Plotki Elden Ring Film stał się nieco bardziej rzeczywistością w czwartek wieczorem Kiedy ogłosił Bandai Namco Ten Alex Garland (Wojna domowaW Ex Machina) miał wyreżyserować adaptację filmową fromsoftware akcji odgrywania ról dla indie-studio Darling A24. George RR Martin, który dostarczył dyrektora gry Hidetaka Miyazaki z Mroczna ilość mitologicznych fundamentów oryginalnej grybędzie służył jako producent filmu.
Garland może wyglądać na dziwny wybór Elden Ring na podstawie jego filmografii; Pisarz-reżyser nigdy nie stworzył eposu fantasy, ani nie zorganizował tego rodzaju średniowiecznej walki, która sprawiłaby, że byłby oczywistym wyborem, aby wprowadzić trudne walki z bossami Miyazaki, aby żyć. Ale „Gamer Cred” Garlanda jest bezdyskusyjne, a zrozumienie gry jest podstawą dla większości jego pracy. Hot poświęć trochę czasu: powiedziałbym jego film z 2012 roku Dredd to najlepszy film z gier wideo, który tak naprawdę nie jest oparty na grze wideo, jaką kiedykolwiek powstała.
Zaczynając od pisarza, zanim przeniósł się do pisania scenariuszy i reżyserii, Garland przekazał swoje inspiracje do gier w całej swojej karierze. Powiedział, że jego czas, który wyprzedza psy zombie Resident Evil był Bezpośrednia inspiracja dla szybkich zombie W 28 dni późniejktóre napisał dla reżysera Danny’ego Boyle’a. Kiedy on i Boyle połączyli siły, aby dostosować własną powieść Garland, Plażawspółpraca doprowadziła do najbliższej rzeczy, jaką kiedykolwiek dotrzemy do Leonardo DiCaprio Banjo-Kazooie film.
W 2005 roku, jeżdżąc wysoko 28 dni późniejSukces, Garlandowi za zadanie Microsoft do adaptacji Aureola Do filmu fabularnego – projekt, który utknął w martwym punkcie i siedział na półce tak długo, że wymyślono transmisję transmisji telewizji i Aureola Zamiast tego stał się przyzwoitym programem Paramount Plus. Później współpracował nad faktycznymi grach wideo: pracował z Ninja Theory i Bandai Namco w 2010 roku Zniewolony: Odyssey na zachódi pełnił funkcję opowieści w 2013 roku DMC: Devil May Cry. W pewnym momencie w tym czasie grał i zaczął się na siebie Ostatni z nas. (W rzeczywistości Garland myśli Tlou jest lepszy niż 28 dni późniejale hej, nikt z nas ma rację o wszystkim.)
Gęby gier Garland są na całej mapie – w 2020 roku agresywnie utrzymywał wyspę przecinającą zwierzęta Podobnie jak reszta z nas – ale jego widoczny wpływa na doświadczenie akcji AAA. Jego adaptacja Jeffa Vandermeera Unicestwienie ma tempo i spotkania gry w otwartym świecie. Jego pokaz FX Deweloperzy Wygląda na to, że za alejką każdego szuka Deus ex Lub Kontrola nastrój. Obydwa Wojna domowa i jego film 2025 Działania wojenne Przybliżanie publiczności do rodzaju taktycznej działań wojskowych, które rzadko widzimy w filmach, ale to wszystko na strzelankach wieloosobowych. Ale za moje pieniądze, jego nieobecne tłumaczenie estetyki gier wideo i doświadczenie w formie filmowej wydarzyło się Dredd.
Napisane i wyprodukowane przez Garland i technicznie wyreżyserowane przez Pete’a Travisa (Punkt widzenia), Dredd upuszcza klasykę 2000 AD komiczny antybohater, grany przez Chłopcy„Karl Urban, do Nalot-Scenariusz akcji: Aby zatrzymać gwałtownego władcy narkotyków (Lena Hey), sędzia musi wysadzić w sobie 200 opowieści o wysoce barykadowym mega-miasta. Pomiędzy efektami slo-mo indukowanymi przez nielegalny narkotyk (odpowiednio nazwany „slo-mo”) a umiejętnościami psychicznymi pomocnika Dredda Cassandry, Dredd to oszałamiająca gama rytmu akcji, która pogrąża widzów w kuli, nie uciekając się do sztuczki.
Według wszystkich kont, tworzenie Dredd Było pełnym doświadczenia dla wszystkich zaangażowanych, a studio traci wystarczającą wiarę w Travis, że Garland pozostał na planie dla całego sesji i nadzorował edycję. Urban nawet twierdzi, że Garland „Właściwie wyreżyserowałem film”. Kiedy to zobaczysz, ma to sens-nawet efekty SLO-MO wydają się szczególnie jak mechanik czasowy, a nie całkowitą podróż kwasową.
Czy Garland będzie świetną Elden Ring film? Jak to w ogóle wygląda? Dobrą wiadomością jest to, że prawdopodobnie o tym myślał od lat, jako fan fromsoft Games. W wywiadach przez lata filmowiec zacytował Dark Souls jako szczególną ulubioną franczyzę, a nawet przedstawił wyjaśnienie, dlaczego adaptacja byłaby takim wyzwaniem.
„Wydaje się, że gry Dark Souls mają w sobie tę osadzoną poezję”, powiedział Garland Gamespot W 2020 r. „Będziesz wędrować i znajdziesz dziwnego dialogu z jakąś złamaną piosenką z odrobiną zbroi poza drzwiami i wydaje się, że doszedłeś do jakiegoś egzystencjalnego snu. To naprawdę kocham w ciemnych duszach. Te przestrzenie są tak pomysłowe i wydają się płynąć w siebie i płyną z siebie i płyną z siebie. […] Nie mogę sobie wyobrazić, jak to by było [be adapted]. Jakość, która sprawia, że Dark Souls jest wyjątkowa, jest prawdopodobnie unikalna dla gier wideo. ”
Radość Garland Finds w Games Dark Souls nie jest daleko od tego, co Elden Ring Oferuje go jako reżysera – ostatecznie udana adaptacja będzie jeździć na nastroju i tempie oraz niektórych niegodziwych walkach. To jest co Dredd Paznokcie, nawet bez gry jako rzeczywisty materiał źródłowy. Dredd wylęgarnia bez polegania na zbyt dużej ekspozycji. Eteryczne mocarstwa psychiczne Cassandry nić odrobinę niewinności i kaprysu w ciężką dystopię. Akcja jest brutalna do tego stopnia, że często wydaje się horror (pchana girland jeszcze bardziej bolesne, realistyczne skrajności Działania wojenne).
“Elden Ring od faceta, który nas przyniósł Dredd”Ma sens. Teraz znalezienie aktora z ośmioma ramionami…