Następnym razem, gdy trener lub sędzia wezwie do przeglądu, otrzymają wyniki przesłane z centrum powtórek Major League Baseball (MLB) w Nowym Jorku przez Zoom, tworząc jeszcze jedno spotkanie, które mogłoby być e-mailem.
Począwszy od tego sezonu, szefowie ekip sędziowskich na boisku będą korzystać z nowego „Centrum Operacyjnego Powtórek Zoom”, aby przesyłać informacje o przeglądach powtórek odbywających się w ligowym centrum powtórek w Nowym Jorku. Wcześniej sędziowie mieli dostęp tylko do nagrań rozmów z recenzjami, a teraz będą mieli także wideo, mimo że decyzja zdalnych sędziów będzie tym, który jest ostateczny. Gdy sędzia lub kierownik drużyny zażąda przeglądu, wyniki zależą od osoby oglądającej powtórkę.
Oczywiście nie tylko umps będą widzieć więcej brandingu Zoom podczas meczów MLB. Osoby oglądające transmisje w MLB Network i Apple TV Plus zobaczą również Zoom Replay Operations Center podczas przeglądu wraz z analitykiem rozmawiającym o tym, co może się wydarzyć.
Ponieważ firma stoi w obliczu zwiększonej konkurencji ze strony Google i Microsoft, gdy praca zdalna i hybrydowa ochładza się po szczycie pandemii, replay branding jest jednym ze sposobów, w jaki Zoom może ponownie przywołać swoją nazwę w umysłach ludzi (podobnie jak pchnięcie trybu Microsoft Teams Together podczas sezonu bańki NBA i playoffów). Firma niedawno zwolniła się około 15 procent personelu w celu „pogodzenia się z otoczeniem gospodarczym”.
Chociaż ten system nie robi wiele, aby zmienić ostateczne decyzje, uzyskanie wglądu w proces zachodzący w Nowym Jorku może coś zrobić dla ludzi, którzy byli niezadowoleni z kontrowersyjnych zmian przez długi czas — o ile wezwanie nie zakończy się przeciwko twojej drużynie.