobie wyobrażałem, że będą wyglądać, a możliwość zobaczenia ich teraz była naprawdę ekscytująca”.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Apple wycofuje WhatsApp i Threads z App Store w Chinach

Apple usunął dwie aplikacje Meta z App Store w Chinach, podobno na prośbę chińskiego rządu. Zarówno WhatsApp, jak i Threads zostały wyłączone...

Kontroler do gier Kishi Ultra firmy Razer zapewnia wrażenia dotykowe na telefonie, komputerze lub tablecie USB-C

Najnowszy kontroler do gier mobilnych Razera, właśnie wydany dzisiaj, Kishi Ultra, to wszechstronne urządzenie, które może przełączać się między wieloma urządzeniami. Kontroler...

Fallout Amazona został przedłużony na sezon 2

Zaledwie tydzień później spektakl miał swoją pierwszą premieręAmazon potwierdził, że jest więcej akcji na żywo Opad serial w drodze. Na razie nie...
Advertisment