Republikanie robią wszystko, co w ich mocy, aby cofnąć przyjęcie pojazdów elektrycznych


Republikańscy prawodawcy próbują obalić bliźniacze filary platformy klimatycznej administracji Bidena: ulgi podatkowe dla pojazdów elektrycznych i nowe zasady Agencji Ochrony Środowiska mające na celu ograniczenie emisji z rur wydechowych.

Wysiłki te obejmują nowe ustawy wprowadzone przez członków Kongresu, a także pozwy złożone przez prokuratorów generalnych stanu, a wszystko po to, aby cofnąć minimalny postęp poczyniony przez administrację Bidena w zakresie ograniczenia udziału emisji gazów cieplarnianych wytwarzanych przez przemysł motoryzacyjny sektor.

W zeszłym miesiącu 25 republikańskich prokuratorów generalnych złożyło pozew mający na celu uchylenie niedawno sfinalizowanych przez EPA przepisów dotyczących rur wydechowych, mających na celu zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych o połowę do 2032 r. W oświadczeniu prokurator generalny stanu Kentucky Russell Coleman oskarżył prezydenta Bidena o „chęć poświęcenia amerykańskiego przemysł samochodowy i jego pracownicy w służbie radykalnego zielonego programu.”

Coleman i jego republikańscy rówieśnicy mają pomoc. W zeszłym tygodniu poseł ze stanu Michigan, John James wprowadzone ustawodawstwo do zlikwidowania tych samych przepisów, argumentując, że normy są „wyraźnym przykładem nadmiernego zaangażowania EPA, ponieważ wybiera ona zwycięzców i przegranych, ustalając normy emisji na poziomie, który mogą spełnić tylko pojazdy elektryczne”.

Projekt ustawy nabiera obecnie tempa wśród współsponsorów, w tym m.in Przedstawicielka Elise Stefanik (NY), czwartego w rankingu Republikanina w Izbie Reprezentantów, który nazwał zasady EPA „radykalnymi”.

Przepisy EPA nakładają na producentów samochodów obowiązek produkowania mniej zanieczyszczających środowisko pojazdów osobowych począwszy od 2027 r., ale nie wykluczają całkowitego wycofania pojazdów napędzanych gazem. Mimo to kilka stanów kontrolowanych przez Demokratów, takich jak Kalifornia i Maryland, zobowiązało się do wprowadzenia zakazu sprzedaży nowych pojazdów z silnikiem spalinowym do 2035 roku.

Reklama

Kolejna próba powstrzymania adopcji pojazdów elektrycznych została podjęta przez senatora Johna Barrasso (WY), który: wprowadzone ustawodawstwo w zeszłym tygodniu wraz z senator Shelley Moore Capito (WV) o wycofaniu federalnych ulg podatkowych na zakup pojazdów elektrycznych. Zwolennicy tak zwanej ustawy „Wyeliminuj hojne zachęty do korzystania z pojazdów elektrycznych (ELITE)” twierdzą, że powstrzyma ona Chiny od wykorzystując luki w Departamencie Skarbu, co mogłoby zapewnić mu dostęp do zachęt podatkowych.

Ustawa ma również na celu uniemożliwienie finansowania inwestycji w infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych. Ustawa Bidena dotycząca infrastruktury przewiduje wydatki 7,5 miliarda dolarów na instalację krajowej sieci stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Stan Wyoming Ustawodawcy próbowali również zakazać sprzedaży pojazdów elektrycznych w stanie do 2035 r. w odpowiedzi na lobbing ze strony zasiedziałych koncernów naftowo-gazowych.

Organizacje zajmujące się ochroną środowiska wkraczają w obronę EPA i sprzeciwiają się wysiłkom na rzecz obalenia polityki czystego powietrza, w tym Funduszowi Ochrony Środowiska, który twierdzi, że polityka EPA ogranicza śmiertelne zanieczyszczenia i tworzy dobre miejsca pracy. EDF zwraca również uwagę, że Kentucky w szczególności skorzystało z inwestycji o wartości 14 miliardów dolarów i zyskało 14 000 miejsc pracy związanych z ekologicznie czystymi pojazdami. Inne grupy ekologiczne twierdzą, że ryzyko USA zostawać w tyle Chiny i inni konkurenci w globalnym przejściu na pojazdy elektryczne.

Te wysiłki kierowane przez GOP mogą w końcu trafić do Sądu Najwyższego, który ma konserwatywną większość, która okazała się raczej wrogo nastawiona do idei misji EPA polegającej na ograniczaniu zanieczyszczeń. Sąd już to zrobił zabrał narzędzie co pomogło agencji regulować emisje z elektrowni.

Tymczasem administracja Bidena jest pozwalając na pewną swobodę w zakresie zasad regulujące, które modele pojazdów elektrycznych mogą skorzystać z federalnej ulgi podatkowej w wysokości 7500 USD. W ostatecznych wytycznych niektórzy producenci samochodów posiadający zestawy akumulatorów do pojazdów elektrycznych zawierające niezauważalne śladowe ilości minerałów, takich jak grafit, pochodzących z Chin lub innych „zagranicznych podmiotów budzących obawy”, mają teraz dwuletnie przedłużenie, aby w pełni zastosować się do ustawy o ograniczaniu inflacji.

W okresie poprzedzającym listopadowe wybory republikańscy politycy pod przewodnictwem byłego prezydenta Donalda Trumpa uznali pojazdy elektryczne za klin w toczących się wojnach kulturowych. W rezultacie wyborcy Republikanów rutynowo wyrażają brak zainteresowania zakupem pojazdów elektrycznych w ostatnich badaniach. Teraz chcą odwrócić politykę EPA i stłumić wprowadzenie pojazdów elektrycznych, pomimo tak solidnych dowodów Wprowadzenie pojazdów elektrycznych może poprawić jakość powietrza dla dzieci.



Source link

Advertisment

Więcej

Advertisment

Podobne

Advertisment

Najnowsze

Zdobądź certyfikaty IT CompTIA, a ten pakiet przygotowawczy kosztuje tylko 59,97 USD

Istnieje więcej niż jeden sposób szkolenia na specjalistę IT. Chociaż formalny dyplom może otworzyć wiele drzwi, nadal istnieją wiarygodne zasoby, do których...

Gra na iPoda Tetris sterowana za pomocą kółka przewijania znalezionego w prototypie

Niepublikowany iPoda Na prototypie modelu 3. generacji odnaleziono grę Tetris, sterowaną za pomocą kółka przewijania… Klon Tetrisa został znaleziony przez użytkownika X AppleDemoYTktóra...

VANKYO przedstawia nowości projektorów na rok 2024 z inteligentnymi funkcjami

VANKYO, wiodąca na świecie marka innowacyjnych projektorów, wypuszcza na rynek trzy projektory domowe w sam raz na Dzień Pamięci: Leisure L470 Neo, Leisure...
Advertisment