Resident Evil Village na iPhone’a może być przyszłością gier Apple


Uruchomienie Wioska mieszkaniowa zła na iPhonie byłoby samo w sobie dość dużym wydarzeniem – udowodnieniem, że twierdzenia Apple dotyczące hazard możliwości Układ A17 Pro mają w sobie prawdziwą treść – ale jeden z autorów twierdzi, że może to oznaczać zupełnie nową przyszłość gier na urządzeniach Apple.

Przyszłość, w której nie tylko zobaczymy mnóstwo gier AAA komputery Macale gdzie ekosystem Apple jako całość staje się solidną platformą do gier…

Raytracing w modelach iPhone’a 15 Pro

Jedną z głównych rzeczy, które Apple pokazał, kiedy ogłaszając chip A17 Pro w obu modelach iPhone’a 15 Pro zastosowano sprzętowo przyspieszane śledzenie promieni. Wioska mieszkaniowa zła był cytowany jako wykorzystujący to.

Teraz dzięki sprzętowo przyspieszanemu ray tracingowi — który jest 4 razy szybszy niż ray tracing programowy — iPhone 15 Pro oferuje płynniejszą grafikę, a także bardziej wciągające aplikacje AR i wrażenia z gier. iPhone 15 Pro przenosi realistyczne gry w dłonie użytkowników dzięki tytułom konsolowym, których nigdy wcześniej nie widziano na smartfonie, takich jak Resident Evil Village, Resident Evil 4, Death Stranding Director’s Cut i Assassin’s Creed Mirage.

Resident Evil Village na iPhone’a

The Verge Jay Peters mówi, że był pod wrażeniem wydajności gry na iPhonie 15 Pro.

To niesamowite Wioska mieszkaniowa zła gra tak samo dobrze jak na iPhonie. Gra jest tak samo wciągająca, jak wtedy, gdy grałem w nią po raz pierwszy na PS5, i byłem pod wrażeniem, jak dobrze została przeniesiona na mniejszy ekran […] Szczerze mówiąc, byłem zdumiony, że mogę zagrać w całości Wioska mieszkaniowa zła na urządzeniu, które mieści się w mojej kieszeni.

Miał pewne zmartwienia. Naprawdę potrzebujesz kontrolera gier (on używa kontrolera DualSense PS5 sprzedawane przez Apple) i uznał, że wieloetapowe pobieranie jest denerwujące. Powiedział jednak, że większe emocje może to oznaczać w szerszym kontekście gier na urządzeniach Apple.

Reklama

Całkiem nowa przyszłość gier Apple?

Apple argumentuje, że wspólna architektura chipów Apple z serii A i M oznacza, że ​​jeśli deweloper przenosi grę na jednego, równie dobrze może zrobić to dla wszystkich.

„Naprawdę przyglądamy się wielu generacjom architektury SoC w telefonach, iPadach, a obecnie także Apple Silicon Mac. Widzielibyśmy to jako część jednej dużej, zunifikowanej platformy, w szczególności platformy graficznej i gier” – powiedział Jeremy Sandmel z Apple w wywiadzie z IGN. „To jest szansa dla twórców gier”.

Peters uważa, że ​​jest to realistyczny scenariusz – i jeśli Apple i programiści wdrożą go prawidłowo, może potencjalnie konkurować z platformami takimi jak Steam Deck i Xbox Cloud Gaming.

Pomarz tu trochę ze mną: wyobraź sobie, że na Maca pojawi się o wiele więcej gier, obsługuj Universal Zakup, abyś musiał je kupić tylko raz, I mają funkcję zapisywania krzyżowego, dzięki czemu możesz przenosić swoje postępy na różnych urządzeniach Apple. Oznacza to, że jeśli masz już dostęp do ekosystemu Apple, teoretycznie możesz grać w dowolną z tych gier, niezależnie od tego, czy siedzisz przy biurku na komputerze Mac, czy na iPhonie w autobusie, i odbierać dokładnie tam, gdzie chcesz. przerwałeś grę na dowolnym urządzeniu, na którym ostatnio grałeś.

Musimy poczekać i zobaczyć, czy Apple ma coś do powiedzenia na ten temat dzisiejszego wieczoru Straszny Szybki wydarzenieale z pewnością wydaje się to możliwe.

Obejrzyj zwiastun poniżej.

Jakie są Twoje myśli? Czy to naprawdę może być moment, w którym granie na komputerze Mac staje się poważne? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzach.

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Advertisment

Więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Mapy Google wprowadzają nowy turkusowy kolor akcentujący na urządzeniach z Androidem i iOS

Podobnie jak inne aplikacje własne, którym brakuje motywu Dynamic Color, Mapy Google używają obecnie niebieskiego akcentu w przyciskach i innych elementach interfejsu użytkownika,...

Emulator RPCS3 PlayStation 3 z natywną obsługą arm64 w systemach Linux, macOS i Windows

Zespół RPCS3 ogłosił pomyślne wdrożenie obsługi architektury arm64 w swoim emulatorze PlayStation 3. To ulepszenie umożliwia działanie popularnego emulatora na szerszej gamie urządzeń,...

IBASE prezentuje pełnowymiarową kartę procesorową IB996 z procesorem Intel Core i9 do 14. generacji

IBASE Technology Inc. (TPEx: 8050), wiodący producent rozwiązań do obliczeń wbudowanych, wprowadza pełnowymiarową kartę procesorową IB996, dostosowaną do wymagających potrzeb obliczeń przemysłowych i...
Advertisment